چه ایرلاین های خارجی در کشور ما فعالیت می‌کنند؟ (بخش اول)




 

فعالیت ایرلاین های خارجی در ایران

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

چه ایرلاین های خارجی در کشور ما فعالیت می‌کنند؟ (بخش اول)

 

خیلی از مسافران که قصد خرید بلیط هواپیما برای مقصدهای خارجی را دارند به دلیل اینکه ایرلاین های ایرانی اجازه رفتن به یک سری از مقصدها را ندارند مجبور می‌شوند از ایرلاین های خارجی استفاده کنند.

 

در طی سال‌های اخیر به خاطر وجود تحریم‌ها فعالیت ایرلاین های خارجی در ایران کم شده است و حتی تعدادی از آن‌ها دفترهای خود را که برای خرید بلیط هواپیما توسط مسافران برپا شده بود، جمع کردند. همین موضوع باعث شده تا مسافرانی که قصد خرید بلیط خارجی دارند دچار سردرگمی ‌شوند. بااین‌حال بازهم تعدادی از ایرلاین های خارجی هستند که به فعالیت خود در کشور ما ادامه می‌دهند. در این مطلب قصد داریم شما را با این ایرلاین ها آشنا کنیم تا راحت تر بتوانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

 

 

سان اکسپرس (Sun Express)

 

یکی از ایرلاین هایی که در کشور ترکیه تأسیس شده است سان اکسپرس نام دارد و فرودگاه اصلی آن فرودگاه آنتالیا می‌باشد. شعار معروف این ایرلاین "سفر ارزان" است و مسافران می‌توانند به راحتی خرید بلیط هواپیما برای مقاصد مختلف از این ایرلاین داشته باشند. در سال 2006 به خاطر زیاد شدن پروازهای خارجی و داخلی این شرکت تصمیم گرفت تا فرودگاه عدنان مندرس در ازمیر را به عنوان دومین مبدأ خود انتخاب کند. جالب است بدانید اولین شرکت هواپیمایی خصوصی که توانست در ترکیه پرواز سیستمی برنامه‌ریزی شده را به خصوص به مقصد آلمان راه اندازی کند، ایرلاین سان اکسپرس بود.

 

این شرکت هواپیمایی دارای 70 فروند هواپیما و 3000 کارمند است که روزانه 52 پرواز به مقصدهای داخلی و خارجی در اروپا، آسیا و آفریقای شمالی انجام می‌دهد. در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی ترکیه سان اکسپرس است.

 

این ایرلاین در ایران فعالیت دارد و فرودگاه مقصدی آن فقط فرودگاه امام خمینی در تهران است. بنابراین شما می‌توانید از این ایرلاین بلیط خارجی تهیه کنید.

 

 

فری‌برد ایرلاینز (Free Bird)

 

شرکت هواپیمایی فری برد متعلق به کشور ترکیه است و یک ایرلاین چارتری می‌باشد که فرودگاه اصلی آن فرودگاه آتاتورک استانبول است. این شرکت یک ایرلاین خصوصی است که متعلق به گوزن هلدینگ (Gozen Holding) است. این ایرلاین در فرودگاه‌های آنتالیا و دالامان نیز فعالیت می‌کند. فعالیت این شرکت در ایران ادامه دارد و شما می‌توانید خرید بلیط هواپیما خود را از آن انجام دهید و برای مقصد مورد نظر خود بلیط خارجی تهیه کنید. جالب است بدانید که اولین ایرلاینی که توانست در ترکیه همه‌ی گواهینامه‌های مرتبط با یک شرکت هواپیمایی را دریافت کند فری برد بود.

 

 

تیلویند ایرلاینز (Tailwind Airlines)

 

 این شرکت هواپیمایی یک ایرلاین خصوصی و ارزان قیمت است که در کشور ترکیه قرار دارد. این ایرلاین با یک ناوگان جدید به بیشتر از 40 نقطه‌ی جهان پرواز چارتری انجام می‌دهد و بلیط خارجی می‌فروشد. این ایرلاین در فرودگاه‌های تبریز، امام خمینی، مشهد و اصفهان فعالیت می‌کند و می‌توانید خرید بلیط هواپیما برای مقاصد خارجی را از این ایرلاین انجام دهید. دفتر مرکزی تیلویند در شهر استانبول ترکیه قرار دارد و فرودگاه های اصلی آن فرودگاه‌های آنتالیا و صبیحه گوکچن است.

 

 

ایرفلوت (Aeroflot)

 

این شرکت هواپیمایی متعلق به کشور روسیه و در سال 1923 تأسیس شده است. ایرفلوت بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در کشور روسیه محسوب می‌شود و علاوه بر این جزو قدیمی‌ترین ایرلاین های جهان نیز هست. فرودگاه اصلی این ایرلاین شرمتیوو می‌باشد. ایرلاین ایرفلوت با ایران همکاری دارد و مسافران ایرانی که قصد خرید بلیط هواپیما دارند می‌توانند از این ایرلاین تهیه کنند. ایرفلوت در فرودگاه امام خمینی تهران پرواز انجام می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید از این ایرلاین برای پروازهای خارجی که نمی‌توانید با ایرلاین های داخلی انجام دهید، بلیط خارجی بگیرید.

 

 

هواپیمایی تای ایرویز (Thai airways)

 

هواپیمایی تای ایرویز جزو بزرگ‌ترین ایرلاین های دنیا محسوب می‌شود و به کشور تایلند تعلق دارد. فرودگاه اصلی این ایرلاین سوارنابومی در شهر بانکوک است. این ایرلاین نیز فعالیت خود با ایران را حفظ کرده و شما می‌توانید از این ایرلاین بلیط خارجی بخرید و به سفر بروید. فرودگاه مقصدی آن در ایران فرودگاه امام خمینی می‌باشد.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو