آشنایی با جاذبه های کمتر شناخته شده در پاریس (بخش اول)




 

جاذبه های پاریس فرانسه

 

تور فرانسه سام سیر

 

آشنایی با جاذبه های کمتر شناخته شده در پاریس (بخش اول)

 

اگر قصد سفر به پاریس پایتخت کشور فرانسه را دارید باید بدانید این شهر به جز جاذبه های گردشگری معروفی که هر ساله بازدیدکنندگان زیادی از آن ها دیدن می کنند، مکان های بسیار زیبایی دارد که گردشگران کمی از وجود آن ها با خبرند.

 

شهر پاریس دیدنی های بیشتری از آن چیزی که همه جا خوانده اید یا در موردش اطلاعات کسب کرده اید دارد. در این مقاله می خواهیم جاذبه های کمتر شناخته شده اما بی نظیر پاریس را به شما معرفی کنیم تا اگر زمانی با تور فرانسه قصد سفر کردید و بلیط هواپیما خریدید به جز جاذبه های معروفی که باید از آن ها دیدن کنید، به دیدن جاذبه های کمتر شناخته شده نیز بروید تا از جمعیت زیاد گردشگران دور باشید.

 

 

- خانه ارواح در ملک اربابی پاریس (Le Manoir de Paris)

 

اگر به مکان های مخوف و ترسناک علاقه دارید پیشنهاد می کنیم حتما زمانی که با تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما در سفر هستید به دیدن ملک اربابی پاریس که یک موزه وحشتناک و خانه ارواح است بروید. ملک اربابی پاریس اتاق های زیادی دارد که هر کدام از این اتاق ها نشان دهنده ی چهره های پریشان و سیاه پاریس است مثل شبح اپرا، خون آشام ها و یا کروکودیل های فاضلاب.

 

پاریس دارای یک تاریخ ترسناک است که در این مکان بازیگران واقعی و انیماترونیک ها با استفاده از یک شیوه خلاقانه و جذاب به این تاریخ جان دوباره ای می بخشند. یکی از جذاب ترین بخش های این موزه که در تور فرانسه گردشگری و با خرید بلیط هواپیما می توانید آن را تجربه کنید وجود اتاق های فرار است که هر کدام درجه سختی مختلفی دارند و باعث ترشح آدرنالین و کسب تجربه ی ترسناک در شما می شوند.

 

 

- موزه ماری کوری (Musée Curie)

 

اولین زنی که جایزه نوبل را دریافت کرد ماری کوری بود که این جایزه برای تحقیقاتش درباره رادیواکتیو به او داده شد هم چنین تنها زنی بود که توانست دو بار این جایزه را دریافت کند یک بار در رشته فیزیک و یک بار در رشته شیمی که اولی را در سال 1903 و دومی را در سال 1911 دریافت کرد. در پاریس موزه های جالب زیادی وجود دارد که با خرید بلیط هواپیما و سفر با تور فرانسه می توانید از آن ها دیدن کنید.

 

جالب است بدانید ماری اولین استاد دانشگاه زن بود که در دانشگاه پاریس درس می داد و اولین زنی بود که بعد از مرگش خاکستر او را در پانتئون پاریس آن هم در کنار بزرگانی چون ولتر، ژان ژاک روسو، ویکتور هوگو، امیل زولا و آندره مالرو قرار دادند.

 

حال موزه ی این زن بزرگ در ناحیه پنجم پاریس و در آزمایشگاه قدیمی وی واقع شده است. اگر بلیط هواپیما ارزان قیمت گرفتید و با تور فرانسه به پاریس سفر کردید حتما سری به این موزه بزنید تا با تحقیقات ماری کوری درباره ی رادیواکتیو آشنا شوید. هزینه ی ورود به این موزه کاملا رایگان است.

 

 

- گالری دیرینه شناسی و کالبد شناسی تطبیقی (The Gallery of Paleontology and Comparative Anatomy)

 

این موزه که در سال 1898 افتتاح شده است محل نگهداری بیتر از هزار اسکلت جانوران از سراسر جهان می باشد که در میان این اسکلت ها می توان به اسکلت فیل ها، گربه سان های بزرگ و حتی دایناسورها اشاره کرد.

 

برای کسب یک تجربه ی متفاوت اگر روزی بلیط هواپیما خریدید و با تور فرانسه قصد سفر به پاریس را داشتید حتما از این موزه بازدید کنید چون در آنجا می توانید یک تجربه ی هیجان انگیز و حتی رعب آور داشته باشید. دلیلش هم این است که روی همه ی حیوانات به یک سمت است و احساس می کنید وسط یک گله گیر افتاده اید و هر لحظه ممکن است به شما حمله کنند. ورودی این موزه نیز کاملا رایگان است و از 10 صبح تا 6 عصر می توانید به دیدن آن بروید.



نظرتان را بنویسید







منو