برای داشتن یک ماه عسل عالی به چه کشوری سفر کنیم؟ (بخش دوم)




 

کشورهای مناسب برای ماه عسل

 

پرواز خارجی سام سیر

 

برای داشتن یک ماه عسل عالی به چه کشوری سفر کنیم؟ (بخش دوم)

 

 

- کرواسی

 

این کشور به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی، ساحل های زیبا، طلوع و غروب خورشید فوق العاده زیبا و فعالیت های تفریحی گوناگون در فضای باز یک مقصد خیلی عالی برای گذراندن ماه عسل زوج ها و گردشگران دیگر است. کرواسی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی ارزان تر است به همین دلیل زوج ها می توانند یک ماه عسل رویایی را با هزینه ی کمتر داشته باشند.

 

 اگر تصمیم گرفتید برای ماه عسل خود با بلیط هواپیما و پرواز خارجی به کرواسی سفر کنید می توانید برای خوردن غذاهای باکیفیت و نوشیدنی های خیلی خوشمزه به ایستریا که یک شبه جزیره در دریای آدریاتیک است بروید هم چنین می توانید در آنجا از مناظر شگفت انگیزش نیز لذت ببرید. اگر قصد دارید مدتی را به تفریحات ساحلی فوق العاده بپردازید می توانید به شهرهایی مثل اسپلیت، هوار و دوبروونیک در بخش جنوبی کرواسی بروید. برای خرید بلیط هواپیما و سفر با پرواز خارجی به سایت سام سیر مراجعه نمایید.

 

همانطور که گفتیم کرواسی یک مقصد گردشگری عالی و ارزان در قاره اروپا است که می توانید در یکی از شهرهای ساحلی آن آفتاب بگیرید و با نوشیدن یک فنجان قهوه از غروب خورشید لذت ببرید. اگر به بافت قدیمی علاقه دارید می توانید گشت و گذاری در منطقه ی قدیمی شهر داشته باشید و در یک مهمان خانه ی عالی اقامت کنید که برای هر نفر روزی کمتر از 60 دلار هزینه دارد. خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی برای رفتن به اسپلیت که دومین شهر بزرگ کرواسی است انتخاب مناسبی می باشد چون یک شهر عالی برای گشت و گذار است و جاذبه های توریستی زیادی نیز دارد.

 

 

- ترکیه

 

یکی از بهترین و ارزان ترین مقصدها برای سپری کردن ماه عسل رویایی سفر به ترکیه است. این کشور جاذبه های گردشگری زیاد و مردم مهمان نوازی دارد که همین باعث شده افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی به ترکیه سفر کنند. برای سپری کردن یک ماه عسل عالی می توانید به دو منطقه ی بسیار معروف کاپادوکیه و بدروم بروید.

 

کاپادوکیه که یکی از بهترین مناطق گردشگری در ترکیه محسوب می شود یک شهر افسانه ای است که طبیعت بسیار زیبایی دارد. معروفیت این شهر به دلیل داشتن اشکال صخره ای که به دودکش شبیه هستند، فرهنگ خاص و تاریخ پر فراز و نشیبش است. اگر قصد دارید یک بالن سواری عاشقانه به همراه یک چشم انداز فوق العاده را داشته باشید باید به کاپادوکیه بروید که یکی از شناخته شده ترین مکان ها برای بالن سواری است و شرایط آب و هوایی مناسبی برای این کار دارد.

 

گردشگرانی که به تفریحات آبی مثل قایق رانی علاقه دارند و تماشای بناهای تاریخی و زندگی شبانه برایان جذاب است به شهر ساحلی بدروم سفر می کنند. اگر می خواهید ماه عسل خود را در یک شهر پر رمز و راز بگذرانید با بلیط هواپیما و پرواز خارجی از ایران به بدروم سفر کنید تا از قصرهای پر زرق و برق تا کافه های پر از گل و خانه های سفید گچبری شده را مشاهده کنید. برای اقامت در یک هتل صخره ای در شهر بدروم کمتر از 50 دلار برای هر شب هزینه می کنید.

 

این شهر آب و هوای مدیترانه ای دارد بنابراین تابستان هایش گرم و طولانی و بهار و پاییزش دلنشین و زمستانش کوتاه و ملایم است. اگر می خواهید علاوه بر اینکه با بلیط هواپیما و پرواز خارجی ارزان سفر کنید در شهر هم هزینه هایتان پایین باشد نباید در ماه ژوئیه تا اواسط سپتامبر یعنی از اواسط تیر ماه تا اواخر شهریور به این شهر سفر کنید چون در این روزها دمای هوای بروم به 35 درجه می رسد و تعداد گردشگران در آنجا بسیار زیاد می شود که به همین دلیل هزینه ها نیز افزایش پیدا می کنند.

 



نظرتان را بنویسید







منو