برای رفتن به فرودگاه از تاکسی استفاده کنیم یا ماشین شخصی؟ (بخش سوم)




 

رفتن به فرودگاه

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با چگونگی رفتن به فرودگاه

 

 

همان طور که در بخش های قبل گفته شد یکی از دغدغه های مسافرانی که بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی تهیه کرده اند، این است که چجوری به فرودگاه برود. با تاکسی یا اتومبیل شخصی؟ مسافران با خود می گویند اگر با ماشین شخصی بروم آن را در مجا پارک کنم؟ هزینه ی پارکینگ چقدر می شود؟ یا اینکه اگر با تاکسی بروم چقدر باید هزینه پرداخت کنم؟

 

این مسائل ذهن مسافرانی که بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی تهیه کرده اند به خود درگیر می کند. البته مسافرانی که تجربه بیشتری دارند و بیشتر به سفر می روند می دانند که کدام روش بهتر است. در ادامه شما را با این مسائل تا حدودی آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

 

افرادی که بلیط خارجی تهیه کرده اند بایستی از فرودگاه امام خمینی استفاده کنند. این افراد باید آدرس دقیق این فرودگاه را بدانند.

 

 

آدرس فرودگاه امام خمینی

 

 

فرودگاه امام خمینی در قسمت جنوبی تهران واقع شده است و اگر بخواهیم آدرس دقیق آن را بیان کنیم باید بگویم که تهران، بزرگراه خلیج فارس، کیلومتر 30، فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره). مسیر های رسیدن به فرودگاه امام خمینی بستگی به مقصد دارد و هر مقصد مسیر متفاوتی را خواهد پیمود.

 

برای اینکه بتوانید سریعترین راه را برای رسیدن به این فرودگاه انتخاب کنید، بهتر آن را در برنامه هایی مثل ویز و گوگل مپ بزنید. با این کار می توانید مناسب ترین مسیر به فرودگاه امام خمینی را از هر مقصدی که هستید پیدا کنید. بنابراین اگر بلیط هواپیما تهیه کرده اید و قرار است خود را برای ساعتی به فرودگاه برسانید، بهتر است مناسب ترین مسیر را انتخاب کنید.

 

 

 

رزرو اینترنتی پارکینگ فرودگاه امام خمینی و مهرآباد

 

 

افرادی که بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی خریداری کرده اند و قرار است به مسافرت بروند، ممکن است قسط داشته باشند که با ماشین شخصی به فرودگاه امام یا مهرآباد بروند. این افراد بهتر است به صورت اینترنتی پارکینگ را رزور کنند تا دچار مشکل و نگرانی نشوند.

 

در حال حاضر برنامه هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان در هر مکانی به صورت اینترنتی در تاریخ و ساعت مشخص جای خود را در پارکینگ رزرو کرد. در این برنامه متاستفانه هنوز پارکینگ فرودگاه امام و مهرآباد راه اندازی نشده است.

 

در مطلب های قبل قیمت دقیق پارکینگ فرودگاه های امام خمینی و مهرآباد را برای اشخاصی که بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی ارزان قیمت تهیه کرده اند را گفتیم اما شما می توانید با تماس با تلفن پارکینگ امام خمینی اطلاعات کاملی را دریافت کنید. شماره تماس فرودگاه امام خمینی 02151007199 می باشد.

 

 

اتومبیل شخصی یا تاکسی؟

 

 

 حال مسئله ی گرفتن تاکسی یا بردن ماشین شخصی برای رسیدن به فرودگاه را برای اشخاصی که بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی تهیه کرده اند و می خواهند به مسافرت بروند روشن می کنیم.

 

بنا بر مواردی که گفتیم استفاده از تاکسی های اینترنتی برای رفتن به فرودگاه با توجه به هزینه ها مقرون به صرفه تر و منطقی تر است. زیرا برای محاسبه ی هزینه ها، ما دورترین نقطه و شلوغ ترین ساعت ممکن را در نظر گرفتیم.

 

همین طور از طرف دیگر کمترین هزینه مربوط به پارکینگ روباز است که گداشتن خودرو در این پارکینگ ممکن است با خطرات و آسیب های احتمالی مواجه شود که همین امر نگرانی شما را در سفر بیشتر می کند.

 

با این وجود شما هر کدام که راحت تری را انتخاب کنید. مثلا ممکن است افرادی دوست نداشته باشند چند ساعت قبل از پرواز کارهای جدی مثل رانندگی کنند و یا ممکن است افرادی دوست داشته باشند همه جیز تحت کنترل خودشان باشند و خودشان کارها را مدیریت کنند. دسته اول تاکسی ها را ترجیح می دهند و دسته دوم رانندگی تا فرودگاه را، بنابراین انتخاب این مورد در نهایت به عهده خودتان می باشد.



نظرتان را بنویسید







منو