فاصله تهران تا شهرهای قشم و شیراز




 

 

فاصله تهران تا قشم و شیراز

پرواز داخلی سام سیر

 

 

فاصله تهران تا شهرهای قشم و شیراز چقدر است؟؟

 

در این مقاله میخواهیم به فاصله هوایی و زمینی سفر از تهران با مقصد قشم و سفر از  تهران به مقصد شیراز بپردازیم. مسافران عزیز میتوانند با مطالعه این مقاله تصمیم نهایی خود را برای انتخاب وسیله نقلیه مناسب بگیرند. برای  انتخاب سفر با اتوبوس، قطار، پرواز داخلی یا وسیله نقلیه شخصی نیاز به درنظر گرفتن فاکتورهایی است. معمولا برای سفر به هر مقصدی اگر برایتان زمان مهم است حتما از بلیط داخلی هواپیما استفاده کنید. با پرواز داخلی میتوانید با کمترین زمان به مقصد مورد نظرتان برسید. معمولا مسافران به دلیل بالا بودن مخارج سفر برای کاهش این مخارج از خرید بلیط داخلی هواپیما برای مقاصد خود خودداری میکنند و معمولا آخرین گزینه‎ای است که به آن فکر میکنند. این درحالیست که با داشتن یک پرواز داخلی به مقصد کیفیت سفرتان دوچندان خواهد بود.

در این مقاله ما شما را برای انتخاب یک وسیله نقلیه مناسب راهنمایی خواهیم کرد. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

شهر مبدا: تهران – شهر مقصد : قشم

 

قشم بزرگترین جزیره ایران است. قطعا سفر به این جزیره زیبا هیجان انگیز خواهد بود. قشم در تنگه هرمز واقع شده است. از مکان‏های دیدنی این جزیره زیبا میتوان به جنگل‏های حرا، غارهای خوربس، تنگه چاهکوه، دلفین‎های آبی خلیج فارس، دره ستاره‎ها، جزایر ناز و غیره اشاره کرد. جزیره قشم برای علاقه‌مندان به طبیعت بهترین مقصد به شمار می‎آید.

اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید در صورت خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی کیش 01:50 در پرواز هستید. 01:50 زمان مناسبی است و امکان خستگی در این مدت زمان کم است.

اگر بخواهید با اتوبوس و ماشین شخصی خود به قشم سفر کنید باید از تهران 1400 کیلومتر را طی کنید. این درحالیست که امکان خستگی، بیمار شدن و گرمازدگی و خطرات جاده و ... در مسیرهای طولانی وجود دارد. اگر خواهان دیدار شهرهای بین مسیر تهران و قشم هستید گزینه اتوموبیل شخصی گزینه‎ی مناسبی است. اما اگر در خانواده خود افراد مسن و خردسال دارید پیشنهاد میکنیم که با پرواز داخلی با کمترین زمان به قشم سفر کنید.

اگر قطار را برای سفر به قشم انتخاب کرده اید باید بلیط قطار را با مقصد بندرعباس خریداری نمایید سپس از بندرعباس با سوار شدن لنج طی 00:45 به جزیره زیبای قشم بروید.

 

شهر مبدا: تهران – شهر مقصد : شیراز

 

شهر شیراز یکی دیگر از بزرگترین شهرهای کشور ایران است. این شهر زیبا هر ساله و در تمام فصول سال مسافران را به خود جذب میکند. تخت جمشید، دروازه قرآن، آرامگاه شاعر بزرگ ایران حافظ، آرامگاه شاعر بزرگ کشورمان سعدی، ارگ کریم خان زند، نارنجستان باغ قوام، باغ ارم، سرای مشیر و ... از جاذبه‏های دیدنی این شهر تاریخی زیبا است. معمولا برای سفر به شیراز و دیدن مکان‏های تاریخی آن بیشتر از یک سفر سه یا چهار روزه زمان لازم دارید. پس اگر قصد خرید بلیط داخلی هواپیما را دارید حتما برنامه سفر خود را پیش از خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی رفت و برگشت بچینید تا از بازه زمانی سفرتان مشخص شود.

اگر قصد سفر با اتوبوس و یا وسیله نقلیه شخصی را دارید باید بدانید که برای رسیدن به شهر زیبای شیراز باید 935 کیلومتر را طی کنید. حدودا نزدیک به 10:00 در جاده هستید. اگر برایتان خستگی راه و خطرات جاده یک مسئله مهم و اساسی تلقی میشود ما به شما خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی را پیشنهاد میکنیم. ده ساعت در جاده بودن ممکن است کیفیت سفر شما تحت تاثیر قرار دهد و شما تا انتهای سفر خسته باشید و از سفر خود به خوبی بهره نبرید. پس بهتر است با خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی تنها مدت زمان 01:20 را در پرواز باشید و پر انرژی به سفر خود ادامه دهید.

اگر به دنبال خرید بلیط داخلی هواپیما با قیمت مناسب هستید میتوانید ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی با قیمت ارزان را مطالعه نمایید تا علاوه بر بالا رفتن سطح کیفیت سفرتان، هزینه کمتری را متقبل شوید.

افرادی هم هستند که سفر با قطار را به اتوموبیل شخصی و پرواز داخلی ترجیح میدهند. اگر شما جزء این افراد هستید باید بدانید که خوشبختانه از تهران میتوانید به صورت مستقیم با قطار به شیراز سفر کنید. در این سفر حدودا 10:30 در راه هستید.

 



نظرتان را بنویسید







منو