اشتباهاتی که ممکن است در اولین سفر خود با هواپیما مرتکب شوید!




 

اشتباهاتی در اولین سفر با هواپیما

 

پرواز خارجی سام سیر

 

اشتباهاتی که ممکن است در اولین سفر خود با هواپیما مرتکب شوید!

 

اگر برای بار اول است که خرید بلیط هواپیما انجام داده‌اید و قصد رفتن به یک سفر چندروزه با پرواز خارجی رادارید ممکن است به خاطر نداشتن تجربه اشتباهاتی بکنید. معمولاً این اشتباهات برای اکثر کسانی که بار اول به سفر می‌روند مشترک است.

در این مقاله می‌خواهیم چند نمونه از این اشتباهات را به شما بگوییم تا دیگر در اولین سفرتان آن‌ها را انجام ندهید.

 

 

از آژانس‌های هواپیمایی بیش‌ازحد استفاده نکنید!

 

بااینکه این روزها اکثر کارها ازجمله رزرو پرواز خارجی و تمام برنامه‌های سفر از طریق اینترنت کار آسانی است اما خیلی‌ها هنوز با آن راحت نیستند و ترجیح می‌دهند کارهای خود را به آژانس‌های هواپیمایی بسپارند. اینکه برای هر کاری بخواهید سراغ آژانس‌های هواپیمایی بروید کار اشتباهی است. سعی کنید فقط خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را به آژانس بسپارید و برای کارهای دیگر روی خودتان حساب بازکنید تا هزینه‌های سفرتان نیز کمتر شود.

 

 

به دیگران اعتماد کنید!

 

درست است که اعتماد بیش‌ازحد به دیگران اصلاً خوب نیست اما اینکه بخواهید به همه بی‌اعتماد باشید هم کار درستی نیست. اکثر کسانی که برای اولین بار با یک پرواز خارجی به سفر می‌روند ناخودآگاه حواسشان همش به این است که کسی سرشان کلاه نگذارد یا کیفشان را ندزدد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما رادارید بی‌اعتمادی به دیگران را کنار بگذارید تا بتوانید دوستان زیادی در طی سفر پیدا کنید.

 

 

در بازدید از جاذبه‌های توریستی حریص نباشید!

 

یکی از دلایلی که باعث محبوب شدن تورهای دسته‌جمعی شده است دیدن تعداد زیادی جاذبه توریستی یا رفتن به چند کشور مختلف با یک پرواز خارجی است. فکر می‌کنید در همان چند روی که به یک کشور رفته‌اید باید از همه‌ی جاذبه‌های توریستی آن دیدن کنید؟ سخت در اشتباهید! جای اینکه بخواهید در مدت کوتاهی به دیدن تعداد زیادی جاذبه بروید، باکم کردن سرعتتان از دیدن تعداد کمی از جاذبه‌های توریستی لذت ببرید.

 

 

از هزینه‌ها غافل نشوید!

 

باید پول بیشتری از آن مبلغی که فکر می‌کنید خرج می‌شود با خود بیاورید. اکثر هزینه‌ها گران‌تر از آن چیزی که تصور می‌کردید برایتان تمام خواهد شد پس حتماً هنگام خرید بلیط هواپیما به این نکته توجه داشته باشید تا در سفر پول کم نیاورید.

 

 

وسیله‌های اضافی با خود نیاورید!

 

هنر سبک سفر کردن را در همین اولین سفرتان یاد بگیرید. اگر پرواز خارجی دارید سعی کنید هیچ وسیله اضافی با خود حمل نکنید تا وزن بارتان بیش‌تر از حد مجاز نشود.

 

 

در خرید کردن زیاده‌روی نکنید!

 

اگر قصدتان از خرید بلیط هواپیما فقط یک سفر تفریحی است سعی کنید وقتی‌که به مقصد موردنظر رسیدید و به یک مرکز خرید مجلل رفتید، وسوسه نشوید و چیزهایی که احتیاجی به آن‌ها ندارید را نخرید. تمام چیزهایی که احتیاج دارید را با خود ببرید تا مجبور به خرید آن‌ها نشوید.

 

 

بیمه مسافرتی را فراموش نکنید!

 

در یک پرواز خارجی داشتن بیمه مسافرتی اجباری است. اگر در طول سفر دچار بیماری شوید یا اتفاقی برای چمدان‌هایتان بیافتد و خیلی اتفاق‌های دیگر، بیمه به کمک شما خواهد آمد تا خسارت سنگینی به شما وارد نشود.

 

 

تنها به کتاب راهنما اتکا نکنید!

 

زمانی که خرید بلیط هواپیما را انجام دادید و سفرتان قطعی شد اینکه به فکر کتاب راهنما باشید منطقی است و اتفاقاً چیز خوبی هم هست. این کتاب اطلاعات خوبی را به شما می‌دهد که می‌توانید با کمک آن از جاذبه‌های توریستی، هتل‌ها، رستوران‌ها و ... باخبر شوید. اما اینکه بخواهید تنها به این کتاب تکیه کنید و فقط هر کاری که در آن گفته‌شده است را انجام دهید اشتباه است. در دنیا خیلی کارهای بیشتری برای انجام دادن ازآنچه که در کتاب‌های راهنما گفته‌شده وجود دارد.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو