جاذبه‎ های ثبت شده یونسکو در اروپا (بخش اول)




 

جاذبه های اروپا

 

تور اروپا سام سیر

 

جاذبه‎ های ثبت شده یونسکو در اروپا (بخش اول)

 

منطقه اروپا دارای جاذبههای گردشگری فراوانی میباشد که برخی از آنها در فهرست سازمان جهانی یونسکو قابل مشاهده میباشد. داشتن این نوع جاذبهها سبب شده تا تور اروپا یکی از پرطرفدارترین تورها در جهان باشد و افراد زیادی ترغیب میشوند که به این منطقه سفر کنند. در ادامه به معرفی برخی از مهمترین آثاری در این منطقه خواهیم پرداخت که در لیست سازمان یونسکو وجود دارند.

 

 

قلعه کرانبورگ در کشور دانمارک

 

در میان آبهای دریا در نزدیکی این کشور قلعه نمادین قرار گرفته شده است که  به یکی از جاذبههای گردشگری در این کشور تبدیل شده است و مرز بین دو کشور سوئد و دانمارک را مشخص خواهد کرد. با توجه به اهمیت این منطقه و بنا در طول تاریخ میتوان نام این جاذبه گردشگری را در بین آثار موجود در فهرست یونسکو مشاهده کرد.

 

افراد زیادی با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند تا از این جاذبه گردشگری در طول سفرشان دیدن بعمل آورند. این جاذبه گردشگری از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و به خوبی تقابلها و تفاوتهای مردم ساکن در این دو کشور را به نمایش میگذارد.

 

در طول سالیان دراز از ایت قلعه برای کنترل کردن دسترسیها به دریای بالتیک استفاده میشده. برای دیدن این اثر زیبای تاریخی که بیش از 3 قرن از آن استفاده میشده است با پرواز خارجی به این منطقه سفر کنید.

 

در طی سالیان دراز این قلعه درآمدی چشمگیری برای کشور دانمارک به ارمغان آورده است و همین موضوع سبب شده تا از قدرت بالایی برخوردار شود. امروزه افراد زیادی از سرتاسر جهان با تور اروپا برای دیدن این قلعه که یکی از تاریخیترین جاذبههای گردشگری در این منطقه میباشد به این کشور سفر میکنند که همین موضوع سبب شده تا درآمد زیادی عاید این کشور شود. یکی از دیگر مسایلی که سبب شده تا این قلعه از اهمیت بالایی برخوردار باشد تاثیرات بسیاری است که این قلعه در تاریخ اروپا داشته است.

 

 

واتیکان

 

واتیکان یکی از مناطقی است که در فهرست سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و جاذبههای موجود در آن سبب شده تا با بلیط هواپیما افراد زیادی به این منطقه سفر کنند. واتیکان را میتوان به عنوان مقدسترین مکانی در نظر گرفت که در یونسکو به ثبت رسیده است.

 

در این منطقه آثار و بناهای باشکوهی قرار دارند که برای دیدن آنها و لذت بردن از این نوع بناها و جاذبهها میتوانید با پرواز خارجی به این منطقه سفر کنید. یکی از بناهای تاریخی موجود در این منطقه کلیسای سنت پیتر میباشد که قدمت آن به قرن 4 میلاد مسیح باز خواهد گشت یکی آثار بینظیر گردشگری در این منطقه میباشد که در قرن 16 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است و امروزه سهم زیادی از گردشگرانی که با تور اروپا به این منطقه سفر میکنند را به خود اختصاص داده است.

 

در صورتی که با بلیط هواپیما به این منطقه سفر کنید انواع مختلفی از ساختمانها و بناها که در ساخت آنها از نماهای سنگ و مرمر استفاده شده و همچنین انواع مختلفی از نقاشیهای آبرنگی و مجسمههای هنری خواهید دید که متخص به این منطقه میباشند و تنها در واتیکان قابل مشاهده میباشند. این شهر که به قلب دنیای مسیحیت شهرت دارد میتواند لحظات منحصربفردی را برای شما در طول سفرتان با پرواز خارجی به این منطقه بوجود آورد.

 

بیشک در این منطقه از جهان جاذبههای گردشگری و تاریخی بسیاری وجود دارد که دیدن آنها بسیار لذت بخش خواهد بود. پیشنهاد میشود در صورتی که قصد دارید تا برای گذراندن تعطیلات خود قصد سفر خارجی دارید به این منطقه از جهان سفر کنید تا با جاذبههای منحصربفردی روبرو شوید.



نظرتان را بنویسید







منو