دانستنی‎های جالب در رابطه با شهر مادرید در کشور اسپانیا(بخش دوم)




 

شهر مادرید اسپانیا

 

پرواز داخلی سام سیر

 

آشنایی با دانستنی‎های جالب در رابطه با شهر مادرید در کشور اسپانیا

 


مادرید بزرگترین شهر موجود در کشور اسپانیا میباشد که در آن انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری وجود دارد و وجود همین آثار گردشگری در این شهر سبب شده تا مادرید به یکی از مهمترین شهرهای گردشگری در کشور اسپانیا تبدیل شود که هر ساله افراد زیادی با استفاده از تور اسپانیا برای دیدن زیباییهای موجود در آن به این کشور سفر میکنند. در مادرید نکات منحصربفرد و جالبی وجود دارد که دانستن آنها میتواند شما را در طول سفرتان به این شهر یاری دهد و آگاهی شما نسبت به این شهر را افزایش دهد. در صورتی که تمایل دارید با این شهر بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 

مادرید شهر دانشجوها

 

یکی از نکات جالب توجهی که در رابطه با این شهر وجود دارد آن است که در این شهر تعداد زیادی دانشجو در حال تحصیل هستند که از نقاط مختلف با انجام پرواز داخلی به این شهر سفر کردهاند و در آن مشغول به تحصیل میباشند. شهر مادرید یکی از قطبهای اصلی آموزشی در کل اروپا میباشد و همه ساله افراد زیادی برای علم آموزی به این شهر مراجعه خواهند کرد. در صورتی که به قدم زدن در این شهر مشغول شوید در آن انواع زیادی از دانشگاهها و مدرسههایی را مشاهده خواهید کرد که از قدمت بالایی برخوردار هستند و جزو معتبرترین مراکز آموزشی در این کشور و همچنین در کل اروپا میباشند. در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید در طول سفرتان به این شهر با استفاده از تور اسپانیا از این مراکز آموزشی نیز دیدن بعمل آورید. بهتر است مطلب آشنایی با کشور و تور اسپانیا را بخوانید.

 

تاسیس شدن شهر مادرید در سال 860 بعد از میلاد مسیح

 

با توجه به اسناد و مدارکی که امروزه در دسترس میباشد حدود 2000 سال پیش از میلاد مسیح رومیان به این کشور وارد شدند. در بود ورود رومیان هیچ گونه اثری از شهر مادرید وجود نداشته بود. فلات مرکزی کاستیلین به مدت 1100 سال تنها مکانی موجود برای سکونت این افراد به حساب میآمده است. محمد اول حاکم منطقه عرب نشین کوردوبا در قرن 9 میلادی تصمیم میگیرد که در این منطقه قلعهای را تاسیس نماید. این قلعه برروی یک تپه قرار گرفت که ارتفاع موجود این امکان را به این قلعه داد تا از چشم انداز خوبی بهره ببرد. با گذشت زمان میزان ساخت و سازها در این منطقه افزایش پیدا کرد و میزان افرادی که در آن سکونت پیدا کردند نیز روبه افزایش رفت. امروزه مادرید با داشتن آثار و جاذبههای گردشگری فراوان مورد توجه افراد زیادی در سرتاسر جهان قرار گرفته است و گردشگران زیادی با استفاده از تور اسپانیا برای دیدن جاذبههای موجود در این شهر به این کشور سفر خواهند کرد.

 

 

مادرید پایتخت فرهنگی اروپا

 

 

در سال 1992 این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا برگزیده شد و کمتر کسی از انتخاب این شهر برای این منظور غافلگیر شد. در صورتی که با انجام پرواز داخلی ارزان قیمت به این شهر سفر کنید میزان بالندگی فرهنگی در این شهر را به خوبی درک خواهید کرد. در این شهر انواع مختلفی از فرهنگها مشاهده خواهد شد و در طول تاریخ در آن رویدادهای و فعالیتهای فرهنگی بسیاری صورت پذیرفته است. در صورتی که به آشنایی با گذشته دیگر اقوام علاقهمند باشید بهترین مکان برای شما شهر مادرید میباشد تا با انجام پرواز داخلی به آن سفر کنید و از موزههای تاریخی موجود در این شهر دیدن بعمل آورید. در موزههای این شهر میتوان آثاری را مشاهده کرد که به قرن 12 الی 19 میلادی تعلق دارند. در سطح شهر انواع مختلفی از محافل فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد که در صورت تمایل میتوانید در آنها شرکت نمایید. علاوهبر این انواع مختلفی از کتابفروشیها در حال فعالیت میباشند.

 



نظرتان را بنویسید







منو