جشن انقلاب تابستانی در کشورهای مختلف




 

جشن انقلاب تابستانی

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

جشن انقلاب تابستانی در کشورهای مختلف

 

انقلاب تابستانی به طولانی ترین روز سال در فصل تابستان گفته می شود که به همین مناسبت در کشورهای مختلف در سراسر جهان جشن هایی برگزار می شود که آنقدر جال بو جذاب هستند که خیلی از گردشگران خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی و برنامه سفر خود را جوری تنظیم می کنند که به این جشن ها برسند.

 

انقلاب تابستانی هر سال درست زمانی اتفاق می افتد یکی از قطب های کره زمین بیشترین زاویه را نسبت به خورشید دارند و انقلاب تابستانی در نیمکره ی دیگر زمین رخ می دهد.

 

در چنین روزی خورشید به بلندترین نقطه ی خود در آسمان می رسد که باعث می شود آن روز از روزهای دیگر طولانی تر باشد. هزاران سال است که در آیین های مختلف با برگزاری جشن های باستانی این روز را جشن می گیرند. برای خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی به کشورهای مختلف به سایت سام سیر مراجعه نمایید.

 

 

- انگلستان

 

جشن بلندترین روز سال هر ساله در استون هنج که یک بنای تاریخی است و در دشت سالزبری واقع در جنوب انگلستان می باشد برگزار می گردد. در این روز خاص مردم در این دشت جمع شده و سنت هزاران ساله خود را برپا می دارند. خیلی از گردشگران با توجه به این جشن خرید بلیط هواپیما چارتر انجام می دهند و زمانی با پرواز خارجی به انگلستان می روند که بتوانند در این جشن شرکت کنند.

 

 

- بلاروس

 

در این کشور زنان جوان حلقه های گل را که یک نوع حلقه گل مذهبی می باشد روی رودخانه ای در شهر Turov می اندازند تا با توجه به نحوه قرار گیری حلقه گل روی آب از آینده روابط عاشقانه خود با خبر شوند. این مراسم بخشی از جشن های تابستانی اقوام اسلاونژاد است که در برخی از کشورهای شرق اروپا برگزار می شود.

 

 

- دانمارک

 

جالب است بدانید انقلاب تابستانی در دانمارک با روزی که یحیی بن زکریا به دنیا آمده است یکی است و گفته می شود او 6 ماه قبل از تولد مسیح متولد شده است. اعتقاد دانمارکی ها بر این است زمانی که جادوگرهای زن به سمت نقطه ای از کوه های آلمان به نام Brocken جرکت می کنند انقلاب تابستانی رخ می دهد. گردشگران زیادی سالانه با خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی به دانمارک سفر می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک https://samseir.com/ کلیک کنید.

 

 

- سوئد

 

در کشور سوئد برای برگزاری جشن انقلاب تابستانی تیرچه و میله هایی بلند به نام تیرک ماه مه که مردم دور آن می رقصند را با گل تزئین می کنند و در منطقه ای در حومه ی شهرها نصب می کنند تا مردم دور آن برقصند و جشن بگیرند. یکی از خوردنی هایی که در این جشن  سرو می شود ترشی شاه ماهی و نوشیدنی های مختلف است.

 

 

- کاتالونیا

 

کاتالونیا یک منطقه ی خود مختار در کشور اسپانیاست که مردم آن برای جشن انقلاب تابستانی شبیه شخصیت های عرفانی و مذهبی لباس می پوشند و ماسک هایی به سر می گذاند که سر بزرگی دارد. جالب است بدانید قدمت این جشن به قرون وسطی باز می گردد. برای خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی به اسپانیا به سام سیر مراجعه کنید.

 

 

- اتریش

 

اتریشی ها برای برگزاری جشن انقلاب تابستانی در منطقه ای تاریخی به نام تیرول که در غرب اتریش واقع شده است هشت هزار آتش در رشته کوه Mieminger و اطراف آن روشن می کنند. این آتش ها برای سوزاندن تندیس ها و سمبل های مذهبی، اساطیر محلی، وقایع طبیعی و روزمره توسط مردم محلی برپا می شوند. معمولا جزئیات این جشن تا بعد از ظهر همان روز مشخص نمی شود و پس از غروب کردن خورشید مردم با روشن کردن آتش آن را جشن می گیرند.

 

 

- فنلاند

 

برای جشن گرفتن انقلاب تابستانی در فنلاند آتش های بزرگی درست می کنند که قدمت آن به صدها سال قبل برمی گردد که مردم برای افزایش باروری به طلسم و جادو اعتقاد داشتند. گردشگران زیادی سالانه برای دیدن جاذبه های فنلاند با خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی به این کشور سفر می کنند.



نظرتان را بنویسید







منو