آشنایی با هتل 4 ستاره لاگون بیچ در کیپ تاون(بخش دوم)




 

هتل های آفریقا جنوبی

 

پرواز خارجی سام سیر

 

معرفی هتل 4 ستاره لاگون بیچ در کیپ تاون

 

 

هتل لاگون یکی از هتلهایی میباشد که در شهر کیپ تاون قرار گرفته است و همه ساله مسافران زیادی که به این شهر با تور آفریقای جنوبی سفر کردهاند در آن اقامت پیدا میکنند. ارائه خدمات با کیفیت و همچنین قیمت مناسب سبب شده تا این هتل از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار شود. در ادامه به بررسی بیشتر این هتل خواهیم پرداخت در صورت تمایل با ما همراه باشید.

 

همانطور که گفته شد این هتل یکی از هتلهای مشهور و معروف در شهر کیپ تاون میباشد که کارکنان آن میتوانند به زبانهای انگلیسی، آفریقایی، زولویی، خوزایی، فرانسوی، آلمانی و هندی صحبت کنند و با مسافرانی که با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر کردهاند ارتباط برقرار کنند. میز پذیرش این هتل به شکلی 24 ساعته در حال ارائه خدمات میباشد و در صورت نیاز میتوانید در طول شبانه روز به آن مراجعه بفرمایید. علاوهبر این میتوانید از خدمات نگهبانی شبانه روزی، ورود و خروج سریع، کمد قفلدار و میز راهنمای گردشگری که در این هتل قرار دارد نیز استفاده نمایید.

 

 

انواع امکانات تفریحی در هتل لاگون بیچ

 

 

در این هتل 4 ستاره میتوان انواع مختلفی از امکانات تفریحی را مشاهده کرد که در اختیار مسافرانی که با انجام پرواز خارجی  و یا داخلی به این شهر سفر کردهاند قرار داده خواهد شد. استخر رو بازی که در این هتل قرار دارد یکی از لذتبخشترین تفریحات موجود در این هتل میباشد که مکان مناسبی برای استراحت کردن و رفع خستگی میباشد. در اطراف این استخر صندلیهای راحتی قرار داده شده است که میتوانید از آنها استفاده نمایید. در هنگام استفاده از این استخر رو باز میتوانید از دیدن مناظر زیبا و چشمانداز بینظیری که در اطراف آن قرار گرفته است لذت ببرید.

 

در صورتی که با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کردید و برای اقامت به سراغ این هتل رفتید میتوانید از سالن بدنسازی که در آن وجود دارد به شکلی شبانه روزی استفاده نمایید. علاوهبر این هتل لاگون دارای سالنهای ماساژ نیز میباشد که در کنار حمام آب گرم بسیار لذتبخش و آرامبخش هستند. در صورتی که تمایل دارید در طول سفرتان به شهر کیپ تاون با بلیط هواپیما از هیجان بیشتری برخوردار شوید میتوانید از جت اسکیهای مخصوص هتل که در ساحل قرار داده شده است استفاده نمایید و لحظات خوشی را سپری کنید. در صورتی که میخواهید به وی اند ای واترفرانت و یا مرکز شهر بروید در ساعات مشخصی سرویسی از سمت هتل به این مناطق حرکت خواهد کرد که میتوانید از آن استفاده نمایید. برای این کار حتما باید با میز پذیرش هماهنگ باشید.

 

در هتل 4 ستاره لاگون بیچ باغهای زیبایی وجود دارد که محل مناسبی برای قدم زدن در عصرها میباشد. رفتن به سونا و جکوزی قبل خواب سبب میشود تا خواب راحتتری را تجربه نمایید. این هتل یکی از بهترین هتلهای 4 ستاره در این شهر میباشد که پیشنهاد میشود در صورت سفر به این شهر با انجام پرواز خارجی   برای اقامتتان به سراغ آن بروید و از خدمات با کیفیتی که توسط آن ارائه میشود بهرهمند شوید.

 

 

رستورانهای موجود در هتل

 

 

در صورت سفر به این شهر با تور آفریقای جنوبی ارزان قیمت میتوانید صبحانه کاملی را در این هتل صرف کنید. برای صرف وعده صبحانه نیاز است از ساعت 6:30 الی 10 صبح به رستوران این هتل مراجعه کنید.

 

  • رستوران براسری: براسری یکی از رستورانهای هتل میباشد که میتوانید در طول سفرتان با بلیط هواپیما به این شهر به آن مراجعه کنید و از غذاهای موجود در آن بچشید.
  • لا میز: در صورت اقامت در این هتل در طول سفرتان با انجام پرواز خارجی به این شهر میتوانید از انواع مختلفی از نوشیدنیهای موجود در این کافه بچشید.

 



نظرتان را بنویسید







منو