بهترین هتل ها برای سفر چند روزه به بارسلونا




هتل های خوب در برنامه تور اسپانیا

بهترین هتل های بارسلونا در برنامه تور اسپانیا

 

 

بهترین هتل ها برای سفر چند روزه به بارسلونا

 

به مقصد پر شور و حال خود، بارسلونا خوش آمدید! این روزها تور اسپانیا یکی از پر طرفدار ترین ها برای اکثر توریست ها است. سفر به شهری با اتفاقات و فستیوال های بی حس کننده با موسیقی و غذاهای خوشمزه اسپانیایی از بهترین ها در بارسلونا است.

 

 

 برویم سر بحث هتل و اقامت هیجان انگیز در بارسلونا

 

از هتل های خوب در برنامه تور اسپانیا

 

 

The Charm of Catalonia

 

تور اسپانیا و اقامت در هتل کاتالونیا

 

بام اسپانیا در بارسلونا با هتل کاتالونیا، بر فراس تراس های بلند این هتل نوشیدنی دوست داشتنی خود را بنوشید و از تماشای نیمی از بارسلونا و ساختمان های گوتیک لذت ببرید. دیدن طلوع و غروب آفتاب هم از این منظر تماشایی است.

اگر تور اسپانیا را به عنوان یک سفر لاکچری در نظر گرفته‌اید، این هتل برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

 

 

The Serras

 

تور اسپانیا و اقامت در هتل سراس بارسلونا

 

هتل شیک سراس در ناحیه ساختمان های گوتیک بارسلونا واقع شده، در تراس بام این هتل و یا بالکن اتاق خود هم به دریا خیره شوید، حس و حال عجیبی خواهید داشت، بهترین اقامت را برای خود انتخاب کرده اید. این هتل نیز از مجموعه هتل های لوکس بارسلونا می‌باشد و برای مسافرانی مناسب است که هزینه سفر برایشان دغدغه نباشد.

 

 

Sir Victor Hotel

 

تور اسپانیا و اقامت در هتل سر ویکتور

 

این هتل مایه افتخار بارسلونا است، چرا؟ چون براساس ایده های طراحی و معماری گودیک ساخته شده و نمتی جالب و متفاوتی را به خود گرفته، به طور کلی هتل های بارسلونا جدا از راحتی و آسایش برای یک اقامت عالی فرصت مناسبی برای ماندن در یک اقامتگاه با معماری متفاوت، خاص و اصیل اسپانیایی است.

هتل های بارسلونا به مثال موزه ها در بارسلونا هستند. اقامت در این هتل جزو بهترین تجربه های زندگی خواهد بود. اگر در برنامه تور اسپانیا خود هزینه برایتان از اهمیت چندانی برخوردار نیست، رزرو هتل ویکتور را در برنامه قرار دهید.

 

 

Hotel Granados 83

 

تور اسپانیا و اقامت در هتل گرانادوس بارسلونا

 

هتل در منطقه Eixample  قرار دارد، این منطقه قدیمی است، و هتل دربین ساختمان ها و مکان های تاریخی بارسلونا جای گرفته، خیلی خوب و راحت تنها با فاصله کم و یا یک پیاده روی دلپذیر از هتل تا جذابیت های تاریخی این منطقه راه است

 

خب تقریبا هزینه اقامت دراین هتل ها بالاست، اگرچه همان قدر که پول بدهید از امکانات بیشتری بهره مند خواهید شد،اما نه به این معنا که صرف هزینه بالا مبنای خوش گذرانی و لذت بیشتر است، از چشم یک توریستی دل در گرو سفر به بارسلونا را دارد خود را موظف میدانیم که تعدادی از هاستل های خوب و به صرفه را معرفی کنیم.

 

 

Safestay  Barcelona sea

 

تور اسپانیا

 

یک اقامتگاه و یا هاستل امن همانطور که از اسمش بر میا ید برای مسافران بارسلونایی، اقامت در این هاستل جمع و جور و با صفا است، هاستل ها فرصت خوبی برای آشنایی و دوست یابی است، اگر تنها سفر میکنید همسفری و همراه خوبی را در همین هاستل ها میتوانید پیدا کنید.

 

 

Bcnsporthostels

 

تور اسپانیا

 

فضای شاد و تمیز این هاستل مپل یک هتل سه ستاره است، اقامت در این هاستل ها به دور از حواشی و هزینه های بالا و نگرانی برای این هزینه هااست. طبق جیب خود سفر کنید. این هاستل ها از بهترینهای بارسلونا است. با یک جستجوی گوگل اطلاعات کافی را از هتل ها کسب کنید.

 

 

اقامت در هتل های بارسلونا

 

آن چیزی که سفر را خاطره انگیز میکند، دل کندن از وابستگی های دست و پاگیر است. اقامت در بهترین هتل بارسلونا و یا ارزانترین هاستل زمانی به دل توریست می چسبد که بخواهد از سفر لذت ببرد، لحظات را لمس کند و در ذهن به خاطر بسپارد، جوری سفر را به خاطر بسپارد که بعد از مدت ها با مرور خاطرات سفر احساس آرامش بکند، بارسلونا از آن دسته شهرهایی است که با اطلاعات کامل قبل از سفر باید باشد. در زمان خرید بلیط هواپیما و رزرو تور اسپانیا از ایرلاین معتبر استفاده کنید، در هر فصلی که سفر میکنید نسبت به شرایط جوی و لباسی که در چمدان برمیدارید مطمئن باشید.



نظرتان را بنویسید







منو