در مورد کریستال اسکای لوکس‌ترین هواپیمای جهان چه می‌دانید؟




 

کریستال اسکای لوکس‌ترین هواپیمای جهان

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

در مورد کریستال اسکای لوکس‌ترین هواپیمای جهان چه می‌دانید؟

 

شرکت‎های سازنده هواپیما اقدام به ساخت هواپیماهای مسافربری متفاوتی می‌کنند. همان‌طور که پیش‌تر دو شرکت بزرگ (ایرباس و بوئینگ) در هواپیماسازی را به شما معرفی کردیم. این شرکت‎ها هواپیماهای خود را طوری می‌سازند که تمام اقشار جامعه بتوانند بلیط هواپیما آن را تهیه کنند. ازآنجایی‌که بیشتر مسافران تمایل به خرید بلیط ارزان هواپیما هستند، به تعداد کمی هواپیما لوکس در جهان موجود می‌باشد. قیمت این هواپیماها برای مسافران معمولی زیاد است. هرچند که این هواپیماها دارای خدمات رفاهی شگفت‌انگیزی هستند.

 

یکی از بهترین و لوکس‎ترین هواپیماهای جهان کریستال اسکای است. این هواپیما به‌صورت سفارشی توسط شرکت بوئینگ ساخته و طراحی شده است. این هواپیما طوری ساخته‌شده است که در هر سفر تنها 80 نفر می‌توانند بلیط خارجی یا داخلی آن را تهیه کنند. بلیط هواپیما کریستال اسکای در ابتدای شروع کار این هواپیما برابر با نفری هجده هزار دلار بود. قطعاً کسانی که قصد خرید بلیط ارزان هواپیما دارند نمی‌توانند روی خرید بلیط خارجی یا داخلی این هواپیما لوکس حساب کنند.

 

 

خدمات هواپیمای کریستال اسکای (The Crystal Skye)

 

از خدمات شگفت‌انگیز هواپیما کریستال اسکای می‌توان به سالن بزرگ و لوکس غذاخوری آن اشاره کرد. این سالن به‌قدری بزرگ و لوکس است که همانند رستوران پنج ستاره می‌ماند.

 

از دیگر خدمات این هواپیما می‌توان به آشپز آن اشاره کرد. آشپز هواپیما کریستال اسکای از بهترین آشپزهای جهان است. این آشپز بامهارت بی‎نظیر خود غذایی با بهترین کیفیت به مسافران دارای بلیط هواپیما کریستال اسکای عرضه می‌کند.

 

مواد غذایی که برای تهیه غذا مسافران بلیط خارجی یا داخلی کریستال اسکای استفاده می‌شود از تازه‎ترین و باکیفیت‌ترین مواد غذایی موجود است.

 

صندلی‎های این هواپیما به شکل تخت درمی‎آید و مسافران می‌توانند به‌راحتی بر روی آن استراحت کنند. یکی از موضوع‎های مهم در سفر خسته نشدن در حین سفر است. زمانی که مسافر در مسیر رسیدن به مقصد خسته شود این خستگی تا اتمام سفر همراه او خواهد بود. یکی از نکات مثبت خرید بلیط هواپیما کریستال اسکای این سات که به دلیل وجود صندلی‎های مناسب و فضای باز جلوی پا امکان خستگی از بین می‌رود. به هنگام مسافرت با این هواپیما مسافر احساس می‌کند که در اتاق‌خواب خود مشغول استراحت است.

 

از دیگر خدمات این هواپیما می‌توان به حمام و سرویس بهداشتی آن اشاره کرد. بیشتر این هواپیما برای مقاصد طولانی بلیط خارجی یا داخلی خود را به فروش می‌رساند. به همین دلیل به دلیل زیاد بودن مسافت برای این هواپیما حمام نیز در نظر گرفته‌شده است. این حمام مجهز به بهترین برندهای شامپو، صابون، نرم کننده مو، شامپو بدن و ... است. در نتیجه مسافران در حین سفر می‌توانند از حمامی گرم با بهترین برندها لذت ببرند.

 

مسافران پس از تهیه بلیط هواپیما می‌توانند به‌صورت عمومی از تلویزیون ال سی دی داخل هواپیما بهره ببرند. البته اگر خواهان مشاهده شبکه دلخواه خود را دارند می‌توانند از تلویزیون‎های اختصاصی خود در هواپیما استفاده کنند.

 

یکی از دیگر خدمات شگفت‌انگیز بلیط هواپیما وجود تلفن ماهواره‎ای در هواپیما است. مسافران با تهیه بلیط خارجی یا داخلی هواپیما کریستال اسکای می‌توانند در طول پرواز خود و در میان ابرها با عزیزان خود در تماس باشند.

 

همان‌طور که میدانید امروزه بیشتر کارها به کمک اینترنت انجام می‌شود. به همین منظور اگر به مدت یک شبانه‌روز اینترنت نباشد تمام کارها روی هم انباشته می‌شوند. به همین دلیل در حین پرواز به مسافران بلیط هواپیما کریستال اسکای وای فای رایگان داده می‌شود. این وای فای دارای سرعت بسیار مطلوبی است. پس مسافرین می‌توانند در حین پرواز با دنیای مجازی در ارتباط باشند و به امور خود برسند.

 

همچنین به تمام مسافرین بلیط هواپیما کریستال اسکای هدفون‎های Bose داده می‌شود.

 

مسافران هواپیما کریستال اسکای می‌توانند بدون توقف تا سقف نوزده و نیم ساعت پرواز داشته باشند. این‌یکی دیگر از شگفتی‎های این هواپیما است.

 

همان‌طور که در مطالب بالا گفته شد این بلیط هواپیما کریستال اسکای دارای قیمت بالای می‌باشد. پس افرادی که قصد خرید بلیط ارزان هواپیما را دارند نمی‌توانند این هواپیما را باقیمت پایین خریداری کنند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو