شهرهای برتر توریستی 2019 - سفر به کیپ تاون




سفر به کیپ‌تاون در تور آفریقا جنوبی

سفر به کیپ تاون با تور آفریقای جنوبی

 

 

سفر به کیپ‌تاون با تور آفریقا جنوبی

 

بسیاری از مردم با شنیدن سفر به آفریقا فکر می‌کنند ارزش هزینه کردن ندارد، اما عاقلان دانند که هر چقدر هم‌ بها داشته باشد به دیدن قاره‌ای که انگار شمارا به‌ روزهای اولیه خلقت زمین می‌برد، می‌ارزد.

کیپ‌تاون جای گرفته در آفریقای جنوبی، مرکز تجارت، گشت‌وگذار در فضایی آرامش‌بخش است. به‌جرئت می توانیم بگوییم که تور آفریقای جنوبی از انتخاب‌های همیشگی بوده است. کیپ‌تاون یکی از شهرهای برتر گردشگری در دنیاست، بر همین اساس هزینه سفر کیپ تاون کمی بالا است.

 

 

کیپ‌تاون در تور آفریقای جنوبی

 

غذا در کیپ تاون

 

کیپ تاون شهری با تاریخچه‌ی از چند فرهنگ است که در انواع غذاهای موجود تأثیر گذاشته است. شاید تعداد غذاهای سنتی زیاد نباشد ولی تا دلتان بخواهد خوراکی بین‌المللی با میکسی از طعم‌های هندی، عربی، آسیای شرقی و اروپایی وجود دارد. بیشتر اهالی کیپ‌تاون از غذاهای گوشی استفاده می‌کنند. این غذاها موردپسند تمام گردشگران بین‌المللی بوده است.

از غذاهای بین‌المللی fish & chips  (یک نوع غذا با ماهی و چیپس با پیشینه‌ی انگلیسی) است که برای طرفداران ماهی و غذای سرخ‌شده مناسب است.

رستوران‌های موضوعی و برند مثل zebra, kudu,springbok و warthog از معروف‌ترین‌ها هستند که بیشتر غذاهای گوشتی در آن‌ها سرو می‌شود.

"بانی چاو "از غذاهای محبوب هندی (نان پرشده با سس کاری ) با طعم فلفلی است.

"گتس بی "یکی از غذاهای موردعلاقه کیپ تاونی ها است ، چیزی شبیه به یک ساندویچ پر از گوشت و سس برای دوست داران غذای پرکالری است.

اگر اهل دل و غذاهای جذاب هستید تور آفریقای جنوبی را از دست ندهید.

 

 

برای خرید در کیپ تاون کجا برویم؟

 

بی‌شک خرید در برنامه تور آفریقای جنوبی و خصوصاً کیپ‌تاون یکی از بهترین خاطرات سفر شما خواهد شد. از مراکز خرید بزرگ و لوکس گرفته تا بازارهای کوچک محلی همه و همه پر از چیزهای تماشایی است. The Old Biscuit Mill و V & A Waterfront از دو مرکز متفاوت با دو حس متفاوت هستند.

یکی از بهترین مراکز خرید شاید Garden Shopping Centre  باشد، یک مجموعه کاملی از فروشگاه، کافه و رستوران، کافه‌هایی که بیشتر توسط نیروی جوان اداره می‌شود و از فضای دینامیکی و توریستی خوبی برای گشت‌وگذار و خرید برخوردار است.

 

 

جاذبه های کیپ تاون در برنامه تور آفریقای جنوبی

 

کوه تیبل

 

این کوه با ارتفاع 1087 متر از سطح دریا و شکل سنگی که دارد جزء پارک ملی آفریقا جنوبی محسوب می‌شود. اگر اهل کوه‌نوردی و عکاسی هستید حتما برنامه تور آفریقای جنوبی را بررسی کنید.

 

 

ساحل کلیفتن و کمپس

 

حس خوب دل به دریا زدن و رفع خستگی در کنار ساحل زیبا برای طرفداران خود یکی از بهترین‌هاست.

 

 

ویکتوریا و آلفرد واتر فرانت

 

زیبایی نقل‌شده از این مکان وصف‌نشدنی است.این مکان تفریحی دو سکوی ساحلی را تصرف کرده است و مجموعه‌ای از چندین بخش تماشایی است.

 

قسمت های دیگر این مقاله را هم حتما بخوانید: هشت شهر برتر گردشگران در سال 2019

 

تور آفریقای جنوبی بخریم؟ به کیپ تاون برویم یا نرویم ؟

 

اصولاً آفریقا قاره‌ای غنی از فرهنگ، اصالت و مواهب پاک و انسانی طبیعت است. هرجایی از این گنج گسترده‌ی زمین پر از شگفتی‌های وحش و طبیعت انسانی است. سفر به آفریقای جنوبی ، سفر نیست، بلکه زندگی است.

شهر کیپ‌تاون در داخل و بیرون از خود برای افرادی که سفر به اروپا و آمریکا داشته‌اند مثل کشف بخش عظیم دیگری از خلقت هستند. کیپ‌تاون به‌عنوان دومین شهر بزرگ آفریقای جنوبی بعد از ژوهانسبورگ و جایی برای تفریحات شیک و پرطرفدار و گشت‌وگذارهای سبک و بازدید از آثار تاریخی و بومی خود  گردشکران را برای خرید تور آفریقای جنوبی تحریک می‌کند.



نظرتان را بنویسید







منو