گشتی در کافه‌های پاریس




گشتی در کافه‌های پاریس در برنامه تور فرانسه

کافه های پاریس در برنامه تور فرانسه

 

 

کافه‌های پاریس

 

برنامه تور فرانسه

 

هیچ‌چیزی مانند یک فنجان اسپرسو پس از گذراندن ساعاتی در پاریس نمی‌تواند به شما آرامش ببخشد. فرقی نمی‌کند که در فضای بیرون نشسته یاشید یا داخل ... صرف نوشیدنی در این شهر زیبا بی‌شک خواسته اکثریت مردم محلی و گردشگران می‌باشد. در این مقاله می‌خواهیم شما را با بهترین کافه‌های پاریس آشنا کنیم تا در برنامه تور فرانسه خود آن‌ها را تجربه کنید. کافه‌های ذیل نقش بسیار مهمی در تجسم سازی فرانسه قدیم و تجلی شکوه آن دارد. اگر می‌خواهید لذت نوشیدن یک فنجان اسپرسو در شهر زیبای پاریس را تجربه کنید با ما همراه باشید.

 

 

کافه دو لا په (Café de la Paix)

 

دولت فرانسه این کافه را در سال 1975 به‌عنوان سایتی تاریخی به رسمیت شناخت. ظاهر کلاسیک کافه موجب ایجاد فضای دلنشینی برای مشتریان شده است. در بسیاری از فیلم‌های معروف، نقاشی‌ها و همین‌طور اشعار این کافه وجود داشته است. نویسندگان معروفی مانند امیل زولا در کافه دو لا په حضورداشته‌اند. برخی‌ها معتقدند با حضور در این کافه حتماً دوستی پیدا خواهید کرد. اگر با تور فرانسه به پاریس سفر کردید این کافه دلنشین را نیز در برنامه خود قرار دهید.

 

 

لو سلکت (Le Select)

 

لو سلکت که در منطقه مون پارناس قرار دارد یکی از شلوغ‌ترین و عالی‌ترین کافه‌های پاریس می‌باشد. پیکاسو، همینگوی و افراد برجسته دیگری طعم قهوه بی‌نظیر در لو سلکت را چشیده‌اند. تنها تفاوتی که این کافه در مقایسه با چندین سال پیش دارد ممنوعیت سیگار در فضای بسته می‌باشد. تور فرانسه را می‌توانید با مراجعه به سایت سام سیر خریداری کنید.

 

 

له دو مگو (Les Deux Magots)

 

له دو مگو جزء کافه‌های شیک و گران‌قیمت پاریس می‌باشد که اکثراً افراد مرفه و گردشگران خارجی به آن سر می‌زنند. نوشیدن یک فنجان قهوه در زیر آفتاب این کافه بسیار لذت‌بخش می‌باشد. افراد مشهوری به این کافه رفته و با آن خاطره ساخته‌اند. شما هم می‌توانید با تور فرانسه سری به کافه‌ی له دو مگو بزنید.

 

 

کافه دو فلور (Café de Flore)

 

این کافه رقیب سرسخت له دو مگو می‌باشد که در فاصله‌ی نزدیکی از هم قرارگرفته‌اند. از دوره جنگ جهانی دوم به بعد این کافه تغییر نام داد و اکنون به این صورت است که شما می‌بینید. بیشترین قشری که امروزه به کافه مراجعه می‌کنند گردشگران می‌باشند. پیش‌تر دانشجویان و هنرمندان بسیاری به دو فلور می‌رفتند. محیط کافه ارزش وقت گذاشتن و صرف نوشیدنی را دارد.

 

 

لا کلوزری د لیلا (La Closerie des Lilas)

 

میزهای کافه لاکلوزری د لیلا شهرت خاصی دارد. نام‌های افراد مشهوری مانند پل سزان روی آن‌ها نوشته‌شده است. این کافه‌ی رمانتیک شمارا با موسیقی گوش‌نواز به همراه نوشیدنی شمارا برای داشتن شامی رمانتیک آماده می‌کند. از برنامه تور فرانسه سام سیر نیز دیدن کنید.

 

 

لوپروکوپ (Le Procope)       

                                            

این کافه که در سال 1686 بناشده است یکی از قدیمی‌ترین‌های شهر پاریس می‌باشد. اگر با تور فرانسه به کافه لوپروکوپ بروید شاهد نقاشی‌های عتیقه بر روی دیوارها و سقف بلند آن خواهید شد که شمارا با خود به گذشته می‌برد. فضای لوپروکوپ بسیار خاص و مسحورکننده می‌باشد.

 

 

لو کافه تورنون (Le Café Tournon)

 

تور فرانسه تجربه بی‌نظیری را برایتان به ارمغان خواهد داشت به‌خصوص اگر در سفر خود به لو کافه تورنون نیز سر بزنید. این کافه که در فاصله‌ی نزدیکی از باغ لوگزامبورگ قرار دارد؛ چهره‌های مشهور، روزنامه‌نگاران و سیاست‌مداران گوناگونی را به خود دیده است. شایان‌ذکر است که موسیقی جاز مخصوص محله‌ی سن ژرمن نیز در این مکان متولدشده است. انواع نوشیدنی‌های محلی و غذاهای لذیذ در این کافه سرو می‌شود.

 


برای مشاهده آفرهای تور فرانسه کلیک کنید! 




نظرتان را بنویسید







منو