آشنایی با زیباترین دریاچه‎های موجود در اروپا (بخش اول)




 

دریاچه های اروپا

 

تور اروپا سام سیر

 

آشنایی با زیباترین دریاچههای موجود در اروپا (بخش اول)

 

اروپا دارای کشورهای مختلفی میباشد که در هرکدام از آنها انواع مختلفی از آثار و جاذبههای گردشگری وجود دارد و همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور اروپا به دیدن آنها میروند.

 

در این منطقه از جهان انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری طبیعی وجود دارد. دریاچهها تنها یکی از جاذبههای گردشگری در منطقه اروپا میباشند که تعداد زیادی از آنها در این منطقه قابل دسترس میباشند و با توجه به این موضوع سالانه هزاران گردشگر با استفاده از خرید بلیط هواپیما به کشورهای مختلف موجود در این منطقه سفر میکنند و از دریاچههای زیبایی که در آنها وجود دارند دیدن بعمل میآورند.

 

در ادامه به معرفی برخی از مهمترین دریاچههای موجود د راین منطقه خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید با استفاده از تور اروپا ارزان قیمت به این منطقه از جهان سفر کنید در ادامه با ما همراه باشید تا با این نوع جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه بیشتر آشنا شوید.

 

 

دریاچه انسی

 

انسی نان شهری کوچک و زیبا در منطقه جنوب شرقی کشور فرانسه میباشد. در این منطقه دریاچه زیبایی وجود دارد که به دلیل وجود آن و همچنین قرار داشتن این شهر در نزدیکی کوههای آلپ به ونیز آلپ شهرت پیدا کرده است. سالانه گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما برای دیدن این دریاچه و مناظر اطراف ان به این بخش از کشور فرانسه سفر میکنند.

 

در صورتی که به دیدن این منطقه بروید انعکاس قلههای بلند موجود در اطراف این دریاچه را در آب ان مشاهده خواهید کرد که منظرهای بینظیر را بوجود آوردهاند. این شهر کوچک یکی از مناطق محبوب گردشگری در بین افراد ساکن در شهرهای بزرگی چون پاریس میباشد. این افراد برای سپری کردن تعطیلات خود به این منطقه سفر میکنند و از جاذبههای گردشگری طبیعی موجود در این منطقه لذت میبرند.

 

در اطراف این دریاچه انواع مختلفی از تفریحات وجود دارد که پرطرفدارترین آنها دوچرخه سواری در اطراف دریاچه میباشد. در این دریاچه قایقهایی وجود دارند که میتوانید در صورت تمایل از آنها استفاده نمایید و در دریاچه به گردش بپردازید. این دریاچه یکی از بهترین مکانهای گردشگری در فرانسه میباشد که میتوانید با استفاده از تور اروپا به ان سفر کنید و از دیدن مناظر اطراف ان لذت ببرید و لحظات منحصربفردی را در آن سپری کنید.

 

 

مونترو

 

از دیگر دریاچههای زیبا و منطق گردشگری موجود در اروپا که میتوانید با استفاده از خرید بلیط هواپیما مناسب به دیدن آن بروید مونترو میباشد. این منطقه که در غرب کشور سوئیس قرار گرفته است یکی از زیباترین شهرهای این کشور میباشد که در آن انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری موجود میباشد و هر ساله افراد زیادی را به سمت خودش میکشاند.

 

در این منطقه یکی از زیباترین دریاچههای این منطقه از جهان قرار گرفته است که دارای مساحتی حدود 580 متر مربع میباشد. همه روزه افراد زیادی برای سپری کردن زمان خود به اطراف این دریاچه خواهند آمد و از دیدن زیباییهای موجود در آن لذت میبرند و لحظات خوشی را در کنار این دریاچه که دارای ابی درخشان و شفاف میباشد سپری خواهند کرد.

 

این منطقه دارای یکی از مناظر در زمان غروب خورشید میباشد با توجه به این موضوع در صورتی که قصد دارید در طول سفرتان به این کشور از این دریاچه دیدن کنید برنامه خودتان را جوری برنامه ریزی کنید تا در هنگام غروب افتاب در ساحل این دریاچه قرار داشته باشید تا بتوانید زیباییهای موجود در این منطقه در زمان غروب خورشید را از نزدیک مشاهده کنید. بهار و پائیز یکی از بهترین فصلهایی در سال میباشد که میتوانید به دیدن این دریاچه زیبا در این منطقه از جهان بروید و از زیباییهای ان لذت ببرید.

 



نظرتان را بنویسید







منو