آمادگی  بیماران قلبی برای سفر (بخش اول)




 

آمادگی بیماران قلبی

 

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

 

آشنایی آمادگی  بیماران قلبی برای سفر 

 

 

سفر برای افراد بیمار کمی مشکل‌تر از افرادی است که مبتلابه بیماری خاصی نیستند و از سلامت جسمانی برخوردارند. وجود این مشکلات به دلیل این است که در سفر همه‌ی شرایط برای فرد بیمار مهیا نیست. اما این دلایل باعث نمی‌شود که افراد بیمار را از خرید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس منع کرد. با فراهم کردن شرایط مناسب برای افراد بیمار می‌توان به آن‌ها برای سفر کردن کمک کرد.

سفر هوایی به‌مراتب از سفرهای زمینی با قطار یا اتوبوس برای افراد بیمار مشکل‌سازتر است. زیرا در سفر هوایی به دلیل افت فشار و کم‌تر شدن اکسیژن قطعاً برای بعضی از بیماری‌ها خطرناک‌تر است. چنانچه مبتلابه بیماری خاصی هستید قبل از خرید بلیط هواپیمایا قطار و اتوبوس، بهتر است با پزشک خود درباره سفر خود مشورت کنید.

 اگر قبل از مشورت با پزشک خود قصد خرید بلیط هواپیما را دارید حتماً بلیط سیستمی بخرید زیرا بلیط ارزان هواپیما به‌صورت چارتری کنسلی ندارد ولی بلیط های سیستمی را می‌توانید کنسل کنید.

 

نکات مهم در سفر با بیماران قلبی و عروقی

 

چنانچه قرار است با یک فردی که مبتلا بیمار قلبی است سفر کنید، قبل از خرید بلیط هواپیما مطمئن شوید که فرد آدم استرسی‌ای نیست. زیرا هواپیما جزو پراسترس‌ترین وسیله نقلیه برای سفر است و همان‌طور که می‌دانید استرس برای افرادی که بیماری قلبی دارند بسیار خطرناک است. پس اگر آدم استرسی‌ای هستید و از بیماری قلبی برخوردارید از سفر با هواپیما اجتناب کنید.

چنانچه فکر می‌کنید می‌توانید به استرس خود غلبه کنید، حتماً بعد از مشورت با پزشک خود اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید. توجه داشته باشید که بلیط سیستمی تهیه کنید نه بلیط ارزان هواپیما چارتری زیرا در صورت بروز حمله بتواند آن را کنسل کنید.

حتماً برای سفر با خود همراه داشته باشید، زیرا وجود یک همراه می‌توانید به شما در سفر خیلی کمک کند.

توجه داشته باشید که تا دو هفته قبل از سفر دچار حمله نشده باشید یا استنت یا جراحی عروق کرونر نکرده باشید؛ زیرا سفر هوایی در این شرایط سم است.

 

سفر با بیماران قلبی

 

همان‌گونه که بیان شد استرس برای افراد مبتلابه بیماری قلبی بسیار خطرناک است و  سفر هوایی بدون استرس وجود ندارد، افرادی که استرسی نیستند نیز موقع سفر با هواپیما کمی دچار استرس می‌شوند. بنابراین اگر از بیماری قلبی برخوردار هستید قبل از خرید بلیط هواپیما با پزشک خود مشورت کنید.(توجه داشته باشید از خرید بلیط ارزان هواپیمای چارتری اجتناب کنید و بلیط سیستمی تهیه کنید که در صورت بروز مشکی بتوانید آن را کنسل کنید چون بلیط ارزان هواپیما ی چارتری را نمی‌توان کنسل کرد.)

بیماران قلبی خیلی راحت می‌توانند برای سفر خود وسیله‌ی نقلیه قطار را انتخاب کنند، زیرا سفر  با قطار نه استرس سفر با هواپیما را دارد و نه شما را از شلوغی راه خسته می‌کند. البته توجه داشته باشید قبل از خرید بلیط قطار نیز دقیقاً مثل خرید بلیط هواپیما با پزشک خود مشورت کنید، درست است که سفر با قطار از افت فشار و اکسیژن خبری نیست اما به دلیل وجود نداشتن یکسری از امکانات ممکن است خطرناک باشد.

بلیط قطار مانند بلیط ارزان هواپیما چارتری کنسلی ندارد اما خب در صورت کنسلی هزینه‌ی زیادی را از دست نداده‌اید.( برای خرید بلیط هواپیما می توانید از سایت آژانس هواپیمایی سام سیر دیدن کنید.)

افرادی که بیماری قلبی دارند می‌توانید یک مقصد داخلی که مسافت چندانی ندارد را برای سفر خود انتخاب کنند و به‌راحتی و بدون مشکلی با قطار به آنجا سفر کنند و سفری خوبی را تجربه کنند و از آن لذت ببرند.

هر شخصی در زندگی خود نیاز به سفر دارد زیرا سفر کردن روح انسان را تقویتت می‌کند و باعث می‌شود که شخص شاداب‌تر شود. پس اگر دچار بیماری خاصی هستید به این فکر نکنید که سفر کردن برای شما امکان‌پذیر نیست، شما خیلی راحت با رعایت یکسری از نکات می‌توانید سفر کنید  و روح خود را تقویت کنید.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو