تفریحات آبی موجود در جزیره بالی (بخش سوم)




 

تفریحات آبی در بالی

 

تور بالی سام سیر

 

تفریحات آبی موجود در جزیره بالی (بخش سوم)

 

بالی یکی جزایر گردشکری در اندونزی میباشد که دارای جاذبههای گردشگری بسیاری بوده از همین رو همه ساله هزاران گردشگر با استفاده از تور بالی به این منطقه از اندونزی سفر میکنند. این جزیره که بهشت روی زمین شهرت دارد بدلیل داشتن سواحل شنی زیبا و همچنین آب زلال و آبی رنگش بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

علاوهبر این این جزیره از آب و هوایی معتدل بهره میبرد که همین موضوع سبب شده تا این جزیره مقصدی مناسب برای گردشگری در تمامی فصول سال باشد و گردشگران بسیاری با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این جزیره سفر کنند.

 

در این جزیره برای گردشگران تفریحات ابی متنوع و بسیاری در نظر گرفته شده است که میتوانند در طول سفرشان به این جزیره از آنها بهره ببرند و لحظاتی شاد و منحصربفرد را سپری کنند. در ادامه به معرفی برخی از این تفریحات آبی موجود در این جزیره خواهیم پرداخت که مسافران در سفر خود با تور بالی و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی میتوانند از آنها استفاده کنند.

 

 

قدمزنی زیر آب

 

در این جزیره برای مسافران و گردشگران ابزاری طراحی شده است که امکان قدم زدن زیر آب را برای گردشگران بوجود خواهد آورد. این تفریح یکی از پرطرفدارترین تفریحات موجود در این جزیره میباشد که اکثر مسافرانی که با تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند از آن بهره میبرند. برای دانستن قیمت تور بالی کلیک کنید.

 

با استفاده از این تفریح میتوانید تجربه قدم زدن در زیر آب و قدم گذاشتن برروی کف دریا را بدست آورید و به نظر یکی از تجارب منحصربفرد و خاص به نظر خواهد رسید. جالب توجه است که در این زمینه تورهای زیرآبی برگزار میشود که گردشگرانی که با تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این جزیره سفر کردهاند میتوانند از آنها استفاده کنند.

 

در این وسیله از کلاههای شیشهایی استفاده خواهد شد که همین موضوع سبب میشود بیشترین وسعت دید را داشته باشید. برای اینکه برروی کف دریا قدم بگذارید وزنههایی به شما متصل خواهد شد که شما را به اعماق دریا خواهد برد. این تفریح به شکلی طراحی شده است که افراد بین 9 تا 70 سال قادر به انجام باشند و میتوانند از انجام آن لذت ببرند.

 

با انجام این تفریح میتوانید به شکلی امن و راحت ما بین صخرههای موجود در این عمق قدم بزنید و از نزدیک به نظاره آنها مشغول شوید. همه ساله اکثر گردشگرانی که با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی سام سیر به این منطقه سفر میکنند در طول سفرشان حتما به انجام این تفریح مفرح مشغول خواهند شد و لحظات شادی و هیجانانگیزی را با استفاده از این وسیله تجربه خواهند کرد.

 

موضوع جالب توجهی که در رابطه با انجام این نوع تفریح وجود دارد آن است که در طی انجام این فعالیت اصلا نیازی نیست که شنا کنید و تمام مدت در حال قدم زدن در زیر آب خواهید بود. همین موضوع سبب شده تا افراد زیادی به استقبال از این تفریح بیایند و از آن استفاده کنند زیرا در این نوع تفریحات نیازی نیست شنا کردن بلد باشید و یا از تجربه غواصی برخوردار باشید.

 

دیدن جانوران آبزی از نزدیک میتواند بسیار مهیج و خاص باشد که شما با انجام این تفریح در طول سفرتان به جزیره بالی میتوانید به راحتی از آن برخوردار شوید و از تمامی لحظات آن لذت ببرید. همانطور که گفته شد در این جزیره برای این نوع افریحات تورهایی برگزار میشود که در صورت تمایل میتوانید از آنها در انجام این تفریح مفرح استفاده کنید و به شکلی جمعی به این پیادهروی یروید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو