آیا مورسیا را در برنامه تور اسپانیا دیده‌اید؟




در تور اسپانیا به مورسیا سفر کنید

مورسیا در تور اسپانیا

 

 

آیا مورسیا را در برنامه تور اسپانیا دیده‌اید؟

 

اگر تاکنون موفق نشده‌اید با تور اسپانیا سفر کنید حتماً آن را امتحان کرده و شهر زیبای مورسیا را بازدید کنید. این شهر جاهای دیدنی بسیاری من‌جمله مراکز خرید، موزه‌های تاریخی زیبا، گالری و ساختمان‌های زیبا دارد که به دیدن آن‌ها شگفت‌زده خواهید شد.

 

 

خرید در مورسیا اسپانیا

 

یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌ها پریمارک مورسیا می‌باشد. این فروشگاه به داشتن اجناس مختلف با قیمت‌های مناسب مشهور است. تورهایی برای پیاده‌روی و بازدید از جاهای مختلف شهر برای افراد درنظر گرفته‌شده است که فرهنگ غنی و تاریخی شهر را به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید با تور اسپانیا از سواحل زیبای مورسیا لذت ببرید. این شهر سرشار از تفریحات ساحلی و فعالیت‌های مختلف ورزشی می‌باشد. شنا، غواصی، موج‌سواری، اسنورکلینگ و ... ازجمله این تفریحات می‌باشند.

 

 

جاذبه‌های مورسیا در تور اسپانیا

 

 

برنامه باغ وحش در تور اسپانیا

 

افرادی که به باغ وحش و حیوانات علاقه دارند می‌توانند به د ترا ناتو را مورسیا بروند و از وجود حیوانات مختلف همین‌طور پارک آبی لذت ببرند. در برنامه‌ریزی تور اسپانیا هرگز لباس‌های مناسب برای انجام دادن تفریحات گوناگون را فراموش نکنید.

 

 

بازدید از معماری مورسیا در تور اسپانیا

 

از جاهای دیدنی دیگر مورسیا می‌توان به کلیسای جامع آن اشاره کرد که معماری بی‌نظیری دارد. شما می‌توانید به میرادور دل ابیسپو بروید و چشم‌انداز زیبای شهر را تماشا کنید. بازدید از این بنا در برنامه تور اسپانیا قرار دارد و شما از معماری بی‌نظیر پالاسیو اپیسکوپال لذت خواهید برد.

 

شما با رفتن به این مکان با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ هم از کوهنوردی و طبیعت‌گردی خود لذت برده و هم به تماشای معماری زیبای پالاسیو می‌پردازید. حداقل زمانی که برای بازدید از این مکان نیاز دارید نصف روز می‌باشد. آب‌وهوای منطقه بی‌نظیر است و شما می‌توانید در اقامتگاه‌های گوناگون این شهر بمانید.

 

 

آثار تاریخی مورسیا اسپانیا

 

آثار تاریخی شهر را هم سری بزنید که معمولاً جنس آن‌ها از سنگ و سرامیک می‌باشد. حتی می‌توانید با رفتن به فروشگاه‌ها برای خود ظروف سفالی به یادگار تهیه فرمایید. عده‌ی بسیاری از گردشگران به آثار تاریخی علاقه دارند لذا موزه‌ی ریل مازینو دو مورسیا به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید با تور اسپانیا از تک‌تک این آثار لذت ببرید و به تماشای ظریف‌کاری‌ها، مجسمه‌ها و نقاشی‌ها بپردازید. کاشی‌کاری‌های موزه بی‌نظیر است و ساختمان پنجره‌های منحصربه‌فردی دارد. همین‌طور می تونید از رستوران موجود در فضای بخشی از موزه استفاده کنید.

 

 

تجربه هیجان در تور اسپانیا

 

رودخانه‌ی سگورا را هرگز فراموش نکنید. در برنامه تور اسپانیا این رودخانه را از دست ندهید و ورزش‌های هیجانی این رودخانه را هم امتحان کنید. علاقه‌مندان به ورزش و فوتبال می‌توانند به استادیوم نوئوا کوندومینا رفته و هیجان موجود در آنجا را حس کنند. همچنین از فواره‌های زیبای رود گلوریا دو اسپانا و مجسمه‌های آن لذت ببرید. اگر اهل عکاسی هستید، اهل هیجانید، حتماً در برنامه تور اسپانیا رودخانه سگورا را بگنجانبد.

 

 

خوردوخوراک در مورسیا

 

اگر به میدان لاس فلورس رفتید به صرف شام بپردازید و از استراحت در آنجا لذت ببرید. همچنین اگر به غذاهای اسپانیایی علاقه دارید می‌توانید بهترین‌ها را در این رستوران سفارش دهید. از داشتن یک وعده‌ی غذایی در این میدان غافل نشوید. رستوران‌های بسیاری در میدان وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در اطراف آنجا جاذبه‌های دیگری من‌جمله کلیسا وجود دارد که در برنامه تور اسپانیا می‌توانید به بازدید بروید. این میدان هنگام ظهر خلوت‌تر از بعدازظهر می‌باشد.

 

 

دسترسی از سه شهر مهم اسپانیا به مورسیا

 

مورسیا شهری کوچک است که در بخش جنوب شرقی این کشور قرار دارد. اگر از فرودگاه خارج شدید و هیچ اتوبوسی را نیافتید حتماً از تاکسی استفاده کنید. زیرا تنها سه اتوبوس از فرودگاه تا مرکز شهر وجود دارد. نکته‌ی دیگر آن‌که نمی‌توانید از طریق پرواز از مالاگا به مورسیا بروید.

 

در برنامه تور اسپانیا:

چطور از مادرید به مورسیا برویم؟

 

 

با قطار و اتوبوس

 

روزانه 4-3 قطار از مادرید به مورسیا و بالعکس  وجود دارد. برای استفاده کردن از قطار باید به ایستگاه آتوچا مراجعه کنید. در برنامه تور اسپانیا ، راهنما به شما کمک خواهد کرد.

اگر بخواهید از اتوبوس استفاده کنید که حدود چهار ساعت و نیم تا شش ساعت و نیم درراه هستید. هزینه‌ی اتوبوس‌ها در مقایسه با قطار کم‌تر است و برای رفتن به آنجا باید به ایستگاه مندز آلوارو مراجعه کنید.

 

 

با ماشین

 

اگر از ماشین شخصی برای رفتن به مورسیا استفاده کنید حدود 4 ساعت زمان سپری می‌شود. مسیر مادرید به اسپانیا خیلی زیبا نیست. اگر می‌خواهید از ماشین شخصی استفاده کنید از مسیر کوئنسا بروید که باوجود زمان بیشتر ارزش دیدنی نیز دارد.

 

در برنامه تور اسپانیا:

چطور از بارسلونا به مورسیا برویم؟

 

 

با اتوبوس، قطار و ماشین

 

قطار از بارسلونا به مورسیا هفت ساعت در راه است. برای طی کردن این مسیر باقطار باید به ایستگاه بارسلونا سنتس بروید.

اگر از اتوبوس استفاده کنید حدود نه ساعت طول خواهید کشید که بدین منظور می‌بایست به ایستگاه بارسلونا نورد و سنتس بروید.

رانندگی با ماشین حدود شش ساعت به طول می‌انجامد. برای این کار از جاده‌ی the AP-7 road استفاده کنید.

آژانس هواپیمایی سام سیر تور اسپانیا را طوری برای شما برنامه‌ریزی کرده است تا بتوانید از جاذبه‌های مورسیا لذت تام ببرید.

 

در برنامه تور اسپانیا:

چطور از مالاگا به مورسیا برویم؟

 

 

با اتوبوس و قطار

 

اگر بخواهید با اتوبوس این مسیر را طی کنید حدود شش ساعت در راه خواهید بود. قطاری به‌طور مستقیم در این مسیر وجود ندارد. اگر از ماشین شخصی استفاده کنید حدود چهار ساعت طول می‌کشد.



نظرتان را بنویسید







منو