مردم کشورهای مختلف چه چیزهایی برای صبحانه می خورند؟ (بخش چهارم)




 

صبحانه در کشورهای مختلف

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

مردم کشورهای مختلف چه چیزهایی برای صبحانه می خورند؟ (بخش چهارم)

 

 

- گوآم

 

جزیره ی گوآم که بخشی از قلمروی آمریکا در اقیانوس آرام محسوب می شود دارای فرهنگ های غذایی متفاوت است که هر شخصی با هر سلیقه ای غذای مورد علاقه اش را در آن پیدا می کند.

 

غذاهایی که در گوآم سرو می شوند نشان دهنده ی تاثیرگذاری کشورهای دیگر در دوران استعمار هستند. صبحانه های رایج این جزیره برنج سرخ شده، تخم مرغ و نوعی سوسیس مخصوص است که می توانید با بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به آنجا سفر کرده و آن ها را امتحان کنید.

 

 

- پرتغال

 

صبحانه های اصلی در کشور پرتغال همیشه شامل نوشیدنی هایی هستند که از قهوه با مقدار زیادی شیر تهیه شده اند. یکی از این نوشیدنی ها Uma mei de leite است که برای تهیه آن شیر و قهوه را به میزان مساوی با هم ترکیب می کنند. نوشیدنی دیگری که نسبت شیر به قهوه خیلی بیشتر است um galao نام دارد.

 

پرتغالی ها همراه این نوشیدنی ها نان تست و یا نان های دیگر می خورند. یکی از صبحانه های معروف پرتغالی که اکثر گردشگرانی که با بلیط هواپیما خارجی و بلیط ارزان هواپیما به آنجا سفر می کنند آن را امتحان می کنند تارت کاسترد تخم مرغی است که محبوبیت زیادی دارد.

 

 

- اوکراین

 

یکی از صبحانه های معروف در اوکراین که اگر با بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به آنجا سفر کردید باید آن را امتحان کنید پنکیک سیرنیکی است. این پنکیک بافت داخلی نرمی دارد در حالی که پوشش بیرونی آن ترد و طلایی است.

 

برای درست کردن این پنکیک از پنیری به نام tvorog که شبیه به پنیر ریکوتا است و آرد استفاده می کنند. برای سرو آن نیز مانند سایر پنکیک ها از میوه، پودر شکر و مربا استفاده می شود. بعضی ه این پنکیک را شور درست می کنند و آن را با خامه ترش سرو می کنند.

 

 

- جامائیکا

 

در این کشور می توانید برای صبحانه غذای ملی که آکی و ماهی روغنی است را نوش جان کنید. آکی یک میوه ی شبیه به گلابی است که طعم شیرین و لذیذی دارد و در جامائیکا آن را به همراه ماهی روغنی، گوجه، سیر، چیلی و پیاز برای تهیه غذای ملی استفاده می کنند.

 

همانطور که متوجه شدید این غذا ترکیبی از طعم های مختلف شوری، شیرینی و ادویه های متعدد است که به همین خاطر باعث می شود گردشگرانی که با بلیط هواپیما یا بهترین بلیط ارزان هواپیما به جامائیکا سفر می کنند با خوردن این غذا یک طعم منحصر به فرد و خاص را تجربه کنند. این غذا شبیه به املت است و با آکی که میوه ی ملی این کشور است و بافت نرم و زرد رنگی دارد تهیه می شود.

 

 

- تایوان

 

جایگاه خاص در صبحانه های تایوانی ها متعلق به شیر سویا می باشد. این شیر را فروشنده های خیابانی و رستوران ها هر روز صبح به مردم می فروشند. شیر سویا را در فصل زمستان به صورت داغ و در فصل تابستان به صورت سرد سرو می کنند و به همراه آن انواع پنکیک، دامپلینگ و فریترهای پنیری می خورند. اگر زمانی با بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به تایوان سفر کردید حتما جزء جدا نشدنی صبحانه های تایوان یعنی شیر سویا را امتحان کنید.

 

 

- ایتالیا

 

ایتالیا یکی از کشورهایی است که تنوع صبحانه خوبی دارد. در کافه های این کشور معمولا قهوه و انواع شیرینی را به عنوان صبحانه سرو می کنند. ایتالیایی ها بیشتر اسپرسو و کاپوچینو به همراه شیرینی هایی مثل کورنتو و کروسان را برای خوردن صبحانه انتخاب می کنند. یکی از شیرینی های رایج که اگر با بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به ایتالیا سفر کردید باید حتما آن را بچشید Sfogliatelle است که با پنیر ریکوتای شیرینی داخلش را پر می کنند.



نظرتان را بنویسید







منو