اتفاقات عجیب هوایی (بخش دوم)




 

اتفاقات عجیب هوایی

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با اتفاقات عجیب هوایی

 

قفل درهای هواپیما

 

شخصی به نام دن کوپر در سال 1971  یک هواپیمای بوئینگ 727 را دزدید و در قبال آن 200 هزار دلار درخواست کرد. او پس‌ازاینکه این مبلغ را دریافت کرد از در عقب هواپیما توسط یک چتر نجات فرار کرد و دیگری خبری از او نشد حتی مشخص نشد که دن کوپر زنده است یا مرده،  برخی معتقدند دن کوپر هویت خود را عوض کرده است ولی هنوز هم مشخص نشده که بر سر او چه اتفاقی افتاده است. این حادثه باعث شد که دستگاهی به نام کوپر وینز ساخته شود. عملکرد این دستگاه به این صورت است که هواپیما به‌محض اینکه شروع به پرواز داخلی  یا خارجی کند درهای آن به صورت خودکار قفل می‌شد و تا زمان رسیدن به مقصد باز نمی‌شد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما دارید مطمئن باشید در حین پرواز در هواپیما به هیچ عنوان باز نخواهد شد.

 

پرواز استار داست

 

داستان عجیب هواپیمای استارداست افراد را متحیر کرده. داستان از این قرار بود که یک هواپیمای مسافربری استارداست در حال پرواز داخلی یا خارجی بود که ناگهان به‌طور خیلی عجیبی ناپدید شد. این حادثه افسانه‌ها و داستان‌های زیادی را تا 50 سال بعد به همراه داشت.  داستان‌هایی در رابطه با دزدیده شدن این هواپیما به‌وسیله فرازمینیها نیز بیان می‌شد. بعد از مدتی فقط  مقداری کمی از بقایای هواپیما در کوه‌های آندس یافت شد. با یافتن بقایا و برسی های لازم هنوز ام متوجه دلیل سقوط آن هواپیما نشدند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما دارید با خواندن این داستان‌ها منصرف نشوید زیرا این اتفاق فقط یک‌بار رخ‌داده است و جای هیچ نگرانی‌ای نیست.

 

مسافران عجیب قسمت فرست کلاس

 

 اتفاق جالب دیگر که در هواپیما رخ داد این بود که در سال 2015 حیات‌وحش کشور چین 3 عدد پانادا را به حیات وحش کشو هند قرض داد. حمل و نقل این پانداها توسط هواپیما انجام شد اما نه به صورت حمل بار، این سه پانادا با پرواز فرست کلاس به کشور هند رفتند و تا رسیدن آن‌ها به مقصد، مهمانداران هواپیما برای آن‌ها بامبو سرو می‌کردند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی رادارید، اگر هزینه‌ها برایتان مهم نیست حتماً بخش فرست کلاس آن را تهیه کنید تا سفری راحت را تجربه کنید.

 

بخت 10000 یورویی

 

جامعه هواپیمایی طی یک طرحی از بین بلیط های 2 یورویی چند هواپیما یک بلیط را حاوی جایزه‌ی 10000 یوروای قرار داده بودند. شخصی بعد از خرید بلیط هواپیمای 2 یورویی و سوارشدن به هواپیما، بعد از با کردن بلیط هواپیمای خود متوجه شد 1000 یورو جایزه برنده‌شده است اما مهمانداران هواپیما به او گفتند که این جایزه در هواپیما به شما تعلق نمی‌گیرد، مرد از شدت عصبانیت بلیط را خورد.

این داستان بسیار سروصدا کرد و جامعه هواپیمایی مجبور شدند مقداری از آن پول را به مسافر بدهند.( دقیق مشخص نیست این اتفاق در پرواز داخلی یا خارجی رخ‌داده است)  

 

مسافر بین‌راهی

 

مسافری که خرید بلیط هواپیما در سال 2011  انجام داده بود ( در عصر امروز به راحتی می توانید از سایت آژانس هواپیمایی سام سیر بلیط هواپیما تهیه کنید) در داخل هواپیما در حین پرواز داخلی ناگهان از جای خود بلند شد و به‌طرف درب هواپیما رفت و قصد داشت از هواپیما خارج شود اما این کار شدنی نبود. به حدی این مسافر برای پیاده شدن از هواپیما اسرار داشت که خلبان مجبور شد در بین مسیر در فرودگاهی فرود بیاید تا مسافر پیاده شود.

 

مسافری با 12 لایه لباس  
  

در سال 2015 خواننده‌ای به نام جیمز مکالور خرید بلیط هواپیما انجام داده بود و قصد مسافرت با هواپیما را داشت در هنگام سوارشدن به هواپیما متوجه شد که بایستی 45 پوند بابت بار اضافی برای پرواز داخلی پرداخت کند. او برای اینکه این پول را ندهد و پس‌انداز کند، تمام لباس‌های خود را از چمدان بیرون آورد و همه را باهم پوشید و وارد هواپیما شد.                                                                                                                                             

 

توئیت پرمخاطب
 

دریکی از پروازهای داخلی آمریکا، یک زن و شوهر در کل مسیر باهم دعوا می‌کردند  و جوانی تمام  صحنه‌های دعوای آن‌ها را توئیت می‌کرد. این اتفاق باعث شد هزاران نفر دعوای آن‌ها را به صورت آنلاین ببینند.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو