آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ژوهانسبورگ (بخش اول)




 

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ژوهانسبورگ (بخش اول)

 

 

ژوهانسبورگ یکی از مهمترین شهرهای موجود در آفریقای جنوبی میباشد که ددر ان انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری را میتوان مشاهده کرد. همه ساله افراد زیادی با تهیه تور آفریقای جنوبی به این منطقه از این کشور سفر میکنند و از نزدیک با جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه آشنا خواهند شد و از سپری کردن زمانشان در این منطقه بیشترین لذت را میبرند. در ادامه به معرفی برخی از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید تا با انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری این منطقه بیشتر آشنا شوید.

 

 

موزه آپارتاید

 

 

این موزه یکی از مهمترین و همچنین مشهورترین جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه میباشد که همه ساله افراد زیادی در طول سفرشان به ژوهانسبورگ از آن دیدن بعمل خواهند آورد. آپارتاید به معنای تبعیض نژادی میباشد که واژهای آفریقایی میباشد و برای اعتراض به سیاستهای تبعیض نژادی موجود در این منطقه  نسبت به بومیان و  سیاه پوستان در گذشته به کار برده میشد.

 

در صورتی که با استفاده از تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر کنید در این موزه انواع مختلفی از تصاویر را مشاهده خواهید کرد بیانگر این دوره سیاه در این منطقه میباشد. نلسون ماندلا یکی از مشهورترین چهرههای موجود در بین مخالفان و مبارزان علیه آپارتاید بوده است که در نهایت با اقداماتی که در این زمینه انجام داده است توانست تا تبعیض نژادی در از بین ببرد.

 

 

پارک شیرها

 

 

دیدن از حیات وحش این منطقه یکی از بهترین و منحصربه‌فردترین تفریحات در تور آفریقای جنوبی است.  افراد زیادی برای تجربه این حس بینظیر با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر خواهند کرد.  در این منطقه حفاظت شده شیرهای زیادی پرورش داده خواهند شد که بیشتر آنها از نژاد ترانسوال میباشند. در صورتی که قصد دارید از این پارک حیات وحش دیدن کنید باید به منطقه گوتنگ منتقل شوید.

 

سفر با  تور آفریقای جنوبی و بازدید از پارک شیرها فرصت مشاهده 80 قلاده شیر رو به شما میدهد،  که در بین آنها شیرهای سفید نیز که یکی از گربه سانان کمیاب در جهان میباشند را نیز مشاهده کنید و از دیدن آنها بیشتری لذت را ببرید. علاوهبر شیرها در این پارک حیات وحش حیوانات دیگری چون چیتاها، کفتارها، سگهای وحشی، شغالهای پشت سیاه و انواع مختلفی از بز کوهی در حال زندگی هستند.

 

 

شهر گلدریف

 

 

در ژوهانسبورگ انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری وجود دارد که یکی از بهترین و هیجان انگیزترین آنها پارک تفریحی میباشد که با نام گلدریف شناخته خواهد شد. این پارک در فاصله 8 کیلومتری از این منطقه قرار گرفته است و همه ساله افرادی زیادی را که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردهاند را به سمت خودش میکشاند. این پارک که یکی از هیجان انگیزترین مکانها در سطح این شهر میباشد در مکان معدن طلای قدیمی ساخته شده است که در سال 1971 بسته شده و دیگر از ان بهره برداری صورت نمیپذیرد.

 

در صورتی که به همراه خودتان در طول این سفر کودکان را نیز آورده باشید این مکان بهترین مکانی است که آنها میتوانند در طول این سفر در آن زمانشان را سپری کنند و از تمامی لحظات در آن بودن لذت ببرند. در این پارک انواع مختلفی از بازیها وجود دارد که کودکان و بزرگسالان میتوانند از آنها استفاده نمایند و لحظات خوشی را سپری کنند.  



نظرتان را بنویسید







منو