پرواز اکونومی هواپیمایی قطر بهتر است یا هواپیمایی امارات؟




 

پرواز اکونومی هواپیمایی قطر یا امارات

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با پرواز اکونومی هواپیمایی قطر یا امارات

 

همه مسافران هنگام خريد بليط هواپيما تمايل به خريد بلیط ارزان هواپیما دارند و تلاش در ثبت تجربه‌ای باکیفیت و لذت‌بخش از خريد بلیط خارجی را خواهان هستند. به همين منظور نام شرکت‌های هواپيمايي در خريد بليط هواپيما توسط مسافرين ازنظر ذهنيت در كيفيت و اعتبار و اعتمادشان به آن شركت بسيار اهميت دارد. بسياري از ايرلاين ها به دليل ارائه خدمات ويژه و كيفيت عالي در بين همگان و به‌خصوص مسافرين مشهور هستند و از محبوبيت خاصي در بين افراد جهت تهيه بليط هواپيما برخوردارند. 

 

ازجمله مشهورترین و محبوب‌ترین هواپیمایی‌های دنيا می‌توان به هواپيمايي امارات و قطر كه از برجسته‌ترین‌ها درزمینهٔ فروش بليط هواپيما و بلیط ارزان هواپیما هستند اشاره نمود. 

سرویس‌دهی اين دو شركت هواپيمايي بسیار عالي است و رضايت مسافرين را به خود جلب كرده است. پرواز اكونومي اين دو ايرلاين بااینکه نسبت به پروازهاي فرست كلس و بيزينس كلس از امكانات كمتري برخوردار است، اما بااین‌حال نسبت به ايرلاين هاي ديگر از شرايط بهتري برخوردار بوده و ايجاد يك سفر لذت‌بخش را براي مسافرين به همراه دارد. 

حال می‌خواهیم به بررسي كيفيت پرواز اكونومي و تهيه بليط هواپيما به‌خصوص در مسیرهای طولاني و بلیط خارجی بپردازيم و مقایسه‌ای در خصوص پرواز اكونومي قطر و امارات داشته باشيم. 

يكي از عوامل مهم و تأثیرگذار در خريد بليط هواپيماي اكونومي از ايرلاين هايي مثل قطر و يا امارات كيفيت غذاي اين شرکت‌های هواپيمايي می‌باشد. در هواپيمايي قطر كيفيت و تنوع آبميوه بسيار زياد است و کاملاً محترمانه غذا آورده و سرو می‌شود. در ايرلاين امارات نيز هم كيفيت غذا بسيار بالاست و هم با قاشق و چنگال استيل غذا سرو  می‌شود. پیش‌غذا نيز دارد و همچنين تنوع آبميوهها بالا است. 

مورد بعدي در بررسي پرواز اكونومي امارات و قطر كيفيت صندلي هواپيما می‌باشد. در ايرلاين امارات در هواپيماهاي اي ٣٨٠ صندلی‌ها بسيار راحت هستند و نمايشگري براي ديدن فيلم و بازي در آن در نظر گرفته‌شده است و همچنين فضايي براي قرار دادن جاي پا در جلو صندلي تعبيه گشته است تا در سفرهای طولاني و مخصوصاً در تهيه بلیط خارجی براي سفرهای خارجي مسافر احساسي راحت و ريلكس داشته باشد. هواپيمايي قطر در مسیرهای طولاني از بوئينگ ٧٧٧ استفاده می‌نماید كه كيفيت صندلی‌هاي آن نيز بسيار بالا و بسيار راحت است و در خريد بلیط ارزان هواپیما نسبت به كيفيت ارائه‌شده بسيار قيمت مناسبي دارد و همچنين براي سفرهاي خارجي و تهيه بلیط خارجی بسيار ارزشمند است. 

در مورد بعد به بررسي كيفيت ايجاد سرگرمي در اين دو ايرلاين ها می‌پردازیم. 

در هر دو ايرلاين كيفيت سطح سرگرمي بسيار بالا و متنوع است. طوري كه هم تنوع فیلم‌ها و هم موسیقی‌های متنوع از قديمي تا جدیدترین فیلم‌هاي به‌روز دنيا ارائه می‌شود و مردم با هر سلیقه‌ای می‌توانند استفاده كنند. مخصوصاً در مسیرهای طولاني و خارجي كه بايد از بلیط خارجی استفاده شود و مسافر مسیرهای خسته‌کننده و طولاني را در هواپيما بايد بگذراند ارائه اين خدمات براي بليط هواپیماهای اكونومي بسيار حائز اهميت است. 

ضمناً در نظر داشتن خريد بلیط ارزان هواپیما مخصوصاً در تهيه بلیط خارجی در مقابل ارائه خدماتي ازاین‌دست در ايرلاين ها بسيار نادر و كمياب است. 

اما اين دو ايرلاين در جلب رضايت مشتريان بسيار موفق بوده‌اند.

تا اينجا هر دو ايرلاين تقریباً در يك سطح يكسان هستند اما در موضوع سرویس‌دهی كمي تفاوت وجود دارد. سرویس‌دهی قطرکمی بهتر از امارات عمل می‌کند. مهمانداران آموزش‌دیده و به‌صورت کاملاً اختصاصي با هر مسافر برخورد ویژه‌ای دارند. و البته كه در پرواز امارات نيز مهمانداران بسيار محترمانه و مؤدب رفتار می‌کنند اما بزرگ‌ترین ضعف در زمان پخش غذا ميان مسافران از هواپيمايي قطر می‌باشد كه می‌توان گفت حدوداً ٩٠ دقيقه اتمام سرویس‌دهی غذا طول می‌کشد.

تفاوت ديگري كه اين دو ايرلاين دارند و باعث تمايز آن‌هاست، فرودگاه اصلي اين دو ايرلاين می‌باشد كه در ايرلاين قطر به دليل وجود محل استراحت، فضاي بازي كودکان، رستوران‌های متعدد و... حتي در صورت اندكي معطلي هیچ‌گونه نارضايتي و خستگي به‌جا نخواهد ماند درصورتی‌که اين شرايط در پروازهاي ايرلاين امارات به اين شکل وسيع و پرقدرت عمل نمی‌کند.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بليط هواپيما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو