چگونه سفر هوایی مطلوبی با خردسالان داشته باشیم؟




 

سفر هوایی مطلوب با خردسالان

 

بلیط خارجی سام سیر

 

چگونه سفر هوایی مطلوبی با خردسالان داشته باشیم؟

 

اگر قصد خرید بلیط داخلی یا بلیط خارجی را دارید و می‌خواهید فرزند خردسالتان را با خود ببرید باید بدانید که پرواز طولانی با یک کودک کار بسیار سختی است و ممکن است با نگاه‌های ناراضی دیگران مواجه شوید. نکاتی که در این مطلب می‌خوانید به شما برای داشتن یک سفر راحت همراه فرزند خردسالتان کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین نکته‌ها این است که فرزند شما نیز باید به‌عنوان یک مسافر از سفر هوایی که تجربه می‌کند لذت کافی را ببرد.

 

 

با هوشمندی بلیط خارجی یا داخلی بخرید.

 

اگر قرار است پرواز طولانی‌ای را تجربه کنید سعی کنید تا بلیط خارجی که می‌خرید ساعت پروازش در شب باشد چون معمولاً کودکان به‌محض سوارشدن به هواپیما آن‌هم در شب، خوابشان می‌برد. اما اگر قصد گرفتن بلیط داخلی را دارید یعنی پرواز شما کوتاه است بازهم سعی کنید در زمان خواب فرزندتان بلیط بخرید. پروازی که انتخاب می‌کنید باید مطابق با شناخت شما از فرزندتان و سطح تحملش برای نشستن باشد.

 

 

چند دست لباس اضافه بردارید.

 

در طول پرواز ممکن است لباس کودک شما در اثر ریختن چیزی مثل آبمیوه کثیف شود یا لباس شمارا کثیف کند یا حتی احتمال دارد چمدان شما گم شود. پس اگر قصد خرید بلیط خارجی یا داخلی را دارید فراموش نکنید که حتماً چند دست لباس با خود ببرید تا اگر نیاز شد آن را عوض کنید.

 

 

فرزند خردسالتان را خسته کنید.

 

درصورتی‌که ساعتی که بلیط داخلی یا خارجی دارید جوری است که می‌توانید قبل از پرواز کودکتان را به زمین بازی ببرید، حتماً این کار را بکنید. سعی کنید چند ساعت قبل از پرواز با کودکتان بازی کنید تا انرژی‌اش تخلیه شود و در طول پرواز خسته باشد تا دیگر نتواند زیاد شیطنت کند. در این صورت حتی ممکن است هنگام پرواز خیلی زود خوابش ببرد.

 

 

محدودیت‌هایی که برای کودکتان قرار داده‌اید را فراموش کنید.

 

اگر محدودیت‌هایی برای دیدن تلویزیون یا خوردن شکلات برای کودکتان دارید بهتر است در طول پرواز آن را فراموش کنید. دیدن انیمیشن یا دادن شکلات و خوراکی‌های دیگر به فرزندتان می‌تواند برای مدتی او را آرام و خوشحال نگه دارد. با خرید بلیط داخلی یا بلیط خارجی شما مجبورید چندساعتی را در هواپیما بگذرانید پس بهتر است کاری کنید تا فرزندتان نیز با آرامی این پرواز پشت سر بگذارد.

 

 

قول انجام کاری را بدهید که دوست دارد.

 

درصورتی‌که مجبور شدید به فرزندتان پیشنهاد انجام کاری را که دوست دارد بدهید. مثلاً به او بگویید اگر ساکت باشد یا سر جایش بنشیند زمانی که به مقصد رسیدید چیزی که دوست دارد برایش می‌خرید یا او را به پارک می‌برید تا حسابی بازی کند.

 

 

برای کودکتان صندلی رزرو کنید.

 

اینکه فکر می‌کنید هنگام خرید بلیط داخلی یا خارجی رزرو صندلی برای فرزند کوچکتان فقط یک هزینه‌ی اضافی است اشتباه است. باید بدانید نشستن کودک روی پای شما آن‌هم برای چندین ساعت کار بسیار سختی است و قطعاً ارزش پرداخت کمی پول بیشتر را دارد.

 

 

اسباب‌بازی‌هایش را ببرید.

 

به فرزند خود اجازه دهید تا اسباب‌بازی‌ها یا عروسک‌هایی که به  آن‌ها علاقه مند است را در صورت امکان با خود بیاورد تا در طول پرواز با آن‌ها سرگرم شود و بازی کند. سعی کنید اسباب‌بازی‌هایی که قطعه قطعه هستند مثل پازل را با خود نبرید تا گم نشود. هم چنین یادتان باشد اگر عروسکی دارد که هنگام خواب حتماً باید همراهش باشد آن را فراموش نکنید تا راحت تر خوابش ببرد.

 

 

موبایل خود را در اختیارش قرار دهید.

 

موبایل یا تبلت یک وسیله‌ی بسیار سرگرم‌کننده برای بزرگسالان است که جذابیت زیادی برای کودک آن‌هم دارد و می‌تواند ساعت‌ها آن‌ها را مشغول کند. هنگامی‌که بلیط خارجی یا بلیط داخلی خود را خریدید به فکر نصب بازی‌های مناسب سن فرزندتان روی موبایل یا تبلت باشید. می‌توانید با دانلود انیمیشن‌های قشنگ کودکتان را در طول پرواز سرگرم کنید. قبل از پرواز حتماً موبایل خود را شارژ کنید تا خاموش نشود.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط داخلی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو