حادثه‌های عجیب هوایی در جهان




 

حادثه‌های عجیب هوایی

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

حادثه‌های عجیب هوایی در جهان

 

در دنیای پرواز هواپیماها حادثه‌هایی اتفاق افتاده که هنوز علت آن‌ها کشف نشده و هم چنان محققان به دنبال پیدا کردن علت این حادثه‌ها هستند. اگر قصد خرید  بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما را دارید بهتر است بدانید ممکن است با خواندن این مطلب ترس به سراغتان بیاید!!

 

 

ناپدید شدن املیا ایرهارت

 

اولین زنی که پرواز تک نفره را تجربه کرد شخصی به نام املیا ایرهارت بود. املیا در سال 1937 تصمیم گرفت تا به سفری برای کسب تجربه درباره‌ی دنیا برود که ناگهان ناپدید شد. بعد از ناپدیدی او نظرهای مختلفی ارائه شد. یکی از این نظرها این است که ژاپنی‌ها او را گرفته‌اند و در سقوط هواپیما کشته نشده است. تعدادی دیگر عقیده دارند که املیا توسط فرازمینی ها گروگان گرفته‌شده و برخی هم می‌گویند او خودش را به مردن زده است. در حال حاضر هنوز هم تحقیقات بر روی این اتفاق ادامه دارد.

 

 

مثلث برمودا

 

در بین میامی، برمودا و پورتوریکو منطقه‌ای به اسم مثلث برمودا وجود دارد که بدون علت خاصی باعث سقوط بسیاری از هواپیماها و غرق شدن کشتی‌ها شده است. خیلی‌ها معتقدند که علت این حادثه فرازمینی ها و موجودات فضایی هستند. درصورتی‌که می‌خواهید به یک سفر بروید و قصد خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما دارید اصلاً نگران نباشید چون پرواز در آن منطقه ممنوع شده است.

 

ازجمله حادثه‌هایی که در مثلث برمودا رخ‌داده است می‌توان به گم‌شدن هواپیمای داگلاس اشاره کرد که در سال 1984 با 32 مسافری که بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما خریده بودند و با آن پرواز می‌کردند ناپدید شد. در سال 1963 نیز دو هواپیمای آمریکایی در این ناحیه به هم برخورد کردند.

 

 

دی بی کوپر

 

دن کوپر فردی بود که در سال 1971 یک هواپیمای بوئینگ 727 را باانگیزه‌ی گرفتن 200 هزار دلار دزید و پس از رسیدن به هدفش از درب انتهای هواپیما با چتر به بیرون پرید اما هرگز پیدا نشد. شواهد قانع کننده ای درباره‌ی هویت و محل زندگی او وجود ندارد اما احتمال می‌دهند که کوپر پرش موفقی نداشته و مرده است.

 

در سال 1972 یعنی یک سال بعد از این حادثه دستگاهی به اسم کوپر وینز ساخته و روی هواپیما نصب شد که به محض شروع پرواز درهای هواپیما را قفل می‌کرد.

 

 

پرواز شماره ۵۷۱ اروگوئه

 

در سال 1972 و در ماه اکتبر 40 نفر بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما برای پرواز با یک هواپیمای اروگوئه‌ای خریده بودند. این هواپیما در حین پرواز روی آندراس غیب شد. بعد از گذشت 72 روز از این حادثه درست درزمانی که همه فکر می‌کردند که تمام مسافران مرده‌اند، 16 نفر پیدا شدند اما چگونه زنده ماندن این 16 نفر در آن رشته‌کوه‌ها چیزی است که کسی نمی‌داند. بعضی‌ها می‌گویند این 16 نفر برای زنده ماندن شروع به آدم‌خواری کرده‌اند.

 

 

پرواز ایرفرانس ۴۴۷

 

پرواز ریودوژانیرو به پاریس در یک ژوئن سال 2009 پس از خارج شدن از رادار به‌طور مرموزی در وسط اقیانوس ناپدید شد. این پرواز باعث از دست رفتن 216 نفری شد که بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما خریده بودند. هواپیمایی ایرفرانس روزهای زیادی را به دنبال این هواپیما گشت و درنهایت باقی‌مانده‌ی آن پیدا شد. بعد از دو سال با پیدا شدن جعبه سیاه این هواپیما مشخص شد که این هواپیما پس از عبور از یک طوفان به دلیل مسدود شدن لوله‌های پیتوت توسط بلورهای یخ به اقیانوس سقوط کرده است.

 

 

پرواز ۷۳۹ تایگر لاین

 

یک هواپیمای سوپر کانستلیشن در سال 1962 که حامل 93 سرباز آمریکایی و 3 ویتنامی جنوبی بود، در طول پرواز به پایگاه هوایی کلارک با وجود آب و هوای خوب و صاف ناپدید شد. کسانی که این حادثه را مشاهده کرده بودند گفتند که یک انفجار در هوا دیده‌اند اما بعد از 8 روز گشتن هیچ اثری از هواپیما یافت نشد.

 

 

پرواز استار داست

 

یک هواپیمای مسافربری که حامل کسانی بود که برای پرواز با این هواپیما بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما تهیه کرده بودند ناپدید شد و حدود 50 سال هیچ اثری از آن پیدا نشد. تا اینکه بعد از گذشت این همه سال باقی‌مانده‌ی کمی از آن در یخچال‌های کوه‌های آندس یافت شد.

 

برای خرید بلیط ارزان هواپیما به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو