این 9 کار را در مالزی حتما انجام بدهید




 

 

 

این 9 کار را در مالزی حتما انجام بدهید

 

 

مالزی، کشوری صمیمی با فرهنگی غنی است که مدرن و راحت است که توانسته بوم شناسی زیبای خود را حفظ کند؛ این کشور ترکیبی از مالایی ها، هندی ها، چینی ها، عرب ها، اروپایی، پرهاناکان و دیگر فرهنگ ها است و چشم انداز آن با معابدی است که با مساجد و کلیساها شانه به شانه می شود. شما می توانید در مالزی غذا و نوشیدنی خود را انتخاب کنید – گزینشی از غذاهای خوشمزه افسانه ای است. فروشنده های دوره گرد در اطراف با پای پیاده، با دوچرخه، با سه چرخه، با موتورسیکلت و حتی ون ها حرکت می کنند تا مواد غذایی خود را بفروشند. پر از پارک ملی حفاظت شده با قدمت های میلیون سالی، جزیره های شیک و آرام، شهرهای شلوغ و جالب! در این مقاله از سام سیر با 9 کار مهم در تور مالزی آشنا شوید!

 

 

برج های دوقلو پتروناس در مالزی

 

 

یکی از نمادهای شناخته شده مالزی، برج های پتروناس از بلندترین برج های دوقلوی جهان می باشد. پل آسمان که برج ها را به یکدیگر متصل می کند، بلندترین پل دو طبقه در جهان است. اگر از ارتفاع ترس نداشته باشید، می توانید بلیط پل آسمان را برای دیدن برخی از منظره های شگفت انگیز شهر خریداری کنید و یا حتی بالاتر برید و از طبقه 86 منظره ها رو هم یک نگاه بیندازید.

 

 

 

 

 

درباره بهشت مالزی بیشتر بدانید/ کلیک  کنید!

 

 

شرکت در کلاس آشپزی تور مالزی

 

 

 

 

 

در کنار تایلند، مالزی، به نظر من، دارای برخی از بهترین غذاها در آسیا است. با شرکت در کلاس های آشپزی در مالزی، این فرصت را برای شناخت بیشتر از طعم های باور نکردنی غذاهای مالزی خواهید داشت که به شما یاد میدهد که چطوری بهترین Laksa و Rendang را بپزید.

 

 

 

 

به پارک ملی Taman Negara بروید

 

 

این شگفتی طبیعی یکی از قدیمی ترین جنگل های بارانی در جهان است که حدود 130 میلیون سال پیش بوجود آمده است. این که آیا شما به دنبال یک سفر 100 کیلومتری هستید یا فقط قدم زدن بعدازظهر، این نقطه ای عالی برای کشف است. صخره نوردی و قایقرانی در این منطقه نیز موجود است! اگر شما عاشق طبیعت و دنیای بیرون هستید، می توانید ارتفاعات کامرون رو انتخاب کنید.

 

 

 

 

بازدید از غارهای Batu Caves

 

 

از سه غار بزرگ آهکی تشکیل شده است، این منطقه در واقع یک معبد غار است. 272 پله برای رسیدن به معبد وجود دارد، و اکثر مردم هم قبول دارند که، این پله بالا رفتن ارزش دارد، چرا که منظره فوق العاده ای را از آن بالا خواهید دید. اگر برای جشن Thaipusam در مالزی هستید، می توانید هزاران نفر از مریدان را که به معبد هدیه می دهند، نگاه کنید.

 

 

 

 

غرق در زیبایی روستای فرهنگی Sarawak

 

اینجا مکان بسیار خوبی است تا زیرچشمی به تاریخ فرهنگی غنی مالزی در Sarawak نگاهی بیندازید. شما می توانید در مورد گروه های مختلف فرهنگی در مالزی، دیدین نمایش ها، کارگاه های موسیقی، آثار هنری و غیره اطلاعات زیادی کسب کنید. این سمت از مالزی با کوالالامپور یا پنانگ شلوغ و پرهیاهو متفاوت است، اما قطعا ارزش بازدید را دارد.

 

 

 

 

ریلکسیشن در جزیره Langkawi 

 

 

اگر شما در تور مالزی به دنبال استراحت و تفریح هستید، به سمت سواحل بروید. جزیره Langkawi در دریای Andaman، نقطه ای مناسب برای استراحت و حمام آفتاب است. شما در این جزیره همه جور هتل ارزان قیمت، هاستل، هتل های شیک و گران قیمت و حتی هتل های متوسط هم پیدا خواهید کرد. چند روز را در این جزیره بگذارنید و از زیبایی سواحل باور نکردنی این جزیره لذت ببرید. 

 

 

 

 

 

شیرجه در جزایر Redang

 

 

اگر شما به دنبال یک کمی بیشتر ماجراجویی و هیجان هستید، از جزیره Redang دیدن کنید. اما اگر قبلا به این جزیره نرفته اید، قطعا در اینجا اولین گواهینامه غواصی خود را دریافت خواهید کرد. آبهای اطراف این جزیره، نزدیک به 31 مکان غواصی باور نکردنی شامل چند کشتی غرق شده می باشند که نمی خواهید از دست بدهید. آبهای جزیره Perhentian نیز مشهور هستند و ارزش غواصی را دارند.

 

 

 

 

کوه نوردی با Kinabalu 

 

 

اگر شما دنبال ماجراجویی هستید، چرا خودتان را با بالا رفتن از کوه Kinabalu در Borneo به چالش نمی کشید. شما می توانید برای رسیدن به بالاترین نقطه این کوه از راه های تعیین شده بروید و یا از طریق Ferrata – راه های آهن کوب – که از یک سری طناب و میله های آهنی تشکیل شده که شما را به قله می رساند.

 

 

 

 

هنر خیابانی را در پنانگ ببینید

 

 

یکی از کارهایی که وقتی در مالزی هستید باید انجام دهید، دیدن هنرهای خیابانی معروف در پنانگ است. در هر جایی که بروید، نقاشی های خیالی بی شماری را که اغلب کودکان را در حالت های مختلف نشان می دهد، پیدا خواهید کرد. هنر کاملا جلوه دار و خارق العاده است، که باعث می شود پنانگ به شهری سرگرم کننده که ارزش کشف و گشت و گذار را دارد.

 

 

 

 

 


برای مشاهده آفرهای تور مالزی کلیک کنید!


 



نظرتان را بنویسید







منو