چگونه از فرودگاه کیپ تاون به مرکز شهر برویم(بخش دوم)




 

فرودگاه کیپ تاون

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با رفتن به مرکز شهر از فرودگاه کیپ تاون

 

 

کیپ تاون یکی از شهرهای مهم آفریقای جنوبی میباشد که بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری موجود در آن همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور آفریقای جنوبی و با تهیه بلیط هواپیما به آن سفر میکنند و از جاذبههای گردشگری موجود در آن از نزدیک دیدن میکنند. فرودگاه این شهر اولین مکانی است که مسافرانی که با تور آفریقای جنوبی و با تهیه بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر میکنند وارد آن میشوند و از آنجا باید به هتل و یا مرکز شهر منتقل شوند.

 

در ادامه به بررسی روشهای مختلفی که میتوان از این فرودگاه به مرکز شهر یا هتل مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید خواهیم پرداخت. در صورتیکه قصد دارید با استفاده از بلیط هواپیما و یا تهیه بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر کنید در ادامه با ما همراه باشید تا با روشهای دسترسی به مرکز این شهر از فرودگاه بیشتر آشنا شوید.

 

 

دسترسی مسافران از فرودگاه کیپ تاون به مرکز این شهر

 

 

این فرودگاه در منطقهای قرار گرفته است که فاصله آن تا مرکز شهر حدود 22 کیلومتر میباشد. با توجه به این موضوع افرادیکه با استفاده از تور آفریقای جنوبی و با تهیه بلیط هواپیما و یا بلیط ارزان هواپیما قصد سفر به این شهر را دارند باید برای رسیدن به مرکز این شهر این مسافت را طی کنند. برای دسترسی آسان و سریع بین فرودگاه و مرکز شهر اتوبانی قرار داده شده است که مسافران میتوانند با استفاده از آن به طور مستقیم به مرکز شهر دسترسی پیدا کنند.

 

فرودگاه این شهر در سال 2010 که آفریقای جنوبی میزبان مسابقات جام جهانی بوده است مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته بود تا مسافرانی که بادر نظر گرفتن هزینه تور آفریقای جنوبی   بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما تهیه می کنند و به این شهر سفر میکنند با مشکلی روبرو نشوند و از سفر خود لذت ببرند. بعد از انجام این بازسازی به شکلی تصاعدی میزان گردشگرانی که به این شهر سفر میکردند افزایش پیدا کرد. این شهر به عنوان پایتخت آفریقای جنوبی انتخاب شده در زمینههای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است.

 

امروزه میلیونها نفر با استفاده از تور آفریقای جنوبی و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این شهر به این منطقه از این کشور سفر میکنند. ایرلاینهای مشهوری دارای برنامه منظم و پروازهای متعددی به این منطقه از جهان میباشند و مسافران زیادی را به این شهر منتقل میکنند. در این فرودگاه از دو ترمینال استفاده میشود که یکی برای پروازهای داخلی و دیگری برای پروازهای خارجی مورد استفاده قرار میگیرد. این دو ترمینال از طریق یک ساختمان به یکدیگر متصل میشوند.

 

این دو ترمینال به یکدیگر بسیار نزدیک هستند و برای رفت و آمد در بین آنها نیاز نیست مسافت زیادی را طی کنید و زمان زیادی را در نظر بگیرید. در این فرودگاه تمهیدات مختلفی برای رسیدن به مرکز شهر در نظر گرفته شده است و همین موضوع سبب شده تا مسافرانی که به این شهر سفر میکنند بتوانند به راحتی به مرکز شهر از این فرودگاه دسترسی داشته باشند و در کمترین زمان به آن برسند.

 

از امکاناتی که در این فرودگاه وجود دارد و شما میتوانید از آنها برای رسیدن به مرکز شهر استفاده کنید میتوان به اتوبوس، تاکسی و کرایه خودرو اشاره کرد. برای افرادی که به این شهر سفر میکنند ممکن است بهترین گزینه برای رسیدن به مرکز شهر متفاوت باشد و انتخاب نحوه رسیدن به مرکز شهر بستگی زیادی به تعداد همسفران و دلیل سفر خواهد داشت. با توجه به این موضوع در این فرودگاه روشهای مختلفی تعبیه شده است که مسافران میتوانند با توجه به نیازشان از آنها استفاده کنند.



نظرتان را بنویسید







منو