مردم کشورهای مختلف چه چیزهایی برای صبحانه می خورند؟ (بخش اول)




 

صبحانه در کشورهای مختلف

 

بلیط خارجی سام سیر

 

مردم کشورهای مختلف چه چیزهایی برای صبحانه می خورند؟ (بخش اول)

 

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین وعده های غذایی صبحانه می باشد و مردم در کشورهای مختلف صبحانه های متفاوتی می خورند. تنوع صبحانه در رژیم غذایی مردم بسیار زیاد است و در هر کشوری روش متفاوتی برای شروع روز و خوردن صبحانه وجود دارد که با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی و سفر به کشورهای مختلف متوجه آن خواهید شد. وعده ی صبحانه در هر کشوری متفاوت است و مردم هر کشور با توجه به ذائقه و سبک زندگی که دارند صبحانه ی مخصوص خود را می خورند.

 

همانطور که گفتیم صبحانه در کشورهای مختلف متفاوت است اما با این حال ممکن است اشتراکات زیادی نیز داشته باشند که با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی به مقصد کشورهای مختلف می توانید آن ها را مشاهده کنید مثلا خیلی از نان های شیرین، محصولات لبنی و محصولات پروتئینی روی میز صبحانه بیشتر مردم دنیا پیدا می شود. خیلی از مردم دوست دارند صبحانه های شیرین بخورند و خیلی ها هم خوردن غذاهای شور را برای صبحانه می پسندند.

 

برای اینکه صبحانه های سنتی کشورهای مختلف را امتحان کنید بهترین راه سفر کردن است چون یکی از لذت بخش ترین تجربه های سفرتان خوردن صبحانه های مختلف و متنوع خواهد بود.

 

خیلی از صبحانه هایی که در کشورهای متلف امتحان می کنید ممکن است با توجه به ذائقه ی شما برایتان عجیب به نظر برسد به همین دلیل در این مطلب شما را با صبحانه های مختلف آشنا می کنیم تا در صورتی که با خرید بلیط هواپیما چارتری و بلیط خارجی به این کشورها سفر کردید از قبل با صبحانه های آنجا آشنا باشید.

 

 

- سوئیس

 

در طول روزهای هفنه سوئیسی ها صبحانه سریع اما مقوی و سیر کننده می خورند یکی از این صبحانه ها موزلی سنتی نام دارد که اوت میل با میوه و انواع مغزهاست. این صبحانه را معخمولا با ماست غلیظ سرو می کنند اما برعکس روزهای اول هفته سوئیسی ها آخرهفته ها صبحانه های مفصلی را برای خود تدارک می بینند که یکی از آن ها پنکیک سیب زمینی و انواع پنیر است.

 

یکی از مواردی که معمولا روی میز صبحانه آن ها پیدا می شود نان zopf است که در صورتی که با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی به سوئیس سفر کردید می توانید آن را همراه با عسل، کره و مربا میل کنید.

 

 

- اتیوپی

 

مردم اتیوپی صبحانه ای به نام Genfo دارند که با آرد ذرت، جو و گندم درست می شود و یک دسر سنتی در این منطقه است. یکی از چیزهایی که به شکل های مختلف برای صبحانه های گرم استفاده می کنند انواع غلات است که تنوع بسیار زیادی در سراسر این کشور دارد. محبوب ترین و رایج ترین صبحانه در اتیوپی همان دسر سنتی است که پیشتر به آن اشاره کردیم.

 

برای درست کردن این دسر آرد جو را با آب جوش مخلوط می کنند تا یک خمیر سفت و چسبناک تشکیل شود. بعد از درست شدن خمیر آن را به شکل یک تپه که حفره ای وسطش است در می آورند و درونش را با مخلوطی از کره، ادویه مخصوصی به نام berbere و ماست پر می کنند. گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی به آنجا سفر می کنند تمایل زیادی به امتحان کردن این صبحانه دارند. برای کسب اطلاعات درباره بلیط هواپیما و پروازهای خارجی روی لینک https://samseir.com/ کلیک کنید.

 

 

- ژاپن

 

صبحانه های ژاپنی معمولا شامل غذاهای شور هستند که می تواند وعده های کوچکی از غذاهای سنتی و معمول این کشور باشد. در میز صبحانه ی یک فرد ژاپنی معمولا انواع ماهی مثل سالمون، انواع سبزیجات شور و برنج پیدا می شود. یکی از صبحانه های رایج در این کشور که گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی به آنجا سفر می کنند حتما امتحانش می کنند املتی به نام tamagoyaki است که با لایه های تخم مرغ و در ماهیتابه ی مربع شکل درست می شود.

 



نظرتان را بنویسید







منو