بررسی و مقایسه فرست کلاس چند ایرلاین برتر دنیا




بررسی و مقایسه فرست کلاس

بلیط هواپیما سام سیر

 

برسی پرواز فرست کلاس در چند ایرلاین

 

در هنگام خرید بلیط هواپیما داشتن اطلاعاتی هرچند مختصر می‌تواند در انتخاب و خرید بلیط موردنظر به ما کمک کند. تمامی ایرلاین های جهان در ارائه بلیط هواپیما دارای کلاس‌های پروازی متفاوتی هستند که در این کلاس‌ها خدمات مختلف باکیفیت‌های متفاوت ارائه می‌شود.

به‌طورکلی کلاس‌های پروازی را به بخش‌های اکونومی، پرمیوم اکونومی، تجاری یا همان بیزینس و فرست کلاس تقسیم‌بندی می‌شوند. البته در برخی از هواپیماها کلاس سوئیت اولترالوکس نیز دیده می‌شود که برای فروش بلیط خارجی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه به بررسی فرست کلاس بلیط هواپیما چند ایرلاین برتر دنیاخواهیم پرداخت.

 

معرفی کلاس پروازی فرست کلاس

 

این کلاس پروازی در بسیاری از هواپیماها و شرکت‌های هواپیمایی بالاترین کلاس پروازی به‌حساب می‌آید. که از آن برای فروش بلیط خارجی خود استفاده می‌کنند. ازین رو مسافرانی که خواهان بلیط ارزان هواپیما هستند مجبور به استفاده از کلاس‌های پایین‌تر می‌باشند.

در فرست کلاس برای هر مسافر اتاقی خصوصی به همراه صندلی مبله، تلویزیون، ریموت و اینترت ماهواره‌ای در نظر گرفته‌شده است همچنین داشتن سرویس بهداشتی اختصاصی برای هر مسافر در این کلاس پروازی نیز قابل‌توجه است.

داشتن صندلی‌های راحت باقابلیت تنظیم شدن، فضای زیادی برای راحتی پاها، تنظیم پشتی و پشتی سر از امکاناتی است که باعث افزایش کیفیت و راحتی در این کلاس پروازی شده است. وجود این امکانات در این کلاس پروازی سبب شده تا بلیط هواپیما این کلاس دارای قیمت بیشتری نسبت به دیگر کلاس‌ها باشد در صورت نیاز به خرید بلیط ارزان هواپیما می‌توانید از خدمات دیگر کلاس‌های ارائه‌شده توسط ایرلاین ها بهره‌مند شوید.

 

 

سنگاپور

 

اگرچه فرست کلاس در شرکت‌های هواپیمایی سنگاپور بالاترین کلاس پروازی به‌حساب نمی‌آید و این شرکت از کلاس بالاتر سوئیت برای ارائه نهایت خدمات خود استفاده می‌کند بااین‌حال فرست کلاس در این ایرلاین به ارائه بالاترین کیفیت از خدمات می‌پردازد و مسافران با خرید بلیط خارجی می‌توانند از آن خدمات استفاده کنند.

در این شرکت هواپیمایی فرست کلاس به دو بخش فرست کلاس و فرست کلاس جدید تقسیم‌شده است که تفاوت آن‌ها در ارتقا یافتن صندلی‌ها و راحت‌تر شدن آن‌ها در فرست کلاس جدید می‌باشد. که برای دست یافتن به بلیط ارزان هواپیما در این کلاس می‌توان از فرست کلاس آن استفاده کرد.

 

 

قطر

 

این کلاس پروازی در این ایرلاین دارای خدمات متنوعی است که با تهیه بلیط خارجی مسافران می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. خدماتی نظیر صندلی‌های ماساژور، حمام شخصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و تلویزیون در برخی از اتاق‌های خصوصی ارائه می‌شود. شرکت هواپیمایی قطر یکی از لوکس‌ترین ایرلاین ها در این کلاس می‌باشد.

 

 

امارات

 

فرست کلاس در این شرکت هواپیمایی به سه دسته تقسیم می‌شود که تنها تفاوت آن‌ها در راحتی صندلی‌ها می‌باشد. برخی از امکاناتی که در این کلاس وجود دارد تلویزیون شخصی، فضای اتاقک مانند، اینترنت و منوی غذایی مخصوص می‌باشد.

 

 

ژاپن

 

جال سوئیت یا همان فرست کلاس شرکت هواپیمایی ژاپن دارای طراحی است که علاوه برداشتن فضایی لوکس این حس را نیز به مسافران می‌دهد که گویی در هتلی 5 ستاره به سر می‌برند. داشتن صندلی‌های راحت در فضایی که از جنس چوب ساخته‌شده و همچنین وجود تلویزیون و امکانات متعدد دیگر سبب شده تا این کلاس پروازی در این ایرلاین منحصربه‌فرد به نظر آید.

 

 

ایر فرانس

 

این کلاس پروازی که در این شرکت هواپیمایی بانام لاپریمایر شناخته می‌شود سوئیتی است با تختی راحت که با داشتن فضایی بزرگ و زیبا آرامش را در طول پرواز به مسافران هدیه می‌کند.

در این کلاس پروازی یک کیف که محتویات آن شامل وسایل مراقبت از پوست و مو و شانه هست در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. درصورتی‌که خواهان خرید بلیط ارزان هواپیما هستید می‌توانید از کلاس‌های دیگر این ایرلاین استفاده کنید.



نظرتان را بنویسید







منو