آشنایی با فرودگاه بین ‎المللی نانت در فرانسه(بخش اول)




 

فرودگاه های فرانسه

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با فرودگاه بین‎المللی نانت در فرانسه

 


فرانسه با داشتن انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری در سطر کشورهای پربازدید جهان قرار دارد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور فرانسه به این کشور سفر میکنند. اولین مکانی که مسافران در این کشور از آن دیدن بعمل میآورند فرودگاههایی هستند که از طریق آنها به این کشور وارد خواهند شد. با توجه به این موضوع در ادامه به معرفی یکی از مهمترین فرودگاههای موجود در این کشور خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید با فرودگاه بینالمللی نانت در کشور فرانسه بیشتر آشنا شوید با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

اطلاعات کیل در رابطه با این فرودگاه

 

 

فرودگاه نانت یکی از مهمترین فرودگاههای موجود در کشور فرانسه میباشد که در آن انواع مختلفی از پروازهای بینالمللی صورت میگیرد و با استفاده از این فرودگاه گردشگرانی که قصد دارند با خرید بلیط هواپیما به فرانسه سفر کنند وارد این کشور  خواهند شد. این فرودگاه در فاصله 8 کیلومتری شهر نانت در فرانسه قرار گرفته است. در گذشته این فرودگاه با نام فرودگاه شاتو بوگون شناخته میشد که امروزه به فرودگاه بینالمللی نانت تغییر نام داده است. محل قرار گیری این فرودگاه در منطقه بوگنه میباشد و همانطور که گفته شد تا شهر نانت 8 کیلومتر فاصله دارد. این فرودگاه که همه روزه تعداد زیادی پرواز در آن صورت میگیرد سومین فرودگاه بزرگ موجود در غرب کشور فرانسه میباشد که با استفاده از آن گردشگرانی که قصد دارند با استفاده از تور فرانسه قیمت به این کشور سفر کنند وارد این کشور خواهند شد و یا به مقاصد مورد نظرشان باز خواهند گشت.

 

در سال 2017 آماری منتشر که با توجه به آن حدود شش میلیون مسافر برای جابجاییهای خود از این فرودگاه استفاده کردهاند که اگر بخواهیم این میزان از مسافر را با مسافرانی که در سال گذشته از این فرودگاه استفاده کردهاند مورد مقایسه قرار دهیم شاهد رشدی حدود 15 درصدی خواهیم بود. در این فرودگاه یک ترمینال طراحی شده است که دارای ظاهری L مانند میباشد که در دو طبقه ساخته شده است. در این ترمینال پروازهای ورودی در طبقه همکف و پروازهای خروجی در طبقه بالای ترمینال صورت میگیرد. در این فرودگاه انواع مختلفی از شرکتهای معتبر هواپیمایی حضور دارند و به گردشگرانی که با استفاده از تور فرانسه به این شهر سفر کردهاند و قصد خرید بلیط هواپیما را دارند خدمات خود را ارائه میکنند.

 

ایرفرانس، بریتیش ایرویز، ایزی جت، کی ال ام و لوفت برخی از شرکت هواپیمایی هستند که در این فرودگاه در حال فعالیت میباشند و انواع مختلفی  از خدمات را به مسافران ارائه خواهند کرد. همه روزه پروازهای زیادی توسط این شرکتها در این فرودگاه صورت میپذیرد. در این فرودگاه به مسافرانی که قصد انجام سفر هایی دارند خدمات مختلفی ارائه خواهد شد که در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با آنها خواهیم پرداخت.

 

 

خدمات و امکانات فرودگاه بینالمللی نانت

 

 

اینترنت

 

یکی از خدماتی که مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت در این فرودگاه حضور پیدا کردهاند میتوانند از آن استفاده نمایند اینترنت رایگان و پرسرعتی است که در این فرودگاه در اختیار آنها قرار داده خواهد شد. در این فرودگاه اینترنت بیسیم و پرسرعتی ارائه خواهد شد که برای استفاده از ان کافی است آدرس پست الکترونیکی خودتان به همراه کشوری که قصد دارید به ان سفر کنید را وارد نمایید و به شکلی نامحدود از اینترنت موجود در این فرودگاه بهرهمند شوید.

 

 

اطلاعات فرودگاه

 

در صورتی که در طول زمانی که در این فرودگاه حضور دارید در رابطه با موضوعی نیاز به راهنمایی دارید میتوانید به بخشی که برای پاسخ دادن به نیازهای شما در این فرودگاه در نظر گرفته شده است مراجعه نمایید و از خدماتی که توسط آن ارائه میشود بهرهمند شوید.



نظرتان را بنویسید







منو