با زیباترین شهر های ساحلی اسپانیا آشنا شوید (بخش اول)




 

شهر های ساحلی اسپانیا

 

تور اسپانیا سام سیر

 

آشنایی با شهر های زیبای ساحلی اسپانیا

 

 

یکی از کشور های زیبای جهان، کشور اسپانیا می باشد که در شبه جزیره ایبری درجنوب غربی اروپا واقع شده است. کشور اسپانیا به دلیل اینکه با دریا و اقیانوس هم مرز است، دارای شهر های ساحلی بسیار زیبا می باشد.

 

این کشور از طرفی با دریای مدیترانه و از طرفی با اقایونس اطلس هم مرز است. این کشور جزو کشور های کوهستانی می باشد که زمستان های آن سرد و خشک و تابستان های آن گرم و خشک می باشد. اما این کشور با همین آب و هوا دارای شهرهای ساحلی زیبا و جذابی می باشد که در این مطلب قصد داریم شما را با آنها آشنا کنیم تا اگر با تور اسپانیا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید، بدانید به کدام شهر بروید.

 

 

شهر کاداکس در اسپانیا

 

 

 

استان ژیرونا (Girona province)، کاتالونیا

 

یکی از شهر های زیبا و ساحلی اسپانیا، استان ژیرونا در شهر کاداکس می باشد که تنها هنرمندی که نسبت به این شهر زیبا حیرت انگیز شد، سالوادور دالی بود. این شهر بسیار زسیا که به ساحل خشن نیز معروف است، امکانات زیادی دارید. به عنوان نمونه شما می توانید صبح خود را با غواضی یا پیاده روی در امتداد ساحل آغاز کنید و با بازدید از گالری ها و بوتیک های اطراف آن روز خود را به پایان برسانید.

 

این شهر زیبا ارزش این را دارد برای یک بارم که شده با تور اسپانیا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر کنید و از آنجا لذت ببرید.

 

بهتر است قبل از خرید تور اسپانیا، مناسب‎ترین زمان برای تهیه تور اسپانیا را بدانید. 

 

بهتر است بدانید که نزدیک ترینفرودگاه به شهر ساحلی کاداکس، فرودگاه ژیرونا است که فاصله اش تا این شهر 52 مایل می باشد.

 

 

شهر سیتخس  در اسپانیا

 

 

 

استان بارسلونا کاتالونیا

 

 

 یکی دیگر از شهر های زیبای ساحلی  موجود در اسپانیا، استان بارسلونا کاتالونیا در شهر سیتخس می باشد. مسافرانی که با تور اسپانیا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر کرده اند علاقه مند هستند در هر زمانی از سال در اطراف ساحل این شهر ناهار یا شام خوشمزه ای میل کنند. علاوه بر مسافران شهروندان این شهر نیز به این مسئله بسیار تمایل دارند.

 

این شهر جزو بهترین استراحتگاه تابستانی در اسپانیا می باشد که از معماری و هنر غنی ای برخوردار است. یک موزه ی معروف نیز در این شهر وجود دارد که در خانه هنرمند معروف سانتیاگو روسینول است که آثار پیکاسو و ال گرکو در آن برایافراد به نمایش گذاشته شده است.

 

بنابراین شما با تور اسپانیا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این مقصد سفر کنید و از تماشای جاذبه های آن نهایت لذت را تجربه کنید. بهتر است بدانید که نزدیک ترین فرودگاه به این شهر ساحلی، فرودگاه بارسلون است. که 16 مایل با این شهر فاصله دارد.

 

 

شهر پنساکولا در اسپانیا

 

 

 

استان کاستلون (Castellón province)، والنسیا

 

 

یکی دیگر از شهر های ساحلی زیبا در اسپانیا، استان کاستلون در شهر پنساکولا می باشد. این شهر زیبا با دیواره های قدیمی که دارد بسیار شبیه به یک قلعه می باشد و دارای یک ساحل بسیار زیبا می باشد. این شهر زیبا در شمال والنسیا قرار گرفته است که دارای ساحلی طولانی با عمق کم می باشد. این ساحل زیبا با آبی کم عمق برای کودکان بسیار مناسب است و خانواده هایی که قصد دارند به صورت خانوادگی سفر کنند می توانند با تور اسپانیا و با خرید بلیط ارزان هواپیما به این منظقه سفر کنند تا کودکانشان نیز به اندازه آنها از سفر لذت ببرند.

 

بهتر است بدانید فرودگاهی که به این ساحل نزدیک می باشد، فرودگاه کاستلون می باشد که با این شهر 31 مایل فاصله دارد.

 

نزدیک‌ترین فرودگاه به شهر ساحلی پنساکولا، فرودگاه کاستلون (Castellón) است که در فاصله ۳۱ مایلی از شهر قرار دارد.

 



نظرتان را بنویسید







منو