جاذبه‌های برتر استرالیا را بشناسید




 

جاذبه‌های برتر استرالیا

 

پرواز خارجی سام سیر

 

جاذبه‌های برتر استرالیا را بشناسید.

 

استرالیا ششمین کشور بزرگ جهان است که ازنظر مناظر طبیعی دارای تنوعی بی‌نظیر بوده و بسیاری از گردشگران هنگام بازگشت به کشور خود، از خرید بلیط هواپیما و تور استرالیا احساس رضایت کرده‌اند. شما نیز می‌توانید با خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی به این کشور سفرکرده‌ و از طبیعت بکر کوهستان‌های جنوب شرقی گرفته تا دامنه‌های مناطق غربی و جنگل‌های گرمسیری در شمال شرقی و همچنین دشت‌های خشک و نیمه‌خشک مناطق مرکزی استرالیا دیدن کنید. تنوع زیستی در استرالیا بسیار زیاد بوده و سواحل زیبای آن و مناطق بکری که در نقاط دورافتاده این کشور قرار دارند گزینه مناسبی برای خرید تور استرالیا به‌حساب می‌آیند. هر ایالت از این کشور جاذبه‌های خاص خود را دارد و در رأس همه آن‌ها ایالت ویکتوریا که به پایتخت هنری اسپانیا معروف است قرار دارد که دارای بهترین غذاها و نوشیدنی‌هاست. در این مقاله قصد داریم با چند نمونه از جاذبه‌های گردشگری این کشور آشنا شویم، پس قبل از انتخاب تور استرالیا و رزرو یا خرید بلیط هواپیما حتماً این مقاله را مطالعه کنید.

 

 

صخره‌های عظیم مرجانی

 

این صخره‌های عظیم که در سواحل کوئینزلند قرار دارند به‌عنوان بزرگ‌ترین دیواره مرجانی جهان شناخته‌شده‌اند و یکی از بزرگ‌ترین مقاصد گردشگری در جهان به‌حساب می‌آیند. اگر دیدار از این صخره‌ها را در تور استرالیا خود بگنجانید می‌توانید با کشتی سواری و غواصی این پرواز خارجی را برای خود خاطره‌انگیز کنید. ضمناً این نکته را نیز فراموش نکنید که برای غواصی مدارک لازم را به همراه داشته باشید و قبل از بازدید از این مکان برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت رزرو انجام دهید.

 

 

پل بندرگاه سیدنی

 

شاید افرادی که به جاذبه‌های گردشگری جهان علاقه بسیار زیادی دارند و با خرید بلیط هواپیما به‌تمامی نقاط جهان سفر می‌کنند در مورد شباهت این پل ازنظر معماری به چوب‌لباسی، شنیده باشند. این پل که از روی بندرگاه سیدنی می‌گذرد، بخش تجاری مرکزی سیدنی را به ساحل شمالی این شهر وصل می‌کند و دارای مسیرهای مخصوصی جهت پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، عبور و مرور وسایل نقلیه و ریل قطار می‌باشد. این پل که به‌عنوان ششمین پل ارتباطی جهان شناخته‌شده است در سال ۱۹۳۲ ساخته‌شده و با ارتفاع ۴۴ پایی از سطح آب، عنوان مرتفع‌ترین پل قوسی شکل جهان را نیز به خود اختصاص داده است.

 

 

صخره‌های ماسه‌سنگی

 

در مناطق شمالی استرالیا صخره‌های بزرگی به نام صخره‌های ماسه‌سنگی به چشم می‌خورد. اهالی آنانگو که جزو بومیان این منطقه هستند و این صخره‌ها برایشان مقدس است می‌توانند با اطلاعات کاملی که از حیوانات و گیاهان این ناحیه دارند، راهنمای خوبی برای گردشگران باشند. حداقل زمان نیاز برای بازدید از این منطقه نصف روز است که می‌توانید هنگام سحر یا غروب آفتاب شاهد رنگ‌ها و صحنه‌های خارق‌العاده‌ای در آسمان این منطقه باشید.

 

 

تالار اپرای سیدنی

 

این مکان که در قرن بیستم به‌عنوان مشهورترین و متفاوت‌ترین سازه شناخته‌شده است در سال ۱۹۷۳ تأسیس‌شده و هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. این تالار دارای سالن‌های زیادی می‌باشد که سالیانه بیش از ۱۵۰۰ نمایش در آن‌ها اجرا می‌شود و هرساله علاقه‌مندان بسیاری را از سراسر جهان با خرید تور استرالیا به سمت خود می‌کشاند. اگر قصد دارید با پرواز خارجی استرالیا به این کشور سفر کنید و برای تماشای نمایش، به تالار اپرای سیدنی بروید، رزرو قبلی را فراموش نکنید.

 

 

بندر جکسون

 

این بندر که نام منطقه‌ای در سیدنی است محل تلاقی آب‌های بندرگاه سیدنی، بندر مرکزی و شمالی و رودخانه پاراماتا می‌باشد. درواقع اولین مهاجران اروپایی این مکان را برای سکونت انتخاب کردند. سالیانه مسابقات قایقرانی سیدنی و مراسم آتش‌بازی جشن سال نو در این بندر برگزار می‌شود. هنگامی‌که برای خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی استرالیا برنامه‌ریزی می‌کنید یک روز کامل را برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری بندر جکسون کنار بگذارید. 



نظرتان را بنویسید







منو