ناامن‌ترین خطوط هوایی جهان در سال 2019 کدامند؟




 

ناامن‌ترین خطوط هوایی جهان 

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

ناامن‌ترین خطوط هوایی جهان در سال 2019 کدامند؟

 

برخي از خطوط هوايي هرساله به‌عنوان ناامن‌ترین خطوط هوايي شناخته می‌شوند تا مسافرين شناخت كافي براي خرید بلیط هواپیما به‌خصوص در پروازهاي طولانی‌مدت و پرواز خارجی داشته باشند. 

 

اين موضوع بسيار مهم به‌واسطه ملاک‌ها و معيارهايي بررسي می‌شود و هرساله ليست امن‌ترین و ناامن‌ترین ايرلاين ها در سرتاسر جهان اعلام می‌شود كه با يك سرچ ساده می‌توان آن‌ها را بررسي نمود و سفري ايمن و با اطمينان خاطر را براي خود رقم زد و بروز اتفاقات ناگوار را به حداقل رساند.

 

براي آشنايي با خطوط هوايي ناامن سال ٢٠١٩ مطالب زير را دنبال كنيد.

 

یکی از اصولی‌ترین و مهم‌ترین معیارها در درجه‌بندی خطوط هوایی، میزان تلفات و مرگ‌ومیر مسافران به نسبت کل هواپیماهای يک ایرلاین در نظر گرفته می‌شود و همچنين ميزان تلفات در شمار پروازهایی که هواپیماهای آن ایرلاین داشته‌اند. با در نظر داشتن اين موضوع مهم، هواپیمایی ملی کلمبیا يكي از خطوط هوایی‌های ناامن در جهان محسوب می‌شود. حال‌آنکه چرا مسافران از این خطوط در خرید بلیط هواپیما در پرواز خارجی براي مسیرهای طولاني استفاده می‌کنند؟ پاسخ ساده است، يكي از عمده‌ترین علل اين موضوع اين است كه تعدادي از مسافرين هميشه اولويتشان، ارزان بودن خرید بلیط هواپیما خارجي و داخلي بوده است و اين شرکت‌های هواپيمايي بليط هايي با اين شرايط براي خرید بلیط هواپیما ارائه می‌دهند.  

 

 

يكي ديگر از ناامن‌ترین خطوط هوایی، خطوط هوايي  چین می‌باشد.

 

به هنگام سوارشدن مسافران در هواپيماهاي ایرلاین چین، در ظاهر امر همه‌چیز خوب و نرمال است اما هنگام روشن شدن موتور هواپیما و شروع پرواز، اتفاقات عجيبي رخ می‌دهد و در آن لحظه مسافران بايد بدانند كه يكي از پرخطرترين خطوط هوايي را به هنگام خرید بلیط هواپیما انتخاب کرده‌اند. به‌خصوص در پرواز خارجی كه گاها مسيرها طولانی‌تر است و مسافران در پي خرید بلیط هواپیما خارجي  باقیمت مناسب هستند، این‌گونه خطوط هوايي به دليل داشتن قيمت مناسب‌تر در ليست انتخاب عده‌ای از مسافران قرار می‌گیرد، كه درنهایت ممكن است اين انتخاب منجر به اتفاقات ناخوشايندي گردد.

 

ملاك ديگري كه به هنگام رتبه‌بندی ناامن‌ترین خطوط هوایی جهان در نظر گرفته می‌شود، حوادث هوایی 30 سال گذشته ایرلاین‌های مختلف می‌باشد.( حوادث ناشی از تروریسم و شرايط آب و هوايي حدود 10 درصد از کل سوانح هوایی را شامل می‌شود.) 

 

 نكته مهم اين است كه هنگام رتبه‌بندی ناامن‌ترین خطوط هوايي جهان، حوادث ناشی از خطاهاي انسانی، شرایط نامطلوب آب و هوايي و درصد بيشتري از مسائل مربوط به تروریسم در این رتبه‌بندی گنجانده نشده است.

 

 

گارودا، ایرلاین اندونزیایی از این بابت جزء يكي از ناامن‌ترین خطوط هوايي جهان شناخته‌شده است.

 

اين ايرلاين با ارائه بلیط هواپیما خارجي و داخلي باقیمت مناسب درصدد پوشاندن حوادثي است كه تابه‌حال در سوانح هوايي از جانب اين خط هوايي رخ‌داده است. مسافرين نيز به دليل قيمت مناسب در نظر گرفته‌شده گاهي نظرشان جلب می‌شود و شرايط نامطلوب و خطرات ناشي از پرواز داخلی یا خارجی با اين خط هوايي را ناديده گرفته و از اين ايرلاين براي پرواز خارجی و پرواز داخلی خود استفاده می‌کنند و درواقع در سفرهاي خارجي كه هزينه پرواز و سفر بيشتر از سفرهاي داخلي می‌باشد خريد بلیط هواپیما خارجي از سوي مسافرين از این شركت بيشتر می‌باشد. 

 

اميدواريم كه مسافران دقت بيشتري در خرید بلیط هواپیما چه در پرواز خارجی و چه در پرواز داخلی بكنند و قبل از خرید بلیط هواپیما خارجي و داخلي باقیمت مناسب، امنيت و سرویس‌دهی ايرلاين ها را موردبررسی قرار داده و امنيت آن‌ها اطمينان حاصل نمايند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت آنلاین، بر روی لینک خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو