سیستم حمل و نقل عمومی در پاریس (بخش اول)




 

حمل و نقل در پاریس

 

تور فرانسه سام سیر

 

سیستم حمل و نقل عمومی در پاریس (بخش اول)

 

سیستم حمل و نقل یکی از مهمترین موارد در شهرهای بزرگ میباشد. پاریس یکی از شهرهای بزرگ در فرانسه میباشد که جمعیت زیادی در آن سکونت دارند. علاوهبر این با توجه به این موضوع که این شهر یکی از بزرگترین شهرهای گردشگری در جهان میباشد که همه ساله هزاران گردشگر با استفاده از تور فرانسه به آن سفر میکنند در نتیجه باید از سیستم حمل و نقل پیشرفتهای برخوردار باشد تا بتواند پاسخگوی نیاز این افراد باشد.

 

نکته قابل توجه در این رابطه آن است که این شهر دارای یکی از پیشرفتهترین سیستمهای حمل و نقل میباشد که با استفاده از آن توانسته به خوبی نیاز افراد در این رابطه را مرتفع نماید. در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در این رابطه خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید با استفاده از پرواز خارجی به این شهر سفر کنید و نگران جابجا شدن در سطح شهر میباشید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

قایقهای اتوبوسی

 

رود سن یکی از بزرگترین رودهای جهان میباشد که درست از میان شهر پاریس عبور میکند و به یکی از جاذبههای اصلی گردشگری موجود در این شهر تبدیل شده است. همه ساله هزاران گردشگر با استفاده از تور فرانسه و با انجام پرواز داخلی به دیدن این رود میروند و از نزدیک از جاذبههای موجود در آن دیدن بعمل خواهند آورد.

 

با توجه به این که این رود درست در میان شهر قرار گرفته است و نقش مهمی را در این شهر ایفا میکند یکی از وسایل نقلیه که در شهر پاریس کاربرد زیادی نیز دارد قایق میباشد. در این شهر قایقهایی وجود دارند که از آنها برای جابجا کردن مسافرانی که با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردهاند استفاده میشود. این قایقها با نام قایق اتوبوسی در این منطقه شناخته خواهند شد.

 

بیشتر افرادی که با انجام پرواز داخلی به این شهر سفر کردهاند با دیدن این نوع قایقها شگفتزده شدهاند. با توجه به این موضوع این نوع قایقها در پاریس از طرفداران زیادی برخوردار هستند و استقبال خوبی از آنها شده است. در صورتی که برای گذراندن تعطیلاتتان به این شهر سفر کردید و قصد دارید یک گردش هیجانانگیز و منحصر بفرد در شهر پاریس داشته باشید حتما به سراغ این نوع قایقها بروید.

 

این نوع قایقها دارای 8 ایستگاه هستند که در طول سفرتان به این شهر با استفاده از تور فرانسه میتوانید به سراغ آنها بروید و از خدماتی که توسط آنها ارائه خواهد بهرهمند شوید. در این ایستگاهها انواع مختلفی از تور ارائه خواهد شد که میتوانید در صورت تمایل از هرکدام از آنها استفاده نمایید.

 

 

اتوبوسهای تور در شهر پاریس

 

از دیگر وسایل نقلیه که در طول سفرتان به این شهر با انجام پرواز داخلی میتوانید از آنها استفاده نمایید اتوبوسهای مخصوص تور در شهر پاریس میباشند. در صورتی که قصد دارید از این نوع اتوبوسها استفاده نمایید باید به مناطق مرکزی شهر بروید. در بیشتر این نوع وسایل نقلیه از کلماتی چون هیپ- آن و یا هیپ- آف استفاده شده است. تمامی این اتوبوسها دارای مسیرهای مشخصی هستند که با استفاده از آنها میتوانید از بسیاری از آثار و جاذبههای گردشگری موجود در این شهر دیدن بعمل آورید.

 

در صورتی که با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید و برای بار اول است که وارد این منطقه شدهاید استفاده از خدمات این نوع اتوبوسها میتواند شما را در طول سفرتان کمک کند. در صورت استفاده از این نوع اتوبوسها میتوانید در زمان و  همچنین هزینه سفرتان صرفهجویی به عمل آورید. این اتوبوسها به شکلی دو طبقه طراحی شدهاند که در صورت استفاده کردن از آنها پیشنهاد میکنیم از طبقه بالایی آن استفاده نمایید زیرا چشمانداز بهتری دارند.

 



نظرتان را بنویسید







منو