برای داشتن یک ماه عسل عالی به چه کشوری سفر کنیم؟ (بخش چهارم)




 

کشورهای مناسب برای ماه عسل

 

پرواز خارجی سام سیر

 

برای داشتن یک ماه عسل عالی به چه کشوری سفر کنیم؟ (بخش چهارم)

 

 

- موزامبیک

 

یکی دیگر از بهترین مکان ها در آفریقا برای سفر ماه عسل موزامبیک است. سفر به این کشور به قدری لذت بخش است که دلتان نمی خواهد آن جا را ترک کنید و هنگامی که به کشور خود باز می گردید دوست دارید باز هم روزی با پرواز خارجی و بلیط ارزان هواپیما به آنجا سفر کنید. اگر علاقه زیادی به شنا با نهنگ ها دارید و دلتان می خواهد در یک ساحل زیبا و خلوت استراحت کنید موزامبیک انتخاب خوبی برای ماه عسل شماست.

 

برای شنا با نهنگ ها باید به ساحل توفو بروید و برای دیدن فیل های دریایی به شهر ساحلی ویلانکولوس که ورودی مجمع الجزایر بازاروتو می باشد بروید تا شاید خوش شانس بودید و توانستید یک فیل دریایی را ببینید. جزیره بازاروتو یک جزیره دور افتاده با شن های سفید است که منظره ای منحصر به فرد از اقیانوس هند دارد.

 

در خیلی از جاهای گردشگری برای جذب گردشگر از حیوانات سو استفاده می کنند اما ساحل توفو یک حیات وحش طبیعی است که می توان در کنار نهنگ ها شنا کرد بدون اینکه آسیبی به آن ها وارد شود. موزامبیک جزو مکان های ارزان برای ماه عسل محسوب می شود به همین دلیل خیلی از افراد برای سپری کردن ماه عسل با پرواز خارجی و بلیط ارزان هواپیما به آنجا سفر می کنند. در این کشور می توانید با هزینه ی نسبتا کمی در تفرجگاه ساحلی تروسیا اقامت فوق العاده ای داشته باشید. علاوه بر این قیمت نوشیدنی ها و غذا ها نیز در این منطقه مناسب است و سفر به یاد ماندنی را برای شما به یادگار می گذارد.

 

 

- پرتغال

 

یکی از بهترین کشورها برای سفر ماه عسل پرتغال است که دارای بناهای تاریخی زیاد، معماری های چشم نواز و غذاهای لذیذی است که ترکیبی از فرهنگ سنتی و مدرن این کشور می باشد. مردم پرتغال بسیار مهمان نواز هسند و خلق و خوی مهربانی دارند به همین دلیل خیلی از زوج ها با پرواز خارجی و بلیط ارزان هواپیما به آنجا سفر می کنند تا یک ماه عسل فراموش نشدنی با خاطرات جذاب داشته باشند.

 

شما در همه ی فصول سال می توانید به پرتغال سفر کنید و از تفریحاتی مثل موج سواری، پاراسل، ماهی گیری از اعماق آب، اسکی روی آب و ... لذت ببرید. این کشور یکی از بهترین مقاد گردشگری است و سالانه افراد زیادی با پرواز خارجی و بلیط ارزان هواپیما به آن سفر می کنند. پرتغال نیز مانند کرواسی جزو کشورهای ارزان قیمت اروپا محسوب می شود که می تواند سفری رمانتیک و جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

در این کشور با قیمت مناسبی می توانید خودرو اجاره کنید، غذا و نوشیدنی بخورید و در یک اقامتگاه خوب بمانید. هم چنین سواحل فوق العاده ی این کشور رایگان هستند. بلیط ورودی موزه ها و بناهای تاریخی نیز نسبت به سایر کشورها پایین است و می توانسد با 12 یورو از بناهایی که در یونسکو به ثبت جهانی رسیده اند دیدن کنید. برای اطلاع از بلیط های ارزان هواپیما روی لینک https://samseir.com/1193/Blog/بلیط-ارزان-هواپیما/دانستنی-های-سفر کلیک کنید.

 

 

- یونان

 

یونان به خاطر داشتن بیشتر از 100 جزیره یکی از مکان هایی است که برای هر سلیقه ای با هر بودجه ای مناسب است. جزیره های تاریخی یونان و شهرهای ساحلی فوق العاده ای که دارد یکی از دلایلی است که این کشورها به مکان محبوب زوج ها باری ماه عسل تبدیل کرده است و زوج های زیادی با پرواز خارجی و بلیط ارزان هواپیما به آن سفر می کنند.

 

یونانی ها مردم بسیار مهمان نوازی هستند و عشق و عاشقی و لحظات رمانتیک در این کشور زیاد به چشم می خورد. یونان یک کشور غنی از فرهنگ است که غذاهای بسیار خوشمزه ای دارد. شنا در آب های کریستالی یونان به همراه شب های خنک در کنار سواحل زیبا یکی دیگر از دلایلی است که گردشگران زیادی با پرواز خارجی و بلیط ارزان هواپیما به آنجا می روند.

 



نظرتان را بنویسید







منو