ساحل پاپ کورن در کشور اسپانیا




 

جاذبه های اسپانیا

 

تور اسپانیا سام سیر

 

ساحل پاپ کورن در کشور اسپانیا

 

در تمامی سطح کره زمین انواع مختلفی از جاذبهها و شگفتیها وجود دارد که دیدن آنها بسیار شگفتانگیز بوده و گاها سبب حیرت انسان خواهد شد. یکی از جاذبههای شگفتانگیز ساحلی در کشور اسپانیا میباشد که به ساحل پاپ کورن شهرت پیدا کرده است و سالانه تعداد زیادی گردشگر با تور اسپانیا برای دیدن این ساحل راهی این کشور میشوند.

 

این ساحل که در منطقه جزایر قناری کشور اسپانیا قرار گرفته است در شبکههای مجازی به شهرت زیادی دست پیدا کرده است و به دلیل داشتن ساحلی متفاوت نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. امروزه افراد زیادی برای دیدن این ساحل با خرید بلیط هواپیما به کشور اسپانیا سفر خواهند کرد.

 

زمانی که از دور دست به این ساحل نگاه میاندازید تفاوتی با سواحل دیگر ندارد فقط کمی سفیدتر به نظر خواهد رسید. اما زمانی که دقیقتر نگاه میکنید و نزدیک ساحل میشوید تعداد زیادی از دانههای پاپ کورن را مشاهده میکنید در امتداد ساحل پاشیده شده است. شباهت زیاد شن و ماسه این ساحل به دانههای ذرت بو داده سبب شده تا افراد زیادی ترغیب شوند برای دیدن آن با بلیط ارزان هواپیما به کشور اسپانیا سفر کنند و از نزدیک شاهد این پدیده عجیب و شگفتانگیز باشند. وجود این دانههای سفید رنگ دلیل اصلی نامگذاری این ساحل به ساحل پاپ کورن بوده است.

 

در صورتی که قصد دارید با تهیه تور اسپانیا ارزان به دیدن این ساحل عجیب و زیبا بروید نیاز است به شهر کورالجو سفر کنید. فوتونتورا که دومین جزیره بزرگ در مجموعه جزایر قناری میباشد به دلیل داشتن سواحلی زیبا و منحصربفرد دارای شهرت زیادی بوده و گردشگرانی همه ساله از سرتاسر جهان با خرید بلیط هواپیما برای سپری کردن زمانشان به آن سفر میکنند.

 

البته قابل به ذکر است که بیشتر شهرت این منطقه به دلیل داشتن سواحلی متفاوت و پوشیده شده از پاپ کورن میباشد. در صورتی که به این منطقه از کشور اسپانیا سفر کردید میتوانید تصاویری خاص از سواحل آن ثبت کنید و در شبکههای اجتماعی خود با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شن و ماسههای این سواحل به قدری شبیه به پاپ کورن هستند که ممکن است شما را وسوسه کنند که آنها را بخورید.

 

 

علت پیدایش این پاپ کورنها

 

در صورتی که با بلیط ارزان هواپیما به این  سواحل سفر کرده باشید ممکن است برایتان سوال شده باشد که این پاپ کورنها از کجا پیدا شدهاند؟ این ساحل پوشیده شده از موادی میباشد که از نظر ظاهری بسیار شبیه به پاپ کورن بوده و حتی زمانی که آنها را در دستانتان نیز میگیرید همچنان شباهت زیادی بین آنها و پاپ کورن مشاهده خواهید کرد.

 

این مواد که شباهت زیادی به پاپ کورن دارند در واقع مرجانهایی هستند که بنا به دلایل مختلف خرد شدهاند و توسط جریان آب به ساحل منتقل شدهاند و یک منظره توریستی بینظیری را ایجاد کردهاند که سالانه هزاران گردشگر با تور اسپانیا برای دیدن آنها به این منطقه سفر میکنند. این مرجانهای سفید با شن و ماسههای سیاه رنگ آتش فشانی ترکیب چشم نوازی را ایجاد کردهاند که برای دیدن آن میتوانید با خرید بلیط هواپیما به شهر کورالجو سفر کنید.

 

 

ساحل پاپ کورن محلی بینظیر برای کاربران اینستاگرام

 

این ساحل که در انتهای شمال غربی شهر کورالجو قرار گرفته است مکانی مناسب برای کاربران شبکههای مجازی بخصوص اینستاگرام به حساب میآید که با تهیه بلیط ارزان هواپیما میتوانند به دیدن آن بروند. این منطقه برای آفتاب گرفتن و یا شنا اصلا مناسب نبوده و به دلیل وجود مرجانهای پاپ کورن شکلی که در سواحل آن وجود دارد راه رفتن و دراز کشیدن برروی آنها تقریبا کار دشواری خواهد بود. ثبت تصاویر منحصر بفرد میتواند بهترین کار در این سواحل باشد.



نظرتان را بنویسید







منو