آشنایی با مناطق گردشگری در آفریقای جنوبی (بخش چهارم)




 

مناطق گردشگری آفریقا جنوبی

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

آشنایی با مناطق گردشگری در آفریقای جنوبی

 

آفریقا منطقه وسیعی را به خود اختصاص داده است که در آن مناظر طبیعی و گردشگری فراوانی قرارگرفته است. علاقه‌مندان به مناظر طبیعی و حیات‌وحش می‌توانند با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر کنند تا به همراه داشتن سفری لذت‌بخش از این جاذبه‌های گردشگری از نزدیک دیدن کنند.

 

بخشی از این آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری طبیعی در آفریقای جنوبی قرارگرفته که همه‌ساله افراد زیادی با خرید بلیط خارجی خود را برای سفر به این منطقه از جهان آماده می‌کنند تا از جاذبه‌های موجود در آن دیدن به عمل‌آورند.

 

در این مقاله قصد معرفی چند جاذبه گردشگری که در آفریقای جنوبی قرارگرفته‌اند راداریم که برخی از مسافران می‌توانند با استفاده از تور آفریقای جنوبی لحظه آخری و با خرید بلیط ارزان هواپیما به این منطقه شگفت‌انگیز سفر کنند.

 

رشته‌کوه دراکنزبرگ

 

دراکنزبرگ که به معنای کوه‌های اژدها می‌باشد در استانی بانام کوازولو ناتال قرارگرفته است. این مکان که به‌عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در آفریقای جنوبی به شمار می‌آید محل قرار گرفتن بلندترین قله هادر این منطقه نیز می‌باشد که گردشگران با تهیه تور آفریقای جنوبی برای دیدن آن به این کشور سفر می‌کنند.

 

از آثاری که در فهرست میراث فرهنگی یونسکو به چشم می‌خورد پارک خاهلامبا دراکنزبرگ می‌باشد که در این منطقه قرارگرفته است و سبب شده تا جهانگردان از کشورهای مختلف با خرید بلیط خارجی به این منطقه فوق‌العاده غنی بیایند تا از مناظر طبیعی زیبایی که در آن قرار دارد دیدن کنند.

 

وجود پارکهای طبیعی بسیاری در این منطقه ازجمله پارک ملی رویال ناتال که دارای مناظر طبیعی و گردشگری فراوانی هستند به این منطقه برای جذب گردشگر کمک بسیاری کرده است.

 

رشته‌کوه دراکنزبرگ به دلیل وجود جنگلهای انبوه به محیطی مناسب برای زندگی گونههای مختلف گیاهی و جانوری تبدیل‌شده است بطوریکه در این منطقه چیزی در حدود 800 گونه گیاهی وجود دارد که برای دیدن آن‌ها از نزدیک با استفاده از تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر کنید.

 

در تابستان این منطقه در زیباترین حالت خود قرار دارد. طبیعت این منطقه در این فصل کاملاً سرسبز، آبشارها و رودها فوقالعاده زلال میباشد که همین موضوع سبب شده تا افرادی با خرید به‌موقع بلیط ارزان هواپیما توانستند تور آفریقای جنوبی را برای خود خریداری کنند به این منطقه زیبا بیایند و از مناظر دیدنی آن لذت ببرند.

 

برخی دیگر از مسافران برای انجام برخی از تفریحاتی که در این منطقه قرار دارد با بلیط خارجی به این منطقه سفر می‌کنند. تفریحاتی که این اشخاص برای استفاده از راهی آفریقای جنوبی می‌شوند و برای به دست آوردن بلیط ارزان هواپیما این سفر از ترفندهای مختلفی استفاده میکنند فرود با طناب، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری کوهستان، پاراسل سواری، صخره‌نوردی برای افراد حرفهای، ماهی گیری و قایق‌سواری در آبهای خروشان این منطقه میباشد.

 

مسیر گاردن روت

 

این جاده زیبا که در حاشیه جنوب شرقی سواحل این منطقه به طول 200 کیلومتر واقع‌شده است از جاذبههای گردشگری این منطقه به‌حساب میآید که جهانگردان با تهیه بلیط ارزان هواپیما لحظه آخری و انجام پرواز خارجی به دیدن این جاذبه گردشگری منحصربه‌فرد میآیند.

 

این مسیر که از کیپ غربی تا کیپ شرقی کشیده شده است در مسیر خود از دریاچهها، صخرههای ساحلی، تپههای سرسبز، تالابها و بسیاری از شهرهای زیبای ساحلی عبور میکند. داشتن مناظر دیدنی شگفت‌انگیز در این جاده این جاده را به جاذبه گردشگری در این منطقه تبدیل کرده است که افراد زیادی ازجمله کسانی که با خرید بلیط ارزان هواپیما توانستهاند به این شهر با انجام پرواز خارجی سفر کنند به سپری کردن ساعاتی در این جاده بپردازند.



نظرتان را بنویسید







منو