جاذبه‎ های گردشگری موجود در کشور استرالیا (بخش یازدهم)




 

جاذبه های گردشگری استرالیا

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با جاذبه‎های گردشگری موجود در کشور استرالیا

 


استرالیا کشوری است که در سال 1901 از بریتانیای کبیر جدا شد و به عنوان کشوری مستقل شناخته شد. در این کشور که هیچ دین رسمی وجود ندارد حدود 25 میلیون نفر ساکن هستند. بیشتر افراد در این کشور به زبان انگلیسی صحبت میکنند اما این زبان رسمیتی در این کشور ندارد. در این کشور انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری وجود دارد که برای دیدن آنها گردشگرانی از سرتاسر جهان با تور استرالیا به این کشور سفر میکنند. در صورتی که تمایل دارید با این جاذبههای گردشگری موجود در این کشور آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

دماغه Cape Tribulation

 

 

این منطقه که در کوئیزلند قرار گرفته است یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این کشور میباشد که برای دیدن آن میتوانید با بلیط خارجی به این منطقه سفر کنید. در اوسط دهه 80 میلادی حدود 300 نفر در این منطقه سکونت داشتند. وجود انواع مختلفی از جاذبههای طبیعی در این منطقه سبب شده تا مورد توجه گردشگران زیادی در سرتاسر جهان قرار گیرد و افراد زیادی ترغیب شوند برای دیدن آن با بلیط داخلی به این مکان از کشور استرالیا سفر کنند. بعد از استقبال شدید جهانگردان از این منطقه در آن انواع مختلفی از کافهها، مسافرخانهها و هتلها ساخته شد.

 

وجود این گونه خدمات در این منطقه سبب شد تا بر محبوبیت آن افزوده شد و افراد زیادی از سرتار جهان با تور استرالیا ارزان برای گذراندن زمان خود به این منطقه سفر میکنند. در صورتی که قصد دارید تا به این سفر بروید بهتر است سفر خود را در بین ماههای جولای و نوامبر انجام دهید زیرا در این ماهها این دماغه بهترین آب و هوا را دارا میباشد و میتوان با خیالی آسوده به شنا کردن در آبهای آن پرداخت. با توجه به میزان استقبال از این منطقه گردشگری بهتر است قبل از سفر به آن با بلیط خارجی اقدام به رزرو هتل کنید تا دچار مشکلی نشوید.هاها

 

 

پارک جاپوکا

 

 

پارک چاپوکا یکی دیگر از جاذبههای گردشگری موجود در این کشور میباشد که در آن میتوانید با آداب و رسوم و همچنین سنتهایی که بومیهای این منطقه دارند آشنا شوید. در صورتی که با بلیط داخلی چارتری به دیدن این پارک رفتید میتوانید از برنامههای شادی که در آن به کلی شبانه روز انجام میشود لذت ببرید. نواختن موسیقی و رقص و پایکوبی تا نیمههای شب یکی از لذتبخشترین فعالیتهایی است که در این پارک انجام میشود. در این مکان یک گالری هنری نیز قرار دارد که برای افراد علاقهمند به آثار هنری میتواند بسیار مورد توجه باشد.

 

علاوهبر ویژگیهای بالا که به سبب آنها افراد زیادی با تور استرالیا برای دیدن این پارک به این منطقه میروند.

 

 

 وجود بهترین نوع شیرینیها در این پارک نیز  سبب انتخاب این پارک برای گذراندن زمان خود میباشد. در این پارک انواع مختلفی از سرگرمیها وجود دارد که کلاس چهره نگاری یکی از آنها میباشد. در صورتی که تا تاریک شدن هوا در این پارک حضور داشته باشید میتوانید از دیدن مراسم رقص و آتش بازی که در آن انجام میشود لذت ببرید و شام را در محیطی آرام و دلنشین صرف کنید. در صورت سفر با بلیط خارجی به این پارک میتوانید با انواع مختلفی از غذاهای محلی که در آن وجود دارد آشنا شوید و از خوردن آنها لذت ببرید.

 

برگر کانگرو  و ماهی خال خالی بریانی دو غذای محبوب در این منطقه میباشد که میتوانید در طول سفرتان با بلیط داخلی به این منطقه آنها را امتحان کنید. از ساعت 7 تا 9 مراسم شبانه در این پارک فرهنگی انجام خواهد شد که میتوانید در صورت تمایل در آن حضور پیدا کنید و از سپری کردن زمان در آن لذت ببرید.



نظرتان را بنویسید







منو