در تور فرانسه چه مکان هایی از نرماندی را باید دید




در تور فرانسه چه مکان هایی از نرماندی را باید دید

تور فرانسه و بازدید از نرماندی

 

 

در تور فرانسه چه مکان هایی از نرماندی را باید دید

 

نرماندی شهری زیبا است که امروزه به شهری بدون سر و صدا و آرام تبدیل شده است. این شهر در ساحل غربی فرانسه قرار دارد. نام این شهر مردان اسکاندیناوی باستانی گرفته شده است. در طول قرن های زیادی جنگ های زیادی بین فرانسه و انگلیس شکل گرفته که سرانجام توانستند نرماندی را در سال ۱۹۴۴ از چنگ آلمان نازی خارج کنند. در این شهر جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارد که می توان، ساختمان های باشکوه قدیمی و باغ های بسیار زیبا و همچنین غذای لذیذ را نام برد. در این شهر برای مهمانی های خود از غذا های مخصوص به خود از جمله پنیر، پودینگ سیاه و میگو استفاده می کنند به شما پیشنهاد می کنم اگر دنبال تور فرانسه هستید در برنامه ریزی خود نرماندی را قرار دهید.

 

 

بازدید از جاذبه های نرماندی در برنامه تور فرانسه

 

 

شربورگ | Cherbourg

 

مکانی است که از لحاظ نظامی بسیار مهم است. زرادخانه دریایی فرانسه در حال حاضر در این منطقه قرار دارد. همچنین این مکان بندری مهم به منظور ماهیگیری و قایقرانی محسوب می شود. به دلیل اینکه نرماندی شهری ساحلی است اطراف آن را جاذبه های گردشگری پر کرده اند. بزرگترین زیردریایی جهان یعنی ردابتل (Redoubtable) در این مکان است که همگان می توانند از آن بازدید کنند. دیگر جاذبه های گردشگری آن لاسیت دلامر (La Cité de la Mer) با ۱۷ آکواریوم و موزه در فورت دورول (Fort du Roule) و میدان های تاریخی است که حتما با تور فرانسه سفر کنید و از دیدن آنها لذت ببرید.

 

 

کین | Caen

 

برخی گمان می کنند چون کین بعد از آسیب هایی که در تهاجم سال 1944 به نرماندی وارد شد، بازسازی شده است شهری مدرن است اما اینگونه نیست. در آنجا ساختمان های تاریخی ای وجود دارد که در زمان ویلیام و حکومت فاتحان ساخته شده است. آرمگاه مردی که انگلستان را در سال 1066 فتح کرد، در Abbaye de Hommes است. قلعه ی  Chateau de Caenکه در کین وجود دارد جزو بزرگترین قلعه های اروپا محسوب می شود که امروزه به عنوان موزه از آن استفاده می شود. این قلعه در زمان ویلیام ساخته شده و دوصومعه سرا برای عروس خود، ماتیلدا فلاندر در این قلعه ساخته است. در برنامه تور فرانسه دیدن از این قلعه شگفت انگیز را تجربه کنید.

 

 

روان | Rouen

 

روان را به عنون پایتخت نرماندی می شناسند. که شهری تاریخی است و جاذبه های زیادی را در برگرفته است از جمله کلیسای نوتردام بسیار زیبا که سبک آن گوتیک است و به وسیله ی کلود مونت 30 بار نقاشی شده، مکانی که ریپارد لیونهرتد (Richard the Lionhearted) در آن دفن شده است و همچنین ساعت گراس هورلوگ (Gros Horloge) که برای قرن 14 میلادی است.

 

 

جیورنی | Giverny

 

هر کسی با دیدن جیورنی درست مثل نقاش امپرسیونیست فرانسوی (کلود) عاشق آن می شود. کلود بعد از دیدن این مکان به آنجا مهاجرت کرد و باغ های با شکوهی را در آنجا به وجود آورد. یکی از دلایلی که گردشگران به این محل می آیند وجود نیلوفر های آبی است. در برنامه تور فرانسه که سفر کردید می توانید بعد از دیدن خونه و باغ به موزه امپرسیونیست موجود در باغ بروید و از این ژانر به خصوص هنری لذت ببرید. کلیسای با شکوه و تاریخی  Sainte-Radegondeکه مطعلق به قرن 11 میلادی است نیز در این منطقه است و در آن مونت نیز دفن گردیده است.

 

 

هونفلور | Honfleur

 

این شهر در بندر سین (Seine) واقع شده است و بسیار زیبا است و جزو یکی از مهمترین مراکز تجارت دریایی محسوب می شود. در جلوی درب خانه های موجود در این شهر لوح های وجود دارد که بر روی آن نقاش های باستانی شده است. در برنامه تور فرانسه خود این مکان را قرار دهید و حتما از بزرگترین کلیسای چوبی موجود در فرانسه دیدن کنید. (سنت کاترین اسم این کلیسا است.) جاذبه ی دیگر آن دو انبار است که بسیار قدیمی است که از آن برای حفظ ماهی ها استفاده می کردند.

 

 

بایوکس | Bayeux

 

موزه بایکوس در قرن اول ساخته شده است. در ان تابلویی وجود دارد که 70 متر طول دارد و صحنه از حمله ویلیام به انگلستان را به تصویر کشیده است. اگر اهل سفر تاریخی هستید و به موزه و عکاسی علاقه مند هستید، حتما تور فرانسه را رزرو کنید و از این تابلو شگفت انگیز دیدن کنید. در این مکان قبرهای 4 هزار سرباز کشته شده نیز وجود دارد که بیشتر آن ها سربازان انگلیسی هستند. کلیسای گوتیک نوتردام که در سال 1077 ساخته شده نیز در این مکان قرار دارد.

 

 

ساحل روز دی | D-Day Beaches

 

ساحلی تاریخی است که برخی از خرابی های آثار جنگ هنوز در آن وجود دارد که در آن گورستان های جنگی، یادبودها و موزه هایی وجود دارد که جزو جاذبه های این منطقه به شمار می آیند و مردم زیادی به وسیله ی تور فرانسه به این ساحل می آیند.

 

 

اترتات | Etretat

 

این شهر بسیار با شکوه و زیبا است زیرا که در آن صخره های سفید رنگی وجود دارند که طبیعتی خاص به جود آورده اند. یکی از این صخره ها به شکل مخروطی است که ارتفاعش 80 متر است. یک چشم انداز فوق العاده در این منطقه وجود دارد که در برنامه تور فرانسه حتما از بالای تپه ها به کلیسای نوتردام نگاه کنید و از این چشم انداز لذت ببرید. در این مکان برای آخرین بار در سال 1927 پرنده ی سفید رنگ که همان هواپیما است دیده شده.

 


برای مشاهده آفرهای تور فرانسه کلیک کنید! 




نظرتان را بنویسید







منو