سفر به ایتالیا




سفر به ایتالیا

بلیط خارجی سام سیر

 

 

سفر به ایتالیای محبوب

 

ایتالیا که کشوری زیبا و سرشار از شگفتی است در جنوب قاره اروپا واقع‌شده است. پایتخت این کشور زیباشهر تاریخی و خیره‌کننده رم است. هرساله تعداد زیادی از گردشگران برای دیدن این کشور زیبا بلیط هواپیمای این مقصد را تهیه می‌کنند تا تعطیلات خود را در ایتالیا بگذرانند.

 

معماریهای زیبا و غذاهای خوش‌مزه‌ی ایتالیا از دیگر جاذبه‏های گردشگری این کشور است. جاذبه‏های گردشگری ایتالیا به‌قدری زیاد است که در یک سفر کوتاه نمی‌توان آن را خلاصه کرد. قطعاً هر مسافری پس از بازگشت از تور ایتالیا همچنان خیال سفری مجدد به این کشور را در سر می‌پروراند.

 

اگر جزء افرادی هستید که به آثار تاریخی و میراث ثبت‌شده در یونسکو اهمیت فراوانی می‌دهید و از دیدن آن آثار لذت می‌برید ما به شما تور ایتالیا گردی را پیشنهاد می‌کنیم. با خرید بلیط هواپیما ایتالیا می‌توانید بسیاری از آثار ثبت‌شده در یونسکو را مشاهده کنید. چراکه این کشور به نسبت باقی کشورها از شمار بیشتری آثار ثبت‌شده در یونسکو برخوردار است. مشاهده این آثار به‌طورقطع موجب شگفتی مسافران و توریست‌ها می‌شود.

 

برای مشاهده و بازدید هر یک از آثار زیبای این کشور وقت مناسبی را تعیین کنید. سعی کنید پیش از خرید بلیط خارجی برگشت از ایتالیا برنامه سفر خود را در ایتالیا بچینید. اگر برای بار اول است که به ایتالیا سفر می‌کنید می‌توانید با خرید تور ایتالیا از آژانس‎های هواپیمایی اقدام به سفر کنید. معمولاً آژانس‎های هواپیمایی برای تور ایتالیا بهترین برنامه سفر را می‌چینند که شما می‌توانید مطابق با آن برنامه‌ها و به‌صورت گروهی با لیدر به بازدید از این مکان‌های زیبا بپردازید.

 

اگر به بازدید گروهی علاقه‏ای ندارید و می‌خواهید خودتان بلیط خارجی تهیه کنید، باید خودتان برنامه سفر خود را بچینید و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا برای بازدید از مکان‌های زیبای و شگفت‌انگیز ایتالیا وقت کم نیاورید.

 

مد لباس و پوشاک در ایتالیا

 

علاوه بر هنرهای بی‌نظیر ایتالیا می‌توان به مد لباس و پوشاک در این کشور اشاره کرد. پس از هنر معمولاً اولین چیزی که توجه توریست‌های تور ایتالیا را به خود جلب می‌کند همین مد لباس است. برندهای بزرگی مانند  پرادا، ماسیمو بتورا و رنزو پیانو  در این کشور در حال فعالیت هستند.

 

غذاها و جشنواره‌های ایتالیا

 

هرساله تعداد زیادی از آشپزان سرتاسر جهان برای آموزش غذاهای لذیذ ایتالیایی بلیط هواپیما با مقصد ایتالیا را تهیه می‌کنند. امروزه در تمام نقاط جهان رستوران‎های ایتالیایی وجود دارد که هرروز به مشتریان این رستوران‎ها افزوده می‌شود. پس حتماً در سفر به ایتالیا از غذاهای خوش‌مزه آن غافل نشوید.

 

یکی دیگر از جاذبه‎های این کشور جشنواره‏های بیپایان آن است. هرساله مسافران زیادی برای شرکت و مشاهده این جشنواره‎ها بلیط خارجی با مقصد ایتالیا را خریداری می‌کنند.

 

جاذبه‌های  طبیعی

 

مسافرانی هم هستند که علاقه‎ی چندانی به مشاهده آثار باستانی و هنری ندارند و تنها برای دیدن طبیعت زیبا و بی‎نظیر ایتالیا بلیط خارجی تهیه می‌کنند. طبیعت ایتالیا نیز همانند آثار هنری آن شگفت‌آور است. غارها، سواحل دل‌انگیز، کوهستان و ... ایتالیا می‌تواند موجب خوشنودی مسافران شود.

 

اختلاف‌زمانی

 

معمولاً به هنگام سفر به خارج از کشور یکی از دغدغه‌ها اختلاف‌زمانی مبدأ با مقصد است. مقاصدی که اختلاف‌زمانی زیادی با ایران دارند موجب به‌هم‌ریختگی زمان خواب‌وبیداری مسافران می‌شوند. درنتیجه ممکن است به دلیل تغییر ساعت خواب مسافران و خستگی ناشی از آن کیفیت سفر پایین بیاید.

این در حالی است که اختلاف‌زمانی ایران (تهران) با ایتالیا تنها دو ساعت و نیم است. درواقع ساعت ایتالیا دو ساعت و نیم از ساعت ایران عقب‌تر است. درنتیجه با خرید بلیط هواپیما ایتالیا می‌توانید به‌راحتی و با داشتن ساعت خواب نرمال ایران سفر کنید.



نظرتان را بنویسید







منو