موریس مکانی برای همه دارد (قسمت سوم)




 

 

 

 

 

موزه Blue Penny در پورت لوئیس

 

 

به گنجینه ملی موریس، خوش آمدید! موزه Blue Penney در پورت لوئیس مکانی است که جزء یکی از اکتشافات زیبای این جزیره محسوب می شود. این موزه به شما اجازه می دهد تا به گذشته و حال حاضر نگاه کنید.

نکته جالب: در این موزه شما تمبرهای یک پنی قرمز و دو پنی آبی دفتر پست موریس را می بینید که در سال 1847 چاپ شده است. برای اینکه رنگ های روی این تمبرها محو نشود، روزی 10 دقیقه روی آن نور می گیرند.

ورودی: 245 روپیه یا 1.5 دلار به ازای هر نفر.

مکان: حدود 5 کیلومتری از پورت لوئیس است.

 

 

 

 

 

موزه عکاسی موریس در پورت لوئیس

 

 

اگر شما واقعا به عکاسی و آثار به جا مانده از آن علاقه دارید، اینجا جای شما است. در این موزه بهترین مجموعه از آثار عکاس محلی Tristan Breville یافت می شود.

نکته جالب: در این موزه شما شاهد داگرئوتایپ (نخستین روش موفق در ثبت عکس‌های دائمی و استفاده تجاری از عکاسی) باشید. همچنین شما می توانید برخی از مجموعه های شگفت انگیز از عکس های تاریخی این جزیره را در این موزه ببینید.

ورودی: 150 روپیه یا 4 دلار به ازای هر نفر.

محل: حدود 11 دقیقه طول می کشد تا به موزه عکاسی موریس از پورت لوئیس برسید.

 

 

 

 

اسکله پورت لوئیس

 

 

 

تا حالا یواشکی به بخش تجاری پورت لوئیس نگاه کردید. اسکله Le Caudan فضای غیر قابل انکاری برای خریداران، هنرمندان محلی، گردشگران و حتی گشت و گذار است. محیط فوق العاده زیبای آن، واقعا باعث می شود که دهان شما باز بماند.

این یکی از مکان های هیجان انگیزی است که شما هرگز نمی خواهید آنجا را ترک کنید. این اسکله بهترین مکان برای هر توریستی است.

نکته جالب: بهترین کازینوهای موریس در این نقطه قرار دارند، شانس خود را در اینجا امتحان کنید.

بهترین زمان برای بازدید: می تا دسامبر (اواسط اردیبهشت تا اوایل دی) بهترین زمان برای بازدید از این مکان است.

ورودی: 22 یورو برای هر نفر.

 

 

 

 

 

Rodrigues

 

 

 

از زندگی شلوغ شهری خسته شدید و به دنبال زندگی بسیار شادتر و آرام تر هستید، پس Rodrigues را انتخاب کنید. این مکان اغلب به عنوان موریس 25 سال پیش نامیده می شود. هرکسی که در Rodrigues زندگی می کند، یک سرعت آهسته ای را طی می کند که بعضی از زمان ها تمام رشته ها را از زندگی واقعی قطع می کند. در اینجا شما، فرصت بسیار خوبی برای خوردن یک غذای عالی را دارید.

نکته جالب: این یک مکان شگفت انگیز برای ورزش های آبی است که به شما امکان می دهد Zip Line و ماهیگیری را نیز امتحان کنید.

محل: تقریبا 621 کیلومتر از پورت لوئیس است و با قایق می توان به این جزیره رفت.

بهترین زمان برای بازدید: نوامبر تا آپریل (اواسط آبان تا اواسط اردیبهشت سال بعد).

 

کلمه کلیدی: بلیط هواپیما

 

 

 

 

 

پارک دریایی Blue Bay در خلیج Blue Bay

 

 

 

اگر شما عاشق غواصی واقعی هستید، تور موریس شما، بدون رفتن به پارک دریایی Blue Bay کامل نخواهد بود.

نکته جالب: قایق های کف شیشه ای را در این پارک از دست ندهید. پارک دریایی Blue Bay دارای برخی از مانگرو ها، جلبک ها، علف دریایی و غیره است. این سفر به شما اجازه می دهد شاهد آب های آبی رنگی باشید که تا حالا، هرگز ندیده اید.

ورودی: 18 یورو به ازای هر نفر.

مکان: حدود 54 کیلومتر دور از پارک دریایی Blue Bay است.

بهترین زمان برای بازدید:  ماه اکتبر

 

 

 

 

 

ساحل La Cuvette در پورت لوئیس

 

 

 

اگر شما از ساحل Grand Baie خسته شده اید، باید از ساحلLa Cuvette  دیدن کنید. این ساحل شبیه بقیه ساحل های شلوغ و تجاری دیگر موریس نیست. یک ساحل برای استراحت و بهشت کوچک برای بسیاری از گردشگران.

نکته جالب: فضایی استثنایی برای شنا که دارای منظره های زیبایی است و فوق العاده دنج است. در اینجا لذیذترین غذاهای دریایی و آبمیوه ها و نوشیدنی های خنک را می توانید، تجربه کنید.

بهترین زمان برای بازدید: نوامبر تا آپریل (اواسط آبان تا اواسط اردیبهشت سال بعد) به عنوان زمان ایده آل برای بازدید از این ساحل زیبا در نظر گرفته می شود.

مکان: حدود 26 کیلومتر از پورت لوئیس است.

 

 

 

 

 

بازدید از کارخانه و موزه شکر

 

 

 

اگر از نیشکر هم خوشتان بیاید، باز هم موریس بهترین جا برای نیشکر است. این مکان برای کودکان خیلی هیجان انگیز است، زیرا دارای موزه ای است که داستان فوق العاده ای از شکر با کمک 2 طلسم را، شرح می دهد.

نکته جالب: شما نمی توانید از فرصت دیدن L'Aventure du Sucre که یک میراث برای بیش از 250 سال است را از دست بدهید. این مکان، یکی از جاهایی است که حتما در طول تور موریس خود، باید آن را ببینید. شما در این موزه فرصت چشیدن طعم بیش از 15 نوع شکر را خواهید داشت. موزه شکر شامل Village Boutik و یک رستوران عالی به نام Le Fangourin است.

ورودی: 380 روپیه یا 11 دلار به ازای هر نفر.

بهترین زمان برای بازدید: اکتبر و اوایل نوامبر (اوایل مهر تا اواسط آبان) بهترین زمان برای بازدید از این موزه است.

 

 

 

 

 

پیاده روی با شیرها در Casela Park

 

 

 

هیجان و آدرنالین را وقتی با سلطان جنگل پیاده روی می کنید، بالا ببرید. پیاده روی با شیر فرصت شگفت انگیزی برای دیدن حیات وحش به شما می دهد. این واقعا یک تجربه شگفت انگیز است که نباید از دست بدهید.

نکنه جالب: Casela Park در موریس بهترین مکان برای راه رفتن در کنار شیرها است.

بهترین زمان برای بازدید - سپتامبر (اوایل شهریور تا اوایل مهر) بهترین زمان برای بازدید است

سطح دشواری: ماه های زمستان بهترین فصل برای پیاده روی دوستانه با شیرها محسوب می شود. توصیه می شود لباس های روشن رنگی نپوشید و علاوه بر اینکه همراه مربیان حرفه ای هستید، حتما بجای شلوارک، شلوار بپوشید.

 

 

 

 

 

Crown Lodge در پورت لوئیس

 

 

 

اگر حتی عاشق اسب سواری هستید، باید تور موریس را امتحان کنید. مسابقه اسب سواری که هر شنبه برگزار می شود، تمام مردم موریس را در یک مکان دور هم جمع می کند.

نکته جالب: در Crown Lodge، با گرفتن بلیت VIP در بالکن می توانید یک نمای عالی از کل پیست اسب سواری داشته باشید. پیست اسب سواری Champ de Mars قدیمی ترین پیست اسب سواری در موریس است که حتما باید آن را ببینید.

ورودی: 185 یورو به ازای هر نفر.

کد لباس: لباس رسمی برای زنان و مردان است.

 

 

 

 

 

ساحل Tamarin

 

 

 

ساحل تامارین به عنوان یکی از بهترین ساحل های موریس برای موج سواری، شناخته شده است و در ساحل غربی موریس واقع شده است.

نکته جالب: دو منطقه فوق العاده برای موج سواری در این ساحل «Dal» در سمت چپ و «Black Stone» در سمت راست است. دلفین ها نیز نزدیک به خلیج تامارین هستند. وقتی در این ساحل هستید حتما «Boulettes»، «sormai»و «chouchou» را امتحان کنید. از این ساحل، شما می توانید سفرهای دریایی جمع و جوری برای خودتان ترتیب بدهید.

ورودی: 37 یورو به ازای هر نفر.

مکان: حدود 31 کیلومتر از پورت لوئیس است.

بهترین ماه ها برای بازدید: اکتبر (اوایل مهر تا اوایل آبان) بهترین زمان برای اینجاست.

 

 

 

 

 

 


موریس مکانی برای همه دارد (قسمت چهارم)


 


برای مشاهده آفرهای تور موریس کلیک کنید!



نظرتان را بنویسید







منو