آشنایی با جاذبه های کمتر شناخته شده در پاریس (بخش سوم)




 

جاذبه های پاریس فرانسه

 

تور فرانسه سام سیر

 

آشنایی با جاذبه های کمتر شناخته شده در پاریس (بخش سوم)

 

 

- گردشگاه مشجر پاریس (Promenade Planteé)

 

گردشگاه مشجر پاریس دارای درخت هایی بلند و زیبا است به همین دلیل به آن کمربند سبز شهری نیز می گویند. این کمربند در ناحیه دوازدهم قرار گرفته است و تقریبا پنج کیلومتر در کنار خط راه آهن قدیمی وینسنز امتداد دارد. در سال 1969 استفاده از این خط راه آهن را ممنوع اعلام کردند و سپس بعد از گذشت چند دهه و در سال 1993 پارک دالان انار را در این منطقه افتتاح کردند.

 

این پارک که کمربند سبز رنه دومونت یا دالان انار نام دارد قبل از اینکه های لاین نیویورک ساخته شود اولین و تنها ترین پارک طبقاتی در تمام دنیا بود. ناگفته نماند پارک دالان انار بسیار زیباتر و جذاب تر از های لاین نیویورک است و سالانه گردشگران زیادی با تور فرانسه و پرواز خارجی از آن دیدن می کنند.

مسیر کمربند سبز یک گذرگاه طولانی است که دسترسی راحت و زیبایی دارد. در طول مسیر می توانید از دیدن درختان، گل ها و برکه ها لذت ببرید و از تمام مکان هایی که برای نشستن مناسب هستند استفاده کنید. این مسیر از قلعه باستیل تا لبه های شهر پاریس ادامه دارد.

 

این مکان معمولا بسیار خلوت و دنج است و می توانید یک روز بسیار خوب را به دور از شلوغی شهر در آن سپری کنید. اگر با تور فرانسه و پرواز خارجی به پاریس سفر کردید حتما یک روز از سفر خود را به دیدن این مکان اختصاص دهید.

 

 

- کانال سنت مارتین (Canal Saint-Martin)

 

این کانال 4.5 کیلومتر طول دارد و یک گذرگاه آبی مصنوعی است که به دست ناپلئون در پاریس ساخته شده است. در سال 1825 پروژه ساخت این کانال تمام شد. کانال سنت مارتین دارای تونل های زیرزمینی و سدهای متحرک است که توسط آن ها کانال دو اورک را به رودخانه سن وصل می کند.

 

این کانال مکان سری نیست و روزهایی که آب و هوا دلپذیر است افراد زیادی برای گشت و گذار به کانال سنت مارتین می روند. خانواده های پاریسی برای پیک نیک و استراحت کردن در این منطقه به دور هم جمع می شوند و اگر با تور فرانسه گردشگری و پرواز خارجی به این مکان بروید خانواده های زیادی را در آنجا می بینید.

 

اگر قصد پیک نیک کردن را دارید به جای رفتن به رودخانه سن به کانال سنت مارتین بیایید چون فضا و مکان این منطقه دنج تر و آرامش بخش تر از رودخانه ی سن است.

 

این کانال از ابتدای میدان استالینگراد شروع شده و در اسکله دلا راپی به پایان می رسد. در این کانال کشتی های کروزی برای تفریح وجود دارند که هزینه هر کشتی به ازای 2.5 ساعت 16 یورو برای هر فرد می باشد.

 

 

- موزه مون مارتر (Museé de Montmartre)

 

در سال 1960 مزوه مون مارتر در داخل دو ساختمان که متعلق به قرن هفدهم میلادی بودند تاسیس شد. این دو ساختمان در طول تاریخ خانه ی خیلی از نقاشان و نویسندگان معروف بوده اند.

 

موزه مون مارتر دارای باغ هایی است که آن ها را شبیه به نقاشی پیر اگوست رنوآر بازسازی کرده اند. در این باغ موزه یک تاکستان متعلق به قرون وسطا وجود دارد که گردشگرانی که با تور فرانسه و پرواز خارجی فرانسه به پاریس می روند برای دیدن آن علاقه نشان می دهند.

 

موزه مون مارتر یک کلکسیون دائمی از نقاشی ها، پوسترها و طرح هاست. برای رفتن به این موزه بزرگسالان باید نفری 12 یورو بپردازند اما برای کودکان و سالمندان قیمت ها کمتر است.

 

پاریس چند جاذبه اصلی دارد که بسیار برای گردشگران تور فرانسه و کسانی که با پرواز خارجی به پاریس می روند جذاب است اما اگر می خواهید به تاریخ پیچیده فرانسه پی ببرید حتما از جاذبه های غیر معمولی که به شما معرفی کردیم دیدن کنید.



نظرتان را بنویسید







منو