برای رفتن به فرودگاه از تاکسی استفاده کنیم یا ماشین شخصی؟ (بخش دوم)




 

رفتن به فرودگاه

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

یکی از دغدغده های مسافرانی که خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی انجام داده اند و قصد سفر دارند، این است که با اتومبیل شخصی به فرودگاه بروند یا با تاکسی. در این مطلب ما قصد داریم شما را با فواید رفتن با تاکسی یا ماشین شخصی آشنا کنیم تا به دلخواه خود یک مورد را انتخاب کنید.

 

 

آدرس فرودگاه مهرآباد

 

بیشتر افرادی که خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی انجام داده اند نمی دانند که آدرس فرودگاه مهرآباد کجاست. بهتر است بدانید که این فرودگاه در قسمت های غربی تهران قرار دارد و برای منطقه ها و محله های دیگر تهران دسترسی های متفاوتی وجود دارد. شما می توانید آدرس دقیق فرودگاه مهرآباد یا امام خمینی را در گوگل مپ ببینید.

 

 

هزینه‌ پارکینگ فرودگاه امام خمینی

 

اگر جزو مسافرانی هستید که خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی انجام داده اید، بایستی از فرودگاه بین الملی امام استفاده کنید. در این فرودگاه نرخ های پارکینگ با نرخ های پارکینگ فرودگاه مهرآباد متفاوت است. علاوه بر نرخ پارکینگ نرخ تاکسی های اینترنتی نیز متفاوت است.

 

بر طبق اطلاعات بدست آمده ورودی پارکینگ طبقاتی فرودگاه امام خمینی 5000 تومان می باشد و به ازای هر 1 ساعت توقف در آن مبلغ 2000 تومان نیز دریافت می کنید.( ورودی پارکینگ مهرآباد 1900 تومان است)

 

البته مسافرانی که خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی انجام داده اند، بدانند که در این فرودگاه یک پارکینگ محوطع باز نیز وجود دارد که قیمت پایین تری دریافت می کند. ورودی این پارکینگ محوطه باز 3500 تومان می باشد و همین طور به ازای هر یک ساعت توقف در این پارکینگ 1500 تومان دریافت می شود. همسن طور بدانید که هر شیانه روز توقف در این پارکینگ 20 هزار تومن هزینه دارد.

افرادی که خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی انجام داده اند از طرفی بدانند ه قیمت تاکسی تا فرودگاه امام خمینی و همین طور بازگشت شما از فرودگاه تا منزل مبلغی بین 50 تا 70 هزار تومان می باشد. با این وجود اگر شما با ماشین شخصی به فرودگاه بیایید و ماشین خود را در پارکینگ طبقاتی فرودگاه بگذارید و 3 روز هم در آن پارکنگ توقف کنید، هزینه اش با گرفتن تاکسی تقریبا یکسان می باشد.

 

البته افرادی که خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی چارتری انجام می دهند و قصد دارند به سفر خارج از کشور بروند هیج گاه مدت زمان سفرشان سه روز نمی باشد و قطعا مدت آن بیشتر است. اگر می توانید از خطرات احتمالی گداشتن خودرو خود در پارکینگ روباز فرودگاه بگذرید، هزینه یک هفته پارک در این پارکینگ با هزینه ی رفت و برگشت توسط تاکسی در ساعات شلوغی و پر ترافیک و در دورترین مسیر به فرودگاه تقریبا یکسان می باشد.

 

بنابراین افرادی که خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی انجام داده اند و قرار است از فرودگاه امام خمینی استفاده کند خودشان خیلی راحت برآورد های لازم را برای هزینه ها انجام دهند و یکی را به دلخواه استفاده کنند. البته خیلی از افراد به خاطر راحتی بیشر از تاکسی ها استفاده می کنند زیرا نمی خواهند که در لحظه های آخر رفتن به مسافرت رانندگی کنید و خستگی در تنشان بماند.

 

افرادی دیگری که خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی انجام داده اند، هزینه ها اصلا برایشان مهم نیست و برایشان 10 یا 20 هزار تومان تفاوت قیمت هیچ اهمیتی ندارد. این افراد نیز به هر صورتی که راحت تر هستند به فرودگاه امام خمینی می آیند. این افراد اگر اقوام یا آشنایی دارند می توانند با  آنها به فرودگاه بیایند و ماشین خود را ساعاتی در پارکینگ فرودگاه قرار دهند تا پرواز انجام شود.

 



نظرتان را بنویسید







منو