فاصله تهران تا شهرهای کرمانشاه و گرگان




 

فاصله تهران تا کرمانشاه و گرگان

بلیط داخلی سام سیر

 

فاصله تهران تا شهرهای کرمانشاه و گرگان چقدر است؟؟

 

کشور پهناور ایران دارای مناظر طبیعی و تاریخی بسیاری است. هر ساله مسافرانی که قصد سفر در داخل کشور را دارند برای انتخاب مقصد خود چندین گزینه مختلف روی میز دارند. گاهی هم هوس سفر دوباره به مقاصدی که از پیش رفته اند را میکنند. هر شهر ایران زیبایی‏های مخصوص به خود را دارد. هر یک از این زیبایی ها سبب شده تا مسافران برای انتخاب مقصد گردشگری خود دچار تردید شوند. در این میان باید مسافران از میان شهرهای زیبا متناسب با فاکتورهایی که برایشان مهم است شهر مقصد را انتخاب نمایند.

از این فاکتور ها میتوان به فاصله زمینی و هوایی مبدا تا مقصد نام برد. در این مقاله میخواهیم به مدت زمان مورد نیاز برای سفر از تهران تا کرمانشاه و گرگان با وسایل نقلیه مختلف اعم از قطار، اتوبوس، اتوموبیل شخصی و پرواز داخلی بپردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید وسیله نقلیه مناسب خود را برای سفر انتخاب نمایید.

 

شهر مبدا: تهران – شهر مقصد : کرمانشاه

 

کرمانشاه یکی از مهمترین شهرها در قسمت مرکزی غرب ایران است. کرمانشاه یک شهر غنی از تاریخ و فرهنگ است. آب و هوای کرمانشاه معتدل کوهستانی است پس برای سفر در تابستان و عید بسیار مناسب است. اگر قصد سفر به کرمانشاه را دارید حتما از مناطق بیستون، طاق بستان، سراب صحنه، مسجد شافعی‎ها، تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی و باغ گل های کرمانشاه دیدن کنید.

 

 

اگر بخواهید با اتوموبیل شخصی و یا اتوبوس به کرمانشاه سفر کنید باید بدانید که فاصله زمینی تهران تا کرمانشاه 500 کیلومتر میباشد. برای سفر زمینی باید حدودا 06:00 در جاده باشید.

اگر شما جزء افرادی هستید که سفر با قطار برایتان از هر وسیله نقلیه دیگر دل انگیز تر است باید بدانید که کرمانشاه راه آهن ندارد. پیشنهاد ما به شما جایگزینی بلیط داخلی با بلیط قطار است. با خرید بلیط داخلی با کمترین زمان میتوانید به کرمانشاه برسید.

اگر اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی با مقصد کرمانشاه کنید حدودا 00:36 را در پرواز خواهید گذراند و سپس میتوانید بدون خستگی و با انرژی زیاد اقدام به دیدن جاذبه‎های زیبای کرمانشاه کنید.

لازم به ذکر است که اگر خواهان سفری با کیفیت هستید داشتن یک پرواز داخلی به افزایش کیفیت سفر شما کمک خواهد کرد. چراکه شش ساعت رانندگی و یا سفر در اتوبوس ممکن است شما را گرمازده و خسته کند و سبب شود تا شما در طول سفر لذت کافی را نبرید.

اگر در خانواده خود کودک و میانسال دارید حتما به خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی فکر کنید. چرا که کودکان و میانسالان برای سفر زمینی به مدت شش ساعت اذیت خواهند شد. و برای حفظ آسایش این اعضا داشتن یک پرواز داخلی کمک فراوانی میکند.

 

شهر مبدا: تهران – شهر مقصد : گرگان

 

مسافرانی هستند که در تمام تعطیلات خود سفر به شهرهای شمال کشور را به هر جای دیگری ترجیح میدهند. معمولا ساکنین تهران برای گذراندن تعطیلات و رفع خستگی‎های شهرنشینی سفر شمال را انتخاب میکنند.

گرگان در مرکز استان گلستان واقع شده است. آب و هوای این شهر معتدل است.

از مکان های دیدنی این شهر میتوان به ناهارخوران، النگدره، دریاچه توشن، روستای زیارت، بازار نعلبندان، مسجد جامع گرگان، طبیعت سردانسر و جنگل شصت کلا اشاره کرد.

برای سفر به گرگان با اتوبوس و اتوموبیل شخصی باید 410 کیلومتر را در جاده باشید. که حدودا 05:30 زمان میبرد. اگر هم میخواهید از مناظر زیبای بین مسیر استفاده کنید بیلط قطار را تهیه کنید تا پس از 10:30 به مقصدتان برسید.

برای پرواز داخلی به گرگان باید بدانید که با خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی با مقصد گرگان تنها 00:52 در پرواز خواهید بود.

معمولا یکی از دغدغه ها برای سفرهای طولانی با اتوبوس و اتوموبیل شخصی یافتن غذاخوری مناسب و سرویس بهداشتی تمیز در میان راه است. که معمولا در میان راه به دلیل عدم اطلاع، ممکن است به دلیل تغذیه نامناسب در رستوران و یا استفاده از سرویس بهداشتی کثیف بیمار شوید و از سفر خود لذت نبرید.

به همین منظور پیشنهاد ما این است تا با خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی زمان رسیدن به مقصد را تا حد امکان کاهش دهید. همچنین با خرید بلیط داخلی از خستگی ناشی از سفر بکاهید. چرا که مدت زمان سفر زمینی از تهران به گرگان طولانی میباشد.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو