اتحاد هواپيمايي اسكاي تيم sky team  چيست؟




 

اتحاد هواپيمايي اسكاي تيم

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی اتحاد هواپيمايي اسكاي تيم sky team

 

اسكاي تيم در زبان انگليسي sky team نام دارد و جزء سه اتحاد هواپيمايي بزرگ دنياست كه مسافرين را به بيش از ١٠٠٠ مقصد مطرح در دنيا جابجا ميكند. اين اتحاد، اتحاد شركت هاي چند مليتي مي باشد كه در كشور هلند قرار دارد و دفتر مركزي آن در فرودگاه اسخيپول آمستردام در شهر هارلمرمير واقع گشته است.

تاسيس اين اتحاد عظيم در ٢٢ژوئن سال ٢٠٠٠ ميلادي بوده است و اعضاي كامل آن در حال حاضر ٢٠ زير مجوعه هستند كه به نمونه هايي از آن ها میتوان به آئروفلوت، تاروم، هواپيمايي سعودي، آلايتاليا، اي ام آ و اشاره كرد كه بسيار پرقدرت به سوي جلو حركت مي كنند. 

اتحاد هواپيمايي اسكاي تيم در حال حاضر بيش از ٤٠٠٠ هزار فروند هواپيما به همراه بيش از ١٠٠٠ مقصد فرودگاهي در دنيا را زير نظر خود دارد كه سالانه بالغ بر بيش از ٥٨٨ ميليون مسافر در سراسر دنيا را به قصد هاي گوناگون با فروش بلیط هواپیما جابجا ميكند. 

يكي از دلايل مهم بزرگ بودن و افزايش سالانه زير مجموعه هاي اين اتحاد هواپيمايي، ارائه بلیط ارزان هواپیما و هم چنين عرضه بلیط خارجی به سراسر دنيا مي باشد. ضمن اينكه بلیط هواپیما راحت و تحت امنيت بالا به دست مسافران ميرسد، مخصوصا براي جابجايي از يك كشور به كشور ديگر كه بايد از بلیط خارجی استفاده نمود، اين شركت در حفظ امنيت خريد مسافران از اعتبار بسيار بالايي برخوردار است. 

مديريت اصلي اين اتحاد لئو ون ويك و هم چنين مدير عامل اجرايي اين مجموعه عظيم مايكل ويشبورن مي باشد.

اتحاد هواپيمايي اسكاي تيم، تسهيلات ويژه اي را براي اعضاي باشگاه مشتريان خود كه شامل مشتريان دائم و تقريبا هميشگي اين مجموعه هستند در نظر گرفته است كه به دو بخش اليت و اليت پلاس تقسيم مي شوند و در ارائه خدمات تفاوت هايي براي اين دو دسته قائل هستند. 

براي مسافرين اليت بهره مندي از خدمات اولويت در ليست انتظار بلیط هواپیما، تهيه بلیط خارجی، بلیط ارزان هواپیما، اولويت در سوار شدن به هواپيما، اولويت در انتخاب صندلي و همچنين اولويت با چك-اين فرودگاه در نظر گرفته شده است. 

براي باشگاه مشتريان اليت پلاس نيز خدمات بيشتري در نظر گرفته شده است كه علاوه بر  خدمات اولويت در ليست انتظار بلیط هواپیما، تهيه بلیط خارجی، بلیط ارزان هواپیما، اولويت در سوار شدن به هواپيما، اولويت در انتخاب صندلي و همچنين اولويت با چك-اين فرودگاه، خدمات ديگري همچون ميزان بار مجاز بيشتر، استفاده و بهره مندي از سالن استراحت فرودگاه، تقدم در رزرو بلیط هواپیما و همچنين بلیط خارجی در دوره هاي شلوغ و پر تردد، سرعت بخشيدن در فرآيند امنيتي فرودگاه براي بلیط ارزان هواپیما را براي مسافرين رده ي اليت پلاس در نظر گرفته است. 

براي مسافرين فرست كلاس و بيزينس كلاس در فرودگاه هاي مقصد سالن هاي استراحتي توسط اسكاي تيم در نظر گرفته شده كه داراي شرايط ويژه و امكانات رفاهي اين دسته از مسافرين قرار داده شده است و همچنين مسافرين اليت پلاس نيز صرف نظر از نوع كلاس پروازشان مي توانند در مقاصد فرودگاهي دنيا ازين سالن ها براي استراحت چند ساعته استفاده نمايند. 

تمامي اين كار ها از سوي اتحاد اسكاي تيم باعث افزايش اعتبار اين مجموعه گسترده در دنيا و همچنين باعث گستردگي هر چه تمام تر اين مجموعه به صورت سالانه گشته است. 

از طرف ديگر قائل شدن حق و تسهيلات ويژه براي خريد بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما در زمان دلخواه مشتريان باعث افزايش محبوبيت اين اتحاد بين مشتريان شده است. 

از ديگر عوامل ايجاد محبوبيت اين مجموعه بزرگ وجود مقاصد فرودگاهي در فرودگاه هاي مختلف در كشورهاي مختلف دنيا مي باشد، زيراكه مشتريان بلیط خارجی را با اطمينان و امنيت خاطر خريداري مي كنند.



نظرتان را بنویسید







منو