لاشه کشتی‎ های غرق شده در استرالیا (بخش اول)




 

جاذبه های استرالیا

 

تور استرالیا سام سیر

 

لاشه کشتیهای غرق شده در استرالیا (بخش اول)

 

استرالیا از کشورهایی از جهان میباشد که در آن انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری وجود دارد و به دلیل داشتن تنوع زیادی که در جاذبههای گردشگری آن وجود دارد به یکی از مهمترین و بهترین مناطق گردشگری در جهان تبدیل شده است. در این منطقه سواحل بینظیری وجود دارد که دیدن کردن از آن و انجام تفریحات آبی در آن میتواند بسیار مفرح باشد.

 

البته موضوعی که سبب شده تا سواحل این کشور به این مقدار مورد توجه قرار گیرد وجود لاشه کشتیهایی است که در این سواحل غرق شدهاند. همه ساله میلیونها جهانگرد با استفاده از تور استرالیا به این مکان سفر میکنند و علاقه شدیدی به غواصی کردن در آبهای این منطقه دارند. بیشتر افرادی که به این رشته ورزشی علاقهمند هستند به دیدن عجایب زیر آب نیز علاقهمند میباشند و با اشتیاق زیادی به دنبال آنها خواهند گشت.

 

در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با لاشههای موجود از کشتیهایی که در این منطقه به گل نشستهاند خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید با انجام پرواز خارجی به این کشور سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

لاشههای کشتی تانگالوما در سواحل استرالیا

 

در صورتی که برای گذراندن تعطیلاتتان به این کشور سفر کردید و تمایل دارید از جذابترین سواحل جهان دیدن بعمل آورید پیشنهاد میکنیم به دیدن جزایر کویین در این کشور بروید. در این منطقه از این کشور لاشههای کشتیهای تانگالوما قرار گرفته است که امروزه یکی از مهمترین و جذابترین آثار گردشگری در این کشور به حساب میآیند و همه ساله هزاران گردشگر با تهیه تور استرالیا به دیدن آنها میروند.

 

وجود این کشتیهای غرق شده در این سواحل سبب شده تا افراد زیادی ترغیب شوند تا در آبهای این منطقه به غواصی بپردازند و لحظاتی منحصربفرد را در ان سپری کنند. در صورتی که با انجام پرواز خارجی به این سواحل سفر کردید میتوانید از تورهای غواصی که در آن برگزار میشود استفاده نمایید.

 

در سواحل این جزایر 15 کشتی را مشاهده خواهید کرد که به عمد غرق شدهاند. این کشتیها که همگی نظامی بودهاند که به شکلی قطاری در سواحل کم عمق این منطقه غرق شدهاند تا از ورود قایقهای کوچک به ساحل جلوگیری کنند و دیوارهای دفاعی تشکیل دهند. امروزه این منطقه به یکی از توریستیترین مناطق کشور استرالیا تبدیل شده است که همه ساله هزاران گردشگر با تهیه تور استرالیا برای دیدن ان به این کشور سفر میکنند.

 

 

حقایق موجود در رابطه با این کشتیهای غرق شده

 

این سد دفاعی که بوسیله کشتیهای غرق شده در سال 1963 الی 1984 بوجود آمده است به لاشههای تانگالوما شهرت دارند. در آن زمان کشتیها و زیردریاییهایی که دیگر قادر به فعالیت نبودند را غرق میکردند تا با استفاده از آنها اسکلهای امن بنا کنند. این کار توسط برخی از صاحبان کشتیهای تفریحی در شرق این جزایر صورت گرفته است. برای اطلاع از تورهای استرالیا و خرید بلیط تک با سام سیر در ارتباط باشید.

 

 

جذابیتهای سواحل جزیره موتون

 

وجود اسکلتهای زنگ زده انواع مختلفی از کشتیها در این سواحل علاوهبر حس کنجکاوی و هیجان احساس ترس را نیز در به گردشگرانی گه با انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند القا خواهد کرد. این جاذبه گردشگری هر بینندهای را بدون شک به سمت خودش میکشاند. در صورتی که قصد دارید به یک سفر دریایی بروید و لحظات منحصربفردی را در طول آن سپری کنید بدون شک رفتن به این سواحل بهترین گزینهای است که در اختیار شما قرار دارد.

 

این سواحل از آبهایی زلال و فیروزهای رنگ بهره میبرند که لذت انجام تفریحات آبی را چندین برابر خواهد کرد. مطمئن باشید غواصی کردن در کنار لاشه زنگ زده غولهای فلزی که امروزی به گل نشستهاند احساسی منحصربفرد را در شما بوجود خواهد آورد که تا کنون آن را تجربه نکردهاید.



نظرتان را بنویسید







منو