هتل اکسلسیور در شهر سائوپائولو (بخش اول)




 

هتل های برزیل

 

تور برزیل سام سیر

 

هتل اکسلسیور در شهر سائوپائولو (بخش اول)

 

شهر سائوپائولو یکی از شهرهای گردشگری در جهان میباشد که برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در آن میتوانید با استفاده از تور برزیل به آن سفر کنید. در این شهر انواع مختلفی از هتل وجود دارد که  هتل 4 ستاره اکسلسیور یکی از آنها میباشد. در طراحی و ساخت این هتل از 23 طبقه مجزا استفاده شده است که در مجموع دارای 198 اتاق میباشد.

 

در ساخت اتاقهای این هتل از سبکی مدرن استفاده شده است که در محض ورود به آنها متوجه آن خواهید شد. در صورتی که با بلیط هواپیما به این شهر سفر کردید و برای اقامتتان در طول این سفر به سراغ این هتل رفتید میتوانید از رستوران این هتل که در آن وعدههای صبحانه، ناهار و شام سرو میشود بهرهمند شوید.

 

در لابی این هتل کافهای قرار گرفته است که میتوانید از نوشیدنیهای موجود در آن میل کنید و لحظات خوشی را سپری بفرمایید. یکی از دلایلی که افراد زیادی در طول سفرشان به شهر سائوپائولو با پرواز خارجی این هتل را برای اقامتشان انتخاب خواهند کرد نزدیکی این هتل به مکانها مهم چون رستورانها، کافهها و همچنین چند ایستگاه مترو میباشد.

 

در ادامه به معرفی جزئیات بیشتری در رابطه با این هتل 4 ستاره که در این شهر قرار گرفته است خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید تا با تهیه تور برزیل تابستان به این شهر سفر کنید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

خدمات رفاهی موجود در هتل اکسلسیور

 

در این هتل امکانات و خدمات متنوعی در اختیار مسافرانی که با بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردهاند قرار داده خواهد شد که برخی از آنها رایگان  و برخی دیگر دارای هزینه میباشند. در این هتل 4 ستاره مسافران میتوانند به اینترنت بیسیم و پرسرعتی که در تمامی بخشهای هتل قابل دسترسی میباشد متصل شوند.

 

خدمات خشکشویی از دیگر خدماتی است در این هتل به مسافرانی که با پرواز خارجی به این شهر سفر کردهاند ارائه خواهد شد که البته برای بهره بردن از آن باید هزینهای جداگانه پرداخت کنند.

 

داشتن اتاق جلسات 6 نفره این امکان را به شما خواهد داد تا در صورت انجام سفر کاری با بلیط هواپیما خارجی به شهر سائوپائولو بتوانید جلسات کاریتان را در این هتل با بالاترین کیفیت برگزار کنید.

 

خدمات میز پذیرش در این هتل به شکلی 24 ساعته به مسافران ارائه خواهد شد که همین موضوع این امکان را به شما میدهد که در صورت نیاز در هر ساعتی به پذیرش این هتل مراجعه بفرمایید و از خدمات آن بهره ببرید. در این هتل انبار چمدان نیز در نظر گرفته شده است که در هنگام تحویل اتاق میتوانید از آن استفاده کنید.

 

هتل اکسلسیور دارای خدمات نگهبانی نیز میباشد. در صورتی که در سفرتان به این منطقه با تور برزیل برای اقامت به این هتل مراجعه کردید برای صرف وعده صبحانه نیازی نیست مبلغی را پرداخت نمایید.

 

در این هتل پارکینگ نیز در دسترس میباشد که برای برخورداری از خدمات آن باید مسافران هزینه اضافی پرداخت نمایند. در صورتی که به خواندن روزنامه علاقهمند هستید میتوانید از روزنامههایی که در لابی این هتل در اختیارتان قرار داده خواهد استفاده نمایید.

 

برای استفاده از اتاقهای این هتل میتوانید از ساعت 14 الی 18 به این هتل مراجعه بفرمایید و توجه داشته باشید که اتاقتان را قبل از ساعت 12 ظهر باید تحویل دهید. هتل 4 ستاره اکسلسیور در شهر سائوپائولو یکی از بهترین هتلهای 4 ستاره در این شهر میباشد که میتوانید در صورت سفر به این شهر با پرواز خارجی برای اقامت به سراغ آن بروید و از خدمات با کیفیتی که توسط این هتل ارائه میشود بهرهمند شوید. داشتن انواع مختلفی از خدمات سبب میشود در طول اقامتتان از آسودگی خیال برخوردار باشید.



نظرتان را بنویسید







منو