تخته سنگ ‎هایی شگفت ‎انگیز در کشور استرالیا (بخش اول)




 

جاذبه های گردشگری استرالیا

 

تور استرالیا سام سیر

 

تخته سنگهایی شگفتانگیز در کشور استرالیا (بخش اول)

 

در کشور استرالیا انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری را مشاهده خواهید کرد که به دلیل وجود آنها این کشور به یکی از مقاصد اصلی گردشگری در جهان تبدیل شده است و افراد زیادی همه ساله با تهیه تور استرالیا به این کشور سفر میکنند تا از جاذبههای موجود در آن از نزدیک دیدن بعمل آورند.

 

تخته سنگهای مورفیز هیستکس یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این کشور میباشد که به دلیل جذابیت و زیباییهای منحصربفردی که در آن وجود دارد افراد زیادی با استفاده از بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند و از ان دیدن بعمل خواهند آورد.

 

در ادامه در رابطه با این جاذبه گردشگری در این کشور اطلاعات بیشتری را ارائه خواهیم کرد. در صورتی که تمایل دارید با این جاذبه گردشگری کشور استرالیا بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 

افراد زیادی در سطح کره زمین در حال سکونت هستند که بسیاری از آنها تصور میکنند زمین دارای طبیعتی خاص یکنواخت و یکجور میباشد. به عنوان مثال درختانی که در کره زمین قرار دارند تمامی دارای تنههایی چوبی و برگهایی سبز رنگ میباشند.

 

گلهایی که در این درختان وجود دارد با تمام اختلافاتی که در رنگ و اندازه دارند تمامی آنها در یک فرم خاص طراحی شدهاند. اما گاها ممکن است در مکانی قرار بگیرید که در ان منطقه چیز خاصی وجود دارد و آن موضوع سبب میشود تصور شما نسبت به تمامی این موضوعات تغییر پیدا کند.

 

تخته سنگ مورفیز در کشور استرالیا دقیقا یکی از این موارد جالب میباشد که به عنوان یکی از مهمترین جاذبههای این کشور به حساب خواهد آ مد و سالانه افراد زیادی با استفاده از تور استرالیا ارزان قیمت برای دیدن این جاذبه گردشگری به این کشور سفر میکنند.

 

این مجموعه سنگ را میتوان از جمله سنگهایی دانست که در دارای قدمت زیادی هستند و در ایالت استرالیای جنوبی بین خلیج استریکی و پورت کنی قرار گرفته است. شاید باور این که چگونه ممکن است یک تخته سنگ به یکی از جذابترین جاذبههای گردشگری یک کشور تبدیل شود و همه ساله تعداد زیادی گردشگر با تهیه بلیط هواپیما به دیدن آن بروند برایتان مشکل باشد.

 

نکته قابل توجهی که در رابطه با این نوع تخته سنگها و نحوه بوجود آمدن وجود دارد آن است که این تخته سنگها در طول 1500 میلیون سال تشکیل شدهاند و به شکلی که امروزه در این بخش از کشور استرالیا قابل مشاهده هستند در آمدهاند.

 

این تخته سنگهای شگفتانگیز از سرد شدن مواد مذابی که از سطح زمین به بیرون جاری شدهاند تشکیل شدهاند و امروزه به عنوان یکی از برجستهترین آثار و جاذبههای گردشگری در این کشور به حساب خواهند آمد.

 

حدود 34 هزار سال پیش این تخته سنگها به شکل سنگهایی گرد در زمین پنهان شده بودند. بعد از آن که این سنگها از خاک سر بیرون آوردند تحت تاثیر عوامل مختلف دچار فرسایش شدند و در طول سالیان دراز به اشکال امروزه درآمدند.

 

نکتهای که در رابطه با این سنگها وجود دارد آن است این سنگها همچنان تحت تاثیر عوامل فرسایشی میباشند و همه ساله در حال تغییر چهره میباشند. امروزه این تخته سنگها به عنوان یکی از بهترین و جذابترین مکان در استرالیا شناخته خواهند که افراد زیادی با استفاده از تور استرالیا به دیدن آنها میروند.

 

در اطراف این تخته سنگها درختانی وجود دارد که با نام مالی شناخته خواهند شد و وجود آنها منظرهای خاص را بوجود آورده است. سالانه هزاران گردشگر با استفاده از بلیط هواپیما استرالیا به این منطقه از استرالیا سفر میکنند تا از نزدیک شاهد زیباییهای موجود در این مکان باشند. این تخته سنگها از جنس گرانیت هستند که از رنگی صورتی بهره خواهند برد و نمایی منحصربفرد را دارا میباشند.



نظرتان را بنویسید







منو