فاصله تهران تا شهرهای کیش و اصفهان




 

فاصله تهران تا کیش و اصفهان

بلیط داخلی سام سیر

 

فاصله تهران تا شهرهای کیش و اصفهان چقدر است؟؟

 

در مقاله قبل به فاصله زمانی و مسافت تهران تا رامسر، بندرعباس و بانه پرداختیم. در این مقاله می‌خواهیم به مسافت و فاصله زمانی شهر تهران با کیش و اصفهان بپردازیم. تا مسافران عزیز بتوانند با توجه به این اطلاعات یکی از وسایل نقلیه اتومبیل شخصی، اتوبوس، قطار و خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی را برای سفر خود انتخاب کنند. پس برای داشتن انتخابی مناسب ما را در این مقاله همراهی کنید.

 

شهر مبدأ: تهران – شهر مقصد : کیش

 

کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج‌فارس است. این جزیره به دلیل رطوبت و آب‌وهوای گرم بیشتر در فروردین ماه و فصول پاییز و زمستان شاهد مسافران از سرتاسر کشور است. البته سفرهای زیادی به این جزیره در فصل تابستان به دلیل برگزاری جشنواره تابستانه انجام می‌شود. این جشنواره طرفداران مخصوص به خود را دارد. هرساله حجم بسیار زیادی از مسافران از طریق زمینی و بلیط داخلی تنها برای شرکت در این جشنواره به کیش سفر می‌کنند.

 اگر قصد پرواز داخلی به کیش رادارید باید بدانید که در برخی فصول که حجم مسافرین زیاد است امکان پر شدن بلیط داخلی به کیش وجود دارد. پس سعی کنید زودتر تصمیم خود را برای خرید بلیط داخلی کیش بگیرید.

از جاهای دیدنی کیش می‌توان به ساحل مرجان، اسکله تفریحی،کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین‎ها و جزیره هندورابی اشاره کرد. قطعاً با سفر به این جزیره یک سفر هیجان‎انگیز را تجربه خواهید کرد. چراکه این جزیره از تفریحات آبی بسیار هیجان‌انگیزی برخوردار است. معمولاً مسافران حداقل یک روز از سفر خود را برای تفریحات آبی جزیره زیبای کیش اختصاص می‌دهند.

 

حال که مقصد کیش را برای سفر انتخاب کردید باید بدانید که اگر می‌خواهید با اتوبوس و یا وسیله نقلیه شخصی خود به کیش سفر کنید حدوداً 19:00 باید در جاده باشید. که این مسافت طولانی ممکن است باعث خستگی شما در طول سفر شود و در کیفیت سفر شما تأثیر منفی بگذارد. همچنین به هنگام سفر در این زمان طولانی به خطرات جاده هم می‌توان اشاره کرد. البته اگر قصد بازدید از شهرهای بین مسیر رادارید ماشین شخصی بهترین و مناسب‎ترین گزینه است. در غیر این صورت پرواز داخلی بسیار مناسب‌تر است.

اگر برای سفر به کیش اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی کنید تنها 01:50 در پرواز خواهید بود و می‌توانید پس از رسیدن به مقصد پرانرژی به مکان‎های دیدنی آن بروید.

 

شهر مبدأ: تهران – شهر مقصد : اصفهان

 

شهر زیبای اصفهان که به دلیل وجود هنر و زیبایی به نصف جهان ملقب شده یکی دیگر از مقاصدی است که هرساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. آب‌وهوای خوب این شهر باعث شده تا مسافران در تمام فصول سال با اتوبوس، وسیله نقلیه شخصی و خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی خواهان بازدید از این شهر شوند.

از جاهای دیدنی این شهر می‌توان به میدان نقش‌جهان، سی‌وسه پل، پل خواجو، کاخ عالی قاپو، کاخ چهل‌ستون، مسجد جامع و ... اشاره کرد. قطعاً باید بازه زمانی زیادی را برای بازدید از تمام آثار تاریخی اصفهان در نظر گرفت. مسافرانی که قصد سفر به اصفهان با پرواز داخلی را دارند باید در نظر داشته باشند که با یک سفر سه تا چهارروزه نمی‌توانند از تمام آثار باستانی این شهر زیبا دیدن کنند. پس به هنگام خرید بلیط داخلی برگشت به این موضوع دقت کنید.

سفر زمینی به اصفهان خیلی طولانی نیست. برای سفر به این شهر زیبا و تاریخی کافی است 450 کیلومتر را از تهران طی کنید. اگر قصد سفر با اتوبوس و وسیله نقلیه شخصی دارید حدوداً 05:00 باید در جاده باشید.

اگر می‌خواهید با سرعت بیشتری به مقصد برسید می‌توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی اقدام به سفر کنید. در صورت داشتن پرواز داخلی تنها 00:50 در پرواز خواهید ماند.

 



نظرتان را بنویسید







منو