آشنایی با بهترین غذاهای خیابانی در برزیل(بخش دوم)




 

غذا های برزیل

 

تور برزیل سام سیر

 

 

آشنایی با بهترین غذاهای خیابانی در برزیل

 

 


بدون شک برزیل یکی از مناطق گردشگری در جهان میباشد که میتوانید با تهیه تور برزیل به آن سفر کنید و لحظاتی بینظیر را در این کشور سپری نمایید و داشتن انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری و  طبیعی سبب شده تا برزیل همه ساله مقصد هزاران گردشگری شود که با استفاده از بلیط خارجی به این کشور سفر میکنند. یکی از جاذبههای گردشگری موجود در کشور برزیل غذاهایی است که در آن طبخ میشود و دارای طعم و مزهای منحصربفرد هستند و هر گردشگری را جذب خودشان میکنند.

 

در ادامه به معرفی برخی از بهترین غذاهای خیابانی موجود در این کشور خواهیم پرداخت که از طرفداران زیادی برخوردار هستند و  علاوهبر ساکنین موجود در این کشور بسیاری از گردشگران نیز با خوردن این نوع غذاهای خیابانی به لذتی وصف نشدنی دست پیدا کردهاند. پیشنهاد میکنیم در صورتی که قصد دارید برای گذراندن تعطیلات خود به این منطقه از کره زمین سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

پاستل

 

 

پاستل یکی از غذاهای خوشمزه خیابانی موجود در این کشور میباشد که میتوان انواع مختلفی از آن را مشاهده کرد و از خوردن و چشیدن طعم آنها لذت برد. پاستل یکی از خوراکیهای موجود در این کشور میباشد که شباهت زیادی به پیراشکی و یا کلوچه دارد که درون آن را با مواد خاصی پر میکنند. در صورتی که با استفاده از تور برزیل به این کشور سفر کردید میتوانید این خوراکی خوشمزه را در تمامی سطح این کشور پیدا کنید اما محل اصلی طبخ این نوع خوراکی پرطرفدار در نواحی جنوب شرقی برزیل و شهر سائوپائولو میباشد. بیشتر افرادی که در این نواحی از کشور برزیل در حال سکونت هستند از این خوراکی به عنوان یک میان وعده خوشمزه و لذیذ استفاده خواهند کرد.

 

این نوع خوراکی عمدتا به شکلی داغ سرو خواهد شد که در صورت وجود نوشیدنی خوردن آن لذتبخشتر خواهد بود. در طبخ این نوع میان وعده از مواد مختلفی استفاده میشود که در داخلش استفاده خواهد شد و با توجه به این موادی که در آن استفاده میشود نامهای مختلفی را به خودش اختصاص داده است. با توجه به این موضوع انواع مختلفی از پاستل را میتوان در سطح این کشور پیدا کرد و از خوردن آنها لذت برد. در صورتی که با استفاده از بلیط خارجی به این منطقه سفر کردید پیشنهاد میشود حتما برای صرف میان وعده خود به سراغ این نوع خوراکی بروید.

 

در طبخ این نوع میان وعده میتوان از گوشت چرخ کرده، گوشت مرغ و حتی آلو استفاده کرد. لازم به ذکر است که از این نوع خوراکیها نوع شیرین آن نیز وجود دارد که طرفداران خاص خود را پیدا کرده و در برخی از مناطق بسیار پرمصرف نیز میباشند.

 

در طبخ پاستلهای شیرین از انواع مختلفی از میوهها استفاده خواهد شد و علاوهبر میوه میتوان از شکلات نیز در آنها استفاده نمود. در برخی از موارد نیز برای طعم دهی بهتر و خوشمزهتر شدن این نوع خوراکی از کارامل استفاده خواهد شد. این نوع شیرینی یکی از خوشمزهترین خوراکیهای موجود در این کشور میباشد که بیشتر گردشگرانی که با تور برزیل به این کشور سفر میکنند از خوردن آن لذت میبرند و به یکی از بزرگترین طرفداران آن تبدیل شدهاند.

 

با توجه به این که این نوع میان وعده را میتوان در تمامی مناطق این کشور به آسانی پیدا کرد پیشنهاد میکنیم در طول سفرتان به کشور برزیل با استفاده از بلیط خارجی حتما برای یکی از میان وعدههای خود از این نوع پاستلها استفاده نمایید و مطمئن باشید از خوردن ان بیشتری لذت را خواهید برد و از چشیدن طعم بینظیر آن شگفتزده میشود و بارها و بارها دوباره به سراغ آن خواهید رفت.

 



نظرتان را بنویسید







منو