موریس مکانی برای همه دارد (قسمت دوم)




 

 

 

 

 

باغ گیاه شناسی موریس

 

 

 

در یک باغ گیاه شناسی که با گیاهان سر سبز پر شده است، قدم بزنید. باغ گیاه شناسی بر روی چشم انداز گسترده ای که حدود 650 گونه گیاهی دارد، گسترش یافته است. باغ گیاه شناسی پیش از آن توسط فرماندار فرانسوی باز شده بود و به عنوان باغ خصوصی در نظر گرفته شده بود.

نکته جالب: Sir Seewoosagur Botanic garden را باید در تور موریس خود بروید. شما فرصتی بی نظیری برای دیدن انواع مختلف  Baobabs، Palmeir Bouteille نوعی نخل کوچ و نیلوفرهای آبی غول پیکر نیز خواهید داشت. همچنین بسیاری از گیاهان دارویی وجود دارد که باعث می شود، این مکان واقعا ارزش دیدن داشته باشد.

ورودی: 8 یورو به ازای هر نفر.

بهترین زمان برای بازدید: اکتبر تا آپریل – اوایل مهر تا اوایل اردیبهشت سال بعد.

 

 

 

 

 

Trou Aux Cerfs

 

 

 

فرصتی برای دیدن یک آتشفشان خاموش. Trou Aux Cerfs یک کلمه آلمانی است، به معنی «گودال گوزن» است. آخرین فوران در سال 1200 اتفاق افتاد. درختان بلوط زیادی در اطراف این محل یافت می شود.

نکته جالب: شما از این مکان می توانید منظره شهرک Curepipe و تمامی اطراف آن را ببینید.

بهترین ماهها برای بازدید: اکتبر (اوایل مهر تا اوایل آبان) بهترین ماه برای بازدید است.

مکان: حدود 22 کیلومتر از بندر لوئیس است.

 

 

 

 

 

قلعه Citadel در تپه Petite Montague

 

 

 

قلعه Citadel به عنوان قلعه Adelaide شناخته شده است که به تقلیداز اسم همسر ویلیام دوم نامگذاری شد. زمان نامگذاری این بندر به زمانی بر می گردد که انگلیس زمین های موریس را در اختیار داشت.

نکته جالب: شما همچنین می توانید یک منظره خیره کننده و نفس گیر از کل شهر پورت لوئیس داشته باشید. قلعه Citadel به سبک Moorish (سبک معماری شمال آفریقا) ساخته شده است. بلوک مستطیلی برای ساخت قلعه Citadel استفاده شده است. تمام قوس ها به صورت اسب سوار هستند.

ورودی: به ازای هر نفر در حدود 2 دلار

 

 

 

 

 

پارک طبیعی La Vallee Des Couleurs

 

 

 

23 رنگ مختلف در زمین، پارک طبیعی La Vallee Des Couleurs را تبدیل به یک مکان برجسته در بخش مسافرت و گردشگری موریس کرده است. این پارک به عنوان یکی از جاذبه های منحصر به فرد جهان شناخته می شود، زیرا دارای گونه های بومی، اما نادر از گیاهان و جانوران است. یک تور 1-2 ساعته به چشمان شما اجازه می دهد که بهترین ترکیبات زمین را در اینجا به نحوی متفاوت ببینند.

نکته جالب: محدوده های مختلف از منظره های طبیعی، زمین های مسطح، کوه ها، دره ها، دهانه آتشفشان و دریاچه ها می باشد. چهار آبشار شگفت انگیز هم وجود دارد که به زیبایی این مکان افزوده اند. آنها Cascade Vacoas، Cascade Bois de Natte، Cascade Cheveux d'Ange و Cascade Chamouzé نام دارند.

فعالیت ها: پیاده روی، موتور چهارچرخ و غیره فعالیت های مورد علاقه بازدید کنندگان در پارک است.

مکان: Mare Anguilles, Chamouny Road, Chamouny, Mauritius

بهترین زمان برای بازدید: هر زمان در طول سال مناسب برای بازدید از پارک است.

 

 

 

 

 

پارک La Vanille Crocodile نزدیک Port Louis

 

 

 

آیا می خواهید کروکودیل ها و لاک پشت های غول پیکر را ببینید؟ شما باید از پارک La Vanille Crocodile دیدن کنید که در آن شما نه تنها این موجودات را خواهید دید، بلکه فرصتی برای تماشای گونه های مختلف حیوانات، خزندگان و گیاهان خواهید داشت.

نکته جالب: شما می توانید یک فرصت شگفت انگیز برای تغذیه این لاک پشت های غول پیکر و تمساح ها داشته باشید. پارک نیز مجموعه ای نادر از پروانه ها را نیز دارد. حتی کودکان می توانند، ماجراجویی خود را در «زمین بازی ماجراجویی جنگل» نیز داشته باشد.

ورودی: 9 یورو.

مکان: در 50 کیلومتری پورت لوییس قرار گرفته است، که به راحتی قابل دسترسی است.

 

کلمه کلیدی: بلیط هواپیما

 

 

 

 

 

تور Segway پارک طبیعی Casela

 

 

 

پارک طبیعی Nature Casela Segway همه چیز از گیاهان عجیب، گل ها و دیگر گونه های زیبا نیز دارد. شما حدود 1500 پرنده را مشاهده خواهید کرد که دارای انواع مختلفی هستند.

نکته جالب: هیچ جای دیگری در دنیا به اندازه موریس، امکان دیدن این لاک پشت های غول پیکر نیست. این مکان فرصتی برای دیدن منظره های جذاب ساحل غربی است.

ورودی: در حدود 15 دلار برای هر نفر.

بهترین زمان برای بازدید: جون تا سپتامبر (اوایل خرداد تا اوایل مهر) بهترین زمان برای سفر به این پارک است.

 

 

 

 

 

آبشار Rochester نزدیک Port Louis

 

 

 

اگر در تور موریس هستید، آبشار Rochester ارزش دیدن دارد. این آبشار محبوب در ارتفاع 152 متری واقع شده است.

نکته جالب: یکی از چیزهای عجیب و غریب که در این مکان پیدا خواهید کرد، سنگهای مستطیلی است. اگر دوست دارید در آب های سرد شنا کنید، اینجا مکان مناسبی برای این کار و شیرجه زدن در آب می باشد. شما همچنین فروشنده های محلی را پیدا خواهید کرد که نارگیل و آناناس می فروشند.

مکان: 54 کیلومتری از بندر لوییس است.

بهترین زمان برای بازدید: آگوست و اکتبر (اوایل مرداد تا اوایل آبان) زمان ایده آل برای بازدید از این آبشارها است. با این حال شما همچنین می توانید این مکان را از ماه مارچ تا می (اوایل اسفند تا اوایل خرداد) بازدید کنید.

 

 

 

 

آبشارهای Chamarel

 

 

 

شاهد یکی از بزرگترین آبشارهای موریس یعنی آبشارهای Chamarel باشید. آبشار که با پوشش گیاهی Black Rive Gorges در اطرافش واقعا زیبا به نظر می رسد.

نکته جالب: شما در مکان این آبشار فرصتی برای بازدید از پارک ملی Black River را دارید.

سطح دشواری: متوسط، اگر تصمیم دارید که به بالای آبشارها برسید، پیاده روی زیادی لازم است. پس این تور مناسب افرادی که نمی توانند زیاد پیاده روی کنند، نمی باشد. اگر می خواهید در اطراف قسمت جنوب غربی موریس خوش بگذرونید، پس این نقطه از موریس ارزش رفتن دارد.

مکان: حدود 53 کیلومتری بندر لوئیس است.

 

 

 

 

 

ساحل Ile Aux Cerfs (جزیره) در ساحل شرقی

 

 

 

جزیره Ile aux Cerfs مانند یک بهشت بر روی زمین است. زماني بود که گوزن هاي متعددي در اين جزيره وجود داشت.

نکته جالب: بهترین چیز در مورد این سواحل دریاچه زیبا و طیف گسترده ای از ورزش های آبی است که جزیره ارائه می دهد. شنا و غواصی به عنوان بهترین ورزش آبی در این جزیره است که می توانید انجام بدهید و لذت ببرید. شما حتی می توانید اسکی روی آب داشته باشید و یا یا قایق های کف شیشه ای به دریا بروید و خیلی کارهای دیگر.

بهترین زمان برای بازدید: آپریل تا سپتامبر (اواسط فروردین تا اوایل مهر) بسیار ایده آل برای بازدید از این جزیره است.

سطح دشواری: متوسط، و شما مطمئنا می توانید از مربی حرفه ای استفاده کنید.

 

 

 

 

 

کوه نوردی به Le Poucet در شمال غربی پورت لوئیس

 

 

 

پیاده روی پر ماجرا به کوه Le Poucet از St. Pierre در صبح خیلی زود را تجربه کنید تا نمایی فوق العاده نفس گیر و زیبایی از جزیره را ببینید.

صبح خیلی زود راه بیفتید و از پورت لوئیس یک تاکسی بگیرید تا شما را در ظرف 30 دقیقه به دهکده La Laura که در پای کوه Le Poucet است، برساند.

در گروه های 2 تا 10 نفره به بالای قله این کوه بروید و از منظره 360 درجه و متفاوت از پورت لوئیس لذت ببرید.

 

 

 

 


موریس مکانی برای همه دارد (قسمت سوم)


 


برای مشاهده آفرهای تور موریس کلیک کنید!


 



نظرتان را بنویسید







منو